Gå til innhold

President Bidens regjeringstid


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165
Tåkefyrste skrev (6 minutter siden):

Jeg synes det er litt komisk at du får beskjed om at det er på tide å stoppe nå. 1 dag etter at det ble klart hvem den nye presidenten er. Altså folk er lei kritikk av Biden allerede?

Sytetråden om Trump har pågått i 4 år, og har nesten 1500 sider. Det er ingen som har noen tanker på om det er på tide å stoppe der?

Blir spennende om dere finner nok å syte over til å holde det gående i 4 år 🙂

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss berre hugse at Trump ikkje berre ljug, men ljug så konsekvent sjølv uten logikk eller rasjonell grunn. Han ljugde om noko så grunnleggende som kva vær det var ved hans innvielse som president, og om folkemengden der. Alle politikere har varierte mengder med løgn, men Trump er ein lystløgner av sjelden kvalitet.

Så når @Gavekort seie at han vil bli meir respektert fordi han ikkje ljuge så fælt er det meir dette det sikter til. Biden har ljugd. Men han vil neppe stå på podium og sverge opp og ned at han har gjort meir enn nokon andre verdensledere i behandlingen av COVID eller liknande tullete påstander.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Just now, PingEnt said:

Dette er absolutt ikke grovt brudd, nei. Nå overdriver du sterkt. Tror også at en enkel glipp ikke gjør noe for folkets oppfatning av masker. Det er ingen vidunderkur, og heller ikke et absolutt must. Ved klemming osv er det tvilsomt at masker uansett hjelper så mye.

Jo, det anser jeg det som. Erna hadde en flause da hun nesten håndhilset på en etter å ha sagt at vi ikke skulle håndhilse. 
Se for deg at hun hadde gått rundt og kysset og klemmet alle istedenfor. 
Det er ille. 

Quote

Nåja. Avtroppende president Trump har vært veldig vinglete i maskebruk. Han har fått ut mot maskebruk, og har til og med kritisert Biden for å bruke maske for ofte.

President Trump har anmodet folk om å bruke munnbind. Han har påpekt at Biden ofte bruker maske når det ikke er behov for det. 

Quote

Hehe, det er nå kritikken av Biden begynner for venstresiden sin del, men det må være kritikk av politikk, ikke tøysete små enkeltglipper som dette.

Kritikk av politikk sier du, mens venstresiden kritiserer hver minste lille ting president Trump gjør feil. 
Husker du waterglassgate?.... 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
2 minutes ago, debattklovn said:

Jo, det anser jeg det som. Erna hadde en flause da hun nesten håndhilset på en etter å ha sagt at vi ikke skulle håndhilse. 
Se for deg at hun hadde gått rundt og kysset og klemmet alle istedenfor. 
Det er ille. 

Jeg har registrert at du mener dette, og det får du lov til å mene, men da håper jeg du nå også kritiserer Trump for liknende episoder (noe jeg ikke har gjort, forøvrig).

 

Quote

President Trump har anmodet folk om å bruke munnbind. Han har påpekt at Biden ofte bruker maske når det ikke er behov for det. 

 

Han har også latterliggjort masker.

 

Quote

Kritikk av politikk sier du, mens venstresiden kritiserer hver minste lille ting president Trump gjør feil. 
Husker du waterglassgate?.... 

At noen har latterliggjort hvordan Trump drikker vann sier ikke så mye. Igjen, venstresiden er ikke en unison gruppe som må høre med øverste leder før de gjør noe, motsetning til yte høyre. Hovedkritikken mot Trump har alltid vært de store linjene. Politikken og retorikken.

Lenke til kommentar
Quote

Jeg har registrert at du mener dette, og det får du lov til å mene, men da håper jeg du nå også kritiserer Trump for liknende episoder (noe jeg ikke har gjort, forøvrig).

Dette er en tråd om Joe Biden, ikke president Trump. Forøvrig har jeg ikke sett president Trump klemme og kysse på folk under coronapandemien. 

Quote

At noen har latterliggjort hvordan Trump drikker vann sier ikke så mye. Igjen, venstresiden er ikke en unison gruppe som må høre med øverste leder før de gjør noe, motsetning til yte høyre. Hovedkritikken mot Trump har alltid vært de store linjene. Politikken og retorikken.

