Gå til innhold

President Bidens regjeringstid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tåkefyrste skrev (2 minutter siden):

Hva har han gjort som fortjener mer respekt fra media som i utgangspunktet skal være objektive?

Trump har jo kastet journalister ut av pressekonferanser, kalt de fake news og det som verre er. Mediene i USA er ikke objektive, og å bli behandlet på den måten av presidenten hjelper ikke akkurat så mye. Jeg er mer spent på hvordan Biden blir fremstilt på Fox News. Men jeg kan love deg at han ikke kommer til å gi de barnslige kallenavn og kaste Fox News-reportere ut av pressekonferanser.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Orwandel said:

Trump har jo kastet journalister ut av pressekonferanser, kalt de fake news og det som verre er. Mediene i USA er ikke objektive, og å bli behandlet på den måten av presidenten hjelper ikke akkurat så mye.

Den døra går begge veier. Media i USA har vært ufine med Trump siden før han ble sverget inn, og Trump har vært til tider unødvendig ufin tilbake.

Synes det er synd at media skal ha en agenda og ikke bare formidle nyheter objektivt.

Men Biden får sikkert en sjanse til å være venn med media, siden han er den kandidaten de ville ha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (18 minutter siden):

Ved å være en person som generelt kommer med objektiv fakta. Samme grunn som at du gir mer respekt til den vanlige mannen i gata fremfor den schizofrene galningen med megafon.

Bare en liten ting... eller egentlig mange ting. Biden har måttet trekke seg som presidentkandidat tidligere fordi han ble tatt i løgn og plagiat. Han løy også mye under primærvalget, og da skrøt han på seg ting som at han hadde deltatt i kampen om borgerrettigheter for svarte, med mer. Han løy også om Bernie Sanders og politikken hans.

Objektiv fakta? Nei, det kan jeg ikke si meg enig i. Biden er en lystløgner. At Trump sikkert er en enda større lystløgner gjør ikke Biden til en ikke-løgner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (15 minutter siden):

Jeg synes det er morsomt at vi forventer at Biden på noen måter skal blir behandlet slik som Trump. Selvsagt har Trump blitt behandlet dårlig, fordi han er et dårlig menneske og har gjort nada og niks for å bygge respekt. Jeg gir også dårlige mennesker lite respekt, og gir lite tvil til gode. Om ikke annet så synes jeg Trump har fått alt for mye av sin tvil til gode selv på opplagte løgner.

Biden er også et dårlig menneske (igjen, se på måten han løy da han prøvde seg som presidentkandidat tidligere, samt at han har stått bak en rekke katastrofale ting). Men likevel behandles han ikke som et dårlig menneske.

Ja, han er generelt mer høflig enn Trump, men av og til faller masken... som da han ba en latinamerikansk velger om å stemme på Trump da velgeren stilte kritiske spørsmål rundt innvandringspolitikk. Eller som da han begynte å kjefte på en industriarbeider og ba ham bli med ut så skulle han få seg en runde, og etterpå sa han at Bernie Sanders samarbeidet med Trump.

Lenke til kommentar
hekomo skrev (2 minutter siden):

Bare en liten ting... eller egentlig mange ting. Biden har måttet trekke seg som presidentkandidat tidligere fordi han ble tatt i løgn og plagiat. Han løy også mye under primærvalget, og da skrøt han på seg ting som at han hadde deltatt i kampen om borgerrettigheter for svarte, med mer. Han løy også om Bernie Sanders og politikken hans.

Objektiv fakta? Nei, det kan jeg ikke si meg enig i. Biden er en lystløgner. At Trump sikkert er en enda større lystløgner gjør ikke Biden til en ikke-løgner.

Det er litt av problemet med å ha hatt en president som Trump i 4 år. 

Listen er så lav at de nærmest tar til takke med hva som helst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
hekomo skrev (Akkurat nå):

Objektiv fakta? Nei, det kan jeg ikke si meg enig i. Biden er en lystløgner. At Trump sikkert er en enda større lystløgner gjør ikke Biden til en ikke-løgner.

Politikere som lyver? Color me surprised.

Jeg tror ikke det er nødvendig å forklare hvorfor Obama, Bush og Clinton fikk mer respekt av media enn Trump, og hvorfor Biden kommer til å få mer respekt også.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Biden har allerede lagt ned forbud mot progressive som Warren og Sanders i kabinettet, men ser på flere republikanske kandidater.

De som tror at Biden representerer et steg fremover kommer til å bli skuffet.

-Mer fracking
-Mer fattigdom
-Mer pengetrykking
-Mer krigføring
-Mer handel med Kina og en mulig økonomisk kollaps og depresjon ala 1929 når Kina faller

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Thorny skrev (3 minutter siden):

Biden har allerede lagt ned forbud mot progressive som Warren og Sanders i kabinettet, men ser på flere republikanske kandidater.

De som tror at Biden representerer et steg fremover kommer til å bli skuffet.

-Mer fracking
-Mer fattigdom
-Mer pengetrykking
-Mer krigføring
-Mer handel med Kina og en mulig økonomisk kollaps og depresjon ala 1929 når Kina faller

Og kildene til dette regner jeg med du sjekket like grunding som Van Jones, "ankeren på CNN". 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
5 minutes ago, Thorny said:

Biden har allerede lagt ned forbud mot progressive som Warren og Sanders i kabinettet, men ser på flere republikanske kandidater.

De som tror at Biden representerer et steg fremover kommer til å bli skuffet.

-Mer fracking
-Mer fattigdom
-Mer pengetrykking
-Mer krigføring
-Mer handel med Kina og en mulig økonomisk kollaps og depresjon ala 1929 når Kina faller

Er du villig til å komme tilbake og stå for dette etter de fire årene er omme?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Just now, IT-Henrik said:

Og kildene til dette regner jeg med du sjekket like grunding som Van Jones, "ankeren på CNN". 


Biden selv har sagt at fracking skal fortsette. Demokratisk styrte stater har gitt ut flere lisenser til fracking enn noen andre. Haukene sirkler rundt Biden. Inkludert halve Bush Jr.-administrasjonen. Kina har støttet Biden gjennom hele valgampen, både økonomisk og på andre måter, og blandet seg inn i det amerikanske valget.

Men det er det selvfølgelig ingen som bryr seg om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
19 minutes ago, Thorny said:


Biden selv har sagt at fracking skal fortsette. 

Han har sagt han ikke vil stoppe fracking, men heller ikke åpne for mer av det (iallfall på steder der presidenten har noe å si, nasjonalt forbud får han uansett ikke til som president). Det ligger litt i frackingens natur at hvis du ikke kan åpne nye brønner hvert år, så dør det ut av deg selv. En frackingbrønn varer typisk bare et par år.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
6 minutes ago, Thorny said:

Kina har støttet Biden gjennom hele valgampen, både økonomisk og på andre måter, og blandet seg inn i det amerikanske valget.

Kilde. Troverdig kilde, ikke infowars, forøvrig.

Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...