Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quakecry skrev (1 minutt siden):

Hva er de riktige innstillingene å velge på Distill?

Helt noob på distill sjæl, men vi sjekka for endringer på kjøpeknappen. 5 sekunders varsel. Satte det opp i formiddag så det hadde gått noen timer. Hadde kun varsel via Chrome da vi sitter ved pc'ene og jobber uansett.

Endret av Retroman
Lenke til kommentar
ilalo skrev (1 time siden):

Stemmer ikke helt

åpent kjøp opptil 50 dager

de kan fint levere/sende tilbake

Spørs butikken, men butikk som elkjøp feks har 50 dagers retur

så de taper ikke noe på det

Da må de sende de tilbake i løpet av 50 dager. Legg på frakt (en/begge veier?), oppbevaring av 150stk, alt tid/styr + de kunne investert 750.000 på andre måter som gir avkasting. Om du ser alt under et, så trur ikkje de sitter med enormt fortjeneste i alle fall

Lenke til kommentar
Quakecry skrev (2 minutter siden):

Hva er de riktige innstillingene å velge på Distill?

Personlig så satt jeg opp varsel på endring på "kjøpeknappen/tilgjengelig/på lager" med refresh hvert minutt. Ved utslag så åpnes en ny fane i chrome som laster siden. Funker da jeg har en skjerm til overs på hjemmekontoret. Det funka for meg i dag i hvert fall. Så bare sørg for å være innlogget på de sidene du sjekker.

 

Om man ikke sitter foran en pc store deler av dagen, så kan man kjøpe premium access og få push-varsling på mobil slik jeg har forstått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, listen said:

Personlig så satt jeg opp varsel på endring på "kjøpeknappen/tilgjengelig/på lager" med refresh hvert minutt. Ved utslag så åpnes en ny fane i chrome som laster siden. Funker da jeg har en skjerm til overs på hjemmekontoret. Det funka for meg i dag i hvert fall. Så bare sørg for å være innlogget på de sidene du sjekker.

 

Om man ikke sitter foran en pc store deler av dagen, så kan man kjøpe premium access og få push-varsling på mobil slik jeg har forstått.

Ahh, takk, fant ut at man kunne velge område det skulle følges med på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Zain1 said:

Blir den ikkke reservert når man legger den inn i handlekurven eller er d førstemann til mølla?

Sorry ass kompis. Gjorde det både på mobil og pcen. Fikk samme opplegget. Litt som netonet gjorde ved launch at de lot folk kjøpe, men kunne ikke garantere. Så her har de vist slippet til folk, også kun servert de som stod fremst. 

Lenke til kommentar
Zain1 skrev (Akkurat nå):

Blir den ikkke reservert når man legger den inn i handlekurven eller er d førstemann til mølla?

Usikker. Følte at eg var drit treig, men klarte no å få inn ein bestilling fordi om. Var selvfølgelig innlogga. Men knota med faktura betaling, måtte tilbake og betale med kort istadenfor. Brukte sikkert 30-45 sekunder på heile greia.

Lenke til kommentar
Zain1 skrev (2 minutter siden):

Blir den ikkke reservert når man legger den inn i handlekurven eller er d førstemann til mølla?

Jeg la en i handlekurva, uten å fullføre. Skulle sjekke om en kompis ville ha - når jeg prøvde etter et par min å gjennomføre, så fikk jeg beskjed om out of stock, så nei - holder ikke å bare la den ligge å kose seg i shoppingcarten :)

Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (2 minutter siden):

Usikker. Følte at eg var drit treig, men klarte no å få inn ein bestilling fordi om. Var selvfølgelig innlogga. Men knota med faktura betaling, måtte tilbake og betale med kort istadenfor. Brukte sikkert 30-45 sekunder på heile greia.

Du var heldig, hadde fått tak i en, men hadde ikke bruker så måtte løpe m å lage den 😕

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...