Kritikk mot president Trump har nesten alltid vært kritikk mot hans person.
Håret, hudfargen hans, hvordan han drikker vann, you name it, de har kritisert ham for det. 
Politisk har faktisk president Trump fått gjennomført en god del rasjonell, god politikk. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
On 11/7/2020 at 1:13 AM, hekomo said:

Han har vel vunnet nå jo.

Og hvordan det blir under Biden? Han sier det selv:

"Nothing will fundamentally change."

Selvsagt.

Det er ingen rask og enkel løsning på; Covid, Rasisme, Klasseskille, Fattigdom, Helse, Arbeidsledighet, Korrupsjon, Polarisering, Internasjonale konflikter, Klima,+++

Ingen av disse tingen kan løses med vedtak, men man kan sette i gang prosesser for å få bedring over tid. Alle disse tingene vil være høyaktuelle problemer også i 2024, når det er et nytt valg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
WiiBoy skrev (5 minutter siden):

Selvsagt.

Det er ingen rask og enkel løsning på; Covid, Rasisme, Klasseskille, Fattigdom, Helse, Arbeidsledighet, Korrupsjon, Polarisering, Internasjonale konflikter, Klima,+++

Ingen av disse tingen kan løses med vedtak, men man kan sette i gang prosesser for å få bedring over tid. Alle disse tingene vil være høyaktuelle problemer også i 2024, når det er et nytt valg.

Nytt valg, blir vel trump igjen, er jeg redd.

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Blåbanan: Mecum in aeternum said:

Nytt valg, blir vel trump igjen, er jeg redd.

Jeg tviler sterkt på det. Enten må han erkjenne tapet, og da vil han nok ikke ta sjansen på et nederlag til, eller så forsetter han å mase om at det ble stjålet til det patetiske og vil nok absolutt ikke klare å mobilisere nok mektige personer bak et nytt kandidatur.

I tillegg vil en 78 år gammel DT være skrall.. Du ser at alderen har gjort inntog om du sammenligner han i dag, med de første opptredenene han hadde i valgkampen.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
13 hours ago, debattklovn said:

Dette er en tråd om Joe Biden, ikke president Trump. Forøvrig har jeg ikke sett president Trump klemme og kysse på folk under coronapandemien. 

 

Jeg har ikke sett deg kritisere ham andre steder. Du er ikke konsistent.

 

Quote

Kritikk mot president Trump har nesten alltid vært kritikk mot hans person.
Håret, hudfargen hans, hvordan han drikker vann, you name it, de har kritisert ham for det. 
Politisk har faktisk president Trump fått gjennomført en god del rasjonell, god politikk. 
 

Nei, dette stemmer rett og slett ikke. Det er noe av latterliggjøringen av ham noen velger å delta i, det er ikke kritikk mot ham. Jeg tror de fleste ville vært greit fornøyd med en Trump som hadde politikk man kunne svelge, og retorikk som ikke var fullt med hat. Han har flere ganger satt verden i fare for storkrig, han nekter å gjøre noe med corona-krisen i USA, og han har til og med utsatt nye krisepakker til etter valget. At du ikke kan se den kritikken får være opp til deg, men det er dette som blir kritisert, gang på gang. 

Lenke til kommentar
26 minutes ago, PingEnt said:

Jeg har ikke sett deg kritisere ham andre steder. Du er ikke konsistent.

Da har du ikke fulgt med godt nok. 

Quote

Han har flere ganger satt verden i fare for storkrig, han nekter å gjøre noe med corona-krisen i USA, og han har til og med utsatt nye krisepakker til etter valget. At du ikke kan se den kritikken får være opp til deg, men det er dette som blir kritisert, gang på gang. 

Det i bold er jo rett og slett bare usant. Dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Just now, debattklovn said:

Da har du ikke fulgt med godt nok. 

Det i bold er jo rett og slett bare usant. Dessverre.

Du lyver på begge påstander. Det er rett og slett ikke fakta at hovedkritikken mot Trump har vært på slike små detaljer. Det har alltid gått på politikken og retorikken. 

Lenke til kommentar
Just now, PingEnt said:

Du lyver på begge påstander. Det er rett og slett ikke fakta at hovedkritikken mot Trump har vært på slike små detaljer. Det har alltid gått på politikken og retorikken. 

Udokumenterte påstander. Burde være enkelt å dokumentere dem for deg hvis det du påstår er sant 😉
Vis at han satte verden i fare for storkrig. 
Vis at han har nektet å gjøre noe med koronakrisen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...