Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

11 minutes ago, CowsWontBite said:

Har prøvd å spørre dem flere ganger, med flere forskjellige spørsmål, og får alltid samme generiske svaret. Virker som platekompaniet har gitt beskjed til kundeservice om å copy og paste

Jeg tror Platekompaniet har fått et veldig begrenset antall konsoller, og de konsollene de har fått har de sørget for å knytte til mest mulig ekstrautstyr i de to bundles de har hatt ute. Dette er forståelig, da Platekompaniet vel ikke er så store som de en gang var, og de har vel også få fysiske butikker igjen. Jeg ville vært overrasket om de har noe særlig konsoller igjen til imorgen, og har de det blir det nok bundles. 

Jeg regner med disse nettbutikkene blir oversvømt av spørsmål om konsollen, så ikke helt rart at de går for generiske svar. Men dette at de skulle gi beskjed til de som trykket på "overvåk" tror jeg ikke fungerte, for jeg fikk aldri en slik e-post. 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raggen skrev (20 minutter siden):

Jeg tror Platekompaniet har fått et veldig begrenset antall konsoller, og de konsollene de har fått har de sørget for å knytte til mest mulig ekstrautstyr i de to bundles de har hatt ute. Dette er forståelig, da Platekompaniet vel ikke er så store som de en gang var, og de har vel også få fysiske butikker igjen. Jeg ville vært overrasket om de har noe særlig konsoller igjen til imorgen, og har de det blir det nok bundles. 

Jeg regner med disse nettbutikkene blir oversvømt av spørsmål om konsollen, så ikke helt rart at de går for generiske svar. Men dette at de skulle gi beskjed til de som trykket på "overvåk" tror jeg ikke fungerte, for jeg fikk aldri en slik e-post. 

 

Ja, uavhengig av kundeservice og størrelse på bedriften, de kan hvertfall gi beskjed til folk som har trykket på "overvåk" som det generiske svaret dems sa. 

Lenke til kommentar
ITtraktor skrev (5 minutter siden):

Fikk akkurat sendingsbekreftelse fra NetOnNet. De sender med PostNord fra Sverige. Da et det kanskje sjans å få den til Oslo før helga?

 

Når jeg sjekker sporingen til PostNord står det forventet ankomst i morgen for meg. Bor i Oslo. Blir litt overrasket om den ikke er fremme ved utleveringssted i dag (døgnåpen Deli), så krysser fingre og tær. 

Lenke til kommentar
Marcuzani skrev (6 minutter siden):

Kjøpte akkurat en Sony HT-ST5000 lydplanke med DA. TV støtter ikke DA, og heller ikke HDMI 2.1, men enkelte hevder at de får 4K@120 med 4:2:0 eller 4:2:2. Samsung Q85R.

Burde jeg kjøre PS5 gjennom lydplanken da? Den støtter 4K pass through og HDR. Jeg spiller sannsynligvis mest 4K@60 uansett.

Du har vel HDMI Arc inngang på tven? Er vel bedre å kjøre Arc HDMI i lydplanken og så bruke resterende HDMI utganger på tven til feks PS5, Appletv etc?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fått 2 forhåndsmelding på Posten Appen, men ikke fra Elkjøp enda. Ordren bekreftelsen er fra 18.09 kl 10:07 hvis noe lurer. Det er på PS5 + Kontroller + en ordre på Kamera.

Den er nok ikke sendt, men etiketten er nok skrevet ut eller bestilt. Tror nok den blir sendt idag. Kanskje den kommer frem før fredagen er over.


Tips for dere som ikke har posten appen på telefonen, så kan dere laste den ned og registrere telefon nummeret deres på brukeren hos posten og få automatisk varsel i applen.

 

Lenke til kommentar
17 minutes ago, Marcuzani said:

Kjøpte akkurat en Sony HT-ST5000 lydplanke med DA. TV støtter ikke DA, og heller ikke HDMI 2.1, men enkelte hevder at de får 4K@120 med 4:2:0 eller 4:2:2. Samsung Q85R.

Burde jeg kjøre PS5 gjennom lydplanken da? Den støtter 4K pass through og HDR. Jeg spiller sannsynligvis mest 4K@60 uansett.

Skal fungere greit å koble i lydplanken så får du Atmos. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...