Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Sancticus skrev (1 minutt siden):

Tja kr 899,- i kompensasjon for noe de ikke strengt tatt trengte å gjøre er rimelig ok i min bok. "Langt ute i neste uke" med en ekstra kontroller er bedre en null PS5 og null kontrollere :)

Selvfølgelig.

Men om de sender den på torsdag så vil jeg motta den på mandag.

 

Ettersom de nå skal ha et nytt salg på torsdagen, med konsoller som sendes samme dag, så blir det litt rart om jeg skulle få min etter dette, men uten å vite hva som har gått galt hos Elkjøp så har jeg egentlig ikke noe å klage på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Iki skrev (11 minutter siden):

Selvfølgelig.

Men om de sender den på torsdag så vil jeg motta den på mandag.

 

Ettersom de nå skal ha et nytt salg på torsdagen, med konsoller som sendes samme dag, så blir det litt rart om jeg skulle få min etter dette, men uten å vite hva som har gått galt hos Elkjøp så har jeg egentlig ikke noe å klage på.

Har du bestilt Digital edition kanskje? Elkjøp legger vel kun ut discversjonen til salgs på torsdag.

Lenke til kommentar
Iki skrev (1 time siden):

Hmm.

_20201117_211150.thumb.JPG.a6e549d1d953693f6b4f8f632668dc22.JPG

Hehe... Karma is a bitch. 

Var det ikke du I komplett-tråden som hadde 0 sympati for folk som hadde bestilt i april og ikke får til launch?

Og du hadde sikret deg konsoll til launch selv?

Da hjelper det jo oss Komplett-i-april-sytere å få se du kanskje får mikrodeler av følelsen vi fikk i september. 

Helst skulle du fått den eposten av Elkjøp torsdag klokken 13:30. 😁

 

Endret av Tor Rasmussen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Iki skrev (1 time siden):

Avhenger litt av hvor lang en utsettelse det er de nå kommer med.

Om problemet er at de er redde jeg ikke får den på lanseringsdagen så er det helt greit, men om jeg må vente til langt ut i neste uke så blir det litt verre. (Da man vet de har konsoller på lager, så de skulle ikke ha noe problem med å sende en)

Ettersom de tilbyr en kontroller til 900 kr som kompensajon sier meg at du ikke får konsollen til uken men at forsinkelsen blir lengre.
Får håpe jeg tar helt feil da.

Lenke til kommentar
Tor Rasmussen skrev (Akkurat nå):

Hehe... Karma is a bitch. 

Var det ikke du I komplett-tråden som hadde 0 sympati for folk som hadde bestilt i april og ikke får til launch?

Har ingenting imot komplett eller Elkjøp etter dette.

Det er helt forståelig at det kan bli feil når det er snakk om såpass store forsendelser, spesielt nå under covid.

 

Jeg har ingen sympati for folk som ikke leser vilkårene rundt et salg, for så å gå til angrep på selgeren som forholder seg til vilkårene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...