Jump to content
Øystein

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2020

Recommended Posts

Tips til stekepanner? Maks 400kr på tilbud.

Noen som har erfaring med JAMIE OLIVER EVERYDAY SS stekepanne?

Oter skrev (2 timer siden):

har gammelt hus jeg også,med flere lufteventiler i rommet,kan glemme og fyre med døren igjen på oven,selv om trekken står på maks på ovnen,så må sjekke ang vifte på pipa ettervert

Skal legge nytt gulv i stuen så har sånn sett mulighet til å lage meg et sliss i spongulvet for å få lagt ned rør så jeg kan ha friskluft direkte i ovnen.

Brulejus skrev (9 timer siden):

Dplay har 50% på årsabonnement (395 for et år). Har du DNB kan du få 60% på Dplay+Sport (595 for et år).

image.png.3ffcb04090b4f4b15bc05c28727e20e6.pngimage.png.8b15de5bd12a2c0ad57747174d4146ef.png

Det er selvfølgelig min egen feil at jeg ikke var mer spesifikk, men jeg tenkte på streaming tjenester som lager sitt eget innhold... 

sam11net skrev (5 minutter siden):

Det er selvfølgelig min egen feil at jeg ikke var mer spesifikk, men jeg tenkte på streaming tjenester som lager sitt eget innhold... 

Da kan jeg anbefale denne måten å spare 1200 kr i året på valgfri streaming: https://www.rabo.no/700/spar-1200-kroner-i-aret-pa-streaming/

Har man en partner (evt venn man deler abonnement med) kan man doble beløpet ved at man begge benytter denne fordelen.

• Like 2

Er det noen som har en formening om det tv her? 8005k

Han på power mente det var en bedre tv en Q70. Tror dere Han prøver og pushe det tv, eller at det stemmer? Han sa bildeflyten var mye dårligere på q70 og at q serien var villedende. Alt under q80 var dårligere en den vanlige serien til samsung.