Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11 hours ago, Sancticus said:

power.jpg.51c76db943d0d8cd20d0cb9d081e5c21.jpg.e24557b461adb556a5bdae89be8b0deb.jpg

Poster denne igjen, gjelder Power

Vet egentlig ikke hvor mye jeg stoler på kundeservice til power, har spurt dem om mye og hvis de ikke vet svaret så er det mange av dem som sier en påstand uten at de vet svaret. Spurte 2-3 stykker dagen før PS5 salget i september, de visste ingenting. Dagen senere ender de opp med å selge PS5 før elkjøp lol

Lenke til kommentar
Iki skrev (9 timer siden):

Fikk samme beskjed her nå.

Må si det er ganske overraskende om de mener 1 dag forsinkelse er nok for å sende ut en ekstra kontroller.

I såfall fortjener Elkjøp ganske mye skryt.

 

Spoiler

_20201117_231813.thumb.JPG.ad303a1374ed30bb88f42e26ff723243.JPG

 

Wow, ja det var veldig snilt av Elkjøp. Man må jo lure på hva som har hendt med leveransen når det regnes som forsinkelse. Har samme forventet leveringsdato som deg, dog tør jeg ikke å tro på det før jeg faktisk selv har konsollen i hendene. 😛 Leveranser nordover synes jeg kan være litt hipp som happ, noen ganger kommer det før forventet leveringsdato, andre ganger etter.

Lenke til kommentar
23 minutes ago, Ragebarx said:

Ok Komplett...

  1. De som valgte å bestille PS5 hos komplett i April 2020 vil ikke få konsoll på lanseringsdagen, og mange vil ikke få den samme uke som lanseringen.
  2. Kunder som valgte komplett for ikke endret leveranse fra Posten til Porterbuddy (for da ender du bakerst i køen).
  3. Spill som Demons Souls og Spider-man blir heller ikke sendt ut, selv om mange (meg inkludert) har allerede fått de i fysisk form fra Elkjøp og NetonNet.
  4. Både Elkjøp og Coop f'ing Obs vil klare å lever ut PS5 til kunder før Komplett har i det hele tatt sendt de ut.

Dette er jo helt sinnsykt =D Hva i alle dager er det som skjer med Komplett. Tragisk og komisk dette her 🤣

Demons Souls hadde jo lansering 12.november: https://www.playstation.com/no-no/games/demons-souls/

Har ikke Komplett fått med seg det? Ser de har oppført 19.november. Mener det sto 12.november også på Elkjøp før. Kjøpte selv den 16. november digitalt, så regner med jeg ikke får pre-order item... 

Endret av Allostasis
Lenke til kommentar
Ragebarx skrev (27 minutter siden):

 Coop f'ing Obs vil klare å lever ut PS5 til kunder før Komplett har i det hele tatt sendt de ut.

Det eneste vi vet om Obs er vel at de åpner for salg i morgen? Ingen info om hvor mange konsoller de har eller NÅR de faktisk kommer til å sende ut såvidt jeg har fått med meg.

Endret av ballerusk
Lenke til kommentar
25 minutes ago, Emils. said:

Jeg hørte med Elkjøp igjen og de sier nå at min ikke blir sendt før i morgen. Bestilte DE kl 10.03

Helt idiotisk av Elkjøp, de bedriver jo en voldsom forskjellsbehandling? Skjønner meg ikke på dem. Er flere her som ser ut til å få konsollen allerede i dag. Det ser også ut til å gjelde folk som bestilte senere enn deg (og meg som også bestilte 10:02).

Spørsmålet er om de forsøksvis prøver å sende ut slik at man har på lanseringsdagen, ergo de som bor lengre borte får sendt først. Så ser det ut til da at noen får en dag før. Men! Da virker det helt ulogisk å sende på releasedagen, de må i det minste klare å få det ut dagen før.

Endret av Selvin
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...