Gå til innhold

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2020


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Simen1 skrev (33 minutter siden):

Kan godt tenke meg 8K når prisdifferansen fra 4K blir under ca 30%. 8K er selvsagt meningsløst uten solid størrelse og rask bildefrekvens. Tipper tida er inne om 2-3 år.

Ja det tror jeg er tidligst. 

Tror ikke folk som handler 4K TV'er i dag trenger å svette særlig mye over den avgjørelsen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, GimleSag said:

Har siklet etter denne siden i går, er