Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
puppiesareugly skrev (3 minutter siden):

Har du ikke fått noe fra Elkjøp i dag?

Nei. Var akkurat det samme med XboxSeriesX bestillingen. Andre fikk sendt og tjohei mens jeg måtte vente...😄

Jæskla irriterende siden bestillingen var gjort sekunder etter dem åpnet opp for det og penger det har dem trukket og holdt på nå siden den gang....så litt furten rett og slett 

angry old man GIF by South Park

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Just now, LarZen said:

Nei. Var akkurat det samme med XboxSeriesX bestillingen. Andre fikk sendt og tjohei mens jeg måtte vente...😄

Jæskla irriterende siden bestillingen var gjort sekunder etter dem åpnet opp for deg og penger det har dem trukket og holdt på nå siden den gang....så litt furten rett og slett 

angry old man GIF by South Park

Faakk, krysser fingrene for dere. Min kvittering sier at jeg la inn bestillingen kl. 10:11 - relativt sent. Rart at de ikke klarer å sortere ut fra klokkeslett. Dere vil nok få sendingsbekreftelse i morgen, håper jeg. 

Lenke til kommentar
puppiesareugly skrev (1 minutt siden):

Faakk, krysser fingrene for dere. Min kvittering sier at jeg la inn bestillingen kl. 10:11 - relativt sent. Rart at de ikke klarer å sortere ut fra klokkeslett. Dere vil nok få sendingsbekreftelse i morgen, håper jeg. 

Håper det. Kona vil ihvertfall sette pris på det da å ha en suttrete 40+ gubbe i hus er noe dritt...😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
5 minutes ago, LarZen said:

Nei. Var akkurat det samme med XboxSeriesX bestillingen. Andre fikk sendt og tjohei mens jeg måtte vente...😄

Jæskla irriterende siden bestillingen var gjort sekunder etter dem åpnet opp for det og penger det har dem trukket og holdt på nå siden den gang....så litt furten rett og slett 

angry old man GIF by South Park

Fikk min email i dag fra Elkjøp i spam delen av Outlook. Sjekket den?

Lenke til kommentar
Iki skrev (9 minutter siden):

Hmm.

_20201117_211150.thumb.JPG.a6e549d1d953693f6b4f8f632668dc22.JPG

Til opplysning så mottok jeg melding fra posten om at en pakke skulle sendes fra Elkjøp i dag tidlig.

 

Bestilte kl 10:02, betalte med kort.

 

Men jeg bor langt ut på landet, så det tar vanligvis 3-4 dager fra en pakke sendes fra Oslo før den kommer hit. Regner med det kan være det de snakker om.

Har forsøkt å kontakte dem, men har ikke hørt noe enda.

Lenke til kommentar
LarZen skrev (4 minutter siden):

Pass på at det kan være svindel epost som pågår om dagen. Bare vær obs på det..

Snakket med Elkjøp på chatten nå.

Var dem som hadde sendt mailen.

De var selv usikre på hvor lenge den ville bli forsinket, og kunne ikke gi noen mer informasjon enn det som stod i mailen.

Lenke til kommentar
Jambimaster skrev (1 time siden):

Hvor heldig må man være for å dra i land en PS5 på torsdag? Lotto-heldig eller holder det å være Springsteen-billett-heldig?

Heldig... Men jeg tror det er bedre å være hands on på restock før jul, tror det vil komme drypp her og der, det gjelder bare å være på rett sted til rett tid. At ps5 slippes på torsdag vet hele Norge. Men når noen får inn en pall er mer usikkert..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sancticus skrev (3 minutter siden):

Her snakker vi ja. Kudos til Elkjøp for den. De scorer mye karma poeng etter hvert. Komplott burde se og lære.....

Avhenger litt av hvor lang en utsettelse det er de nå kommer med.

Om problemet er at de er redde jeg ikke får den på lanseringsdagen så er det helt greit, men om jeg må vente til langt ut i neste uke så blir det litt verre. (Da man vet de har konsoller på lager, så de skulle ikke ha noe problem med å sende en)

Lenke til kommentar

Tåpelig av Sony om de har tviholdt på embargo den 19. november, med tanke på å sende ut konsollen via post. Er det virkelig så farlig om noen skulle få konsollen 1 til 2 dager før? Konsollen er allerede for lengst lansert på andre siden av dammen. Og denne forskjellen i lanseringer mellom USA og Europa er nok bare fordi de er redd visse globale servere skal bli overbelastet. 

Endret av Allostasis
Lenke til kommentar
Iki skrev (11 minutter siden):

Avhenger litt av hvor lang en utsettelse det er de nå kommer med.

Om problemet er at de er redde jeg ikke får den på lanseringsdagen så er det helt greit, men om jeg må vente til langt ut i neste uke så blir det litt verre. (Da man vet de har konsoller på lager, så de skulle ikke ha noe problem med å sende en)

Tja kr 899,- i kompensasjon for noe de ikke strengt tatt trengte å gjøre er rimelig ok i min bok. "Langt ute i neste uke" med en ekstra kontroller er bedre en null PS5 og null kontrollere :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...