Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

da fikk jeg jaggu bestilt en :)

Så får vi se. Valgte levering til butikk.

Fikk opp en ordrebekreftelse på skjermen etter bestilling, men ingen epost ennå.

newman221 skrev (1 minutt siden):

Hva er greia med null kroner for produktet? 

Fekk det samme på Digital edition etter eg hadde fått igjennom på den med disk. Enten er dei tom, eller so får ein kun bestille ein uavhengig av type PS5.

Jeg satt sammen med en kompis for å hjelpe ham med å få en konsoll. Jeg har fått bekreftelse og penger er trekt.  Hentes i butikk.
Så er vi spent på når den faktisk kommer :)

*edit. Han var ikke rask nok. Kom til handlekurv med 0,- som en over her

Edited by Retroman

jeg rakk ikke.... :( godt jobba de som rakk! :D

Ser ut til at jeg "rakk det" men ingen butikker i nærheten som har den på lager og de vil ikke sende hjem til meg

Edited by Blurrp

Coop er utsolgt: [/coop/ErrorMessages/Error_Error_Not_Enough_In_Stock] Cannot checkout carts with items that are out of stock or not sold anymore. Exception Id: 0935aa81-9790-4bb2-9f89-b4362e08512b 

ElMaximo skrev (2 minutter siden):

Coop er utsolgt: [/coop/ErrorMessages/Error_Error_Not_Enough_In_Stock] Cannot checkout carts with items that are out of stock or not sold anymore. Exception Id: 0935aa81-9790-4bb2-9f89-b4362e08512b 

Samme fikk jeg.. Helt jævla utrolig.. 😢

Der fikk jeg en mail fra Obs. Ordre med utleveringssted butikk er registrert. Da skal jeg skru av alt som heter distill, logge av forum og logge på livet. Krysser fingrer og tær for at this is it, orker ikke mer.

• Like 2

listen skrev (Akkurat nå):

Der fikk jeg en mail fra Obs. Ordre med utleveringssted butikk er registrert. Da skal jeg skru av alt som heter distill, logge av forum og logge på livet. Krysser fingrer og tær for at this is it, orker ikke mer.

Hehe, ja har samme følelsen rundt å skaffe meg et RTX 3080

Hvor kjapp må man egentlig være? Sjekker siden automatisk hvert 30. sekund med skript, sitter på PCen, la umiddelbart i handlekurv når jeg fikk varsel om endret webside men det var altfor tregt. Må jeg sette ned intervallet enda mer? Redd for å bli flagget på noen måte hvis jeg refresher hvert 5. sekund..

Selv om ordre er registrert er det langt fra sikkert at det er i boks. Har prøvd å kjøpe det headsettet (Pulse 3D) fra COOP tre ganger nå, og fått kansellering opp til flere dager etter bekreftelse. Ved et tilfelle fikk jeg også kvittering og tenkte da det var i orden, men neida, kvitteringen var for 0.00x headset.

Edited by Loek1
  • Like 1

1 minute ago, listen said:

You'll be back... Tar 12 timer, så lurer du på hvorfor konsollen ikke er på vei allerede, det har ikke vært statusoppdatering på varetransport på minst 39 minutter, og Coop svarer ikke på henvendelser osv... 

• Like 1

jcberg skrev (Akkurat nå):

Hvor kjapp må man egentlig være? Sjekker siden automatisk hvert 30. sekund med skript, sitter på PCen, la umiddelbart i handlekurv når jeg fikk varsel om endret webside men det var altfor tregt. Må jeg sette ned intervallet enda mer? Redd for å bli flagget på noen måte hvis jeg refresher hvert 5. sekund..

Forrige gang hadde man 10min på seg nesten. I dag tror jeg man hadde ca 30sek - maks 1 minutt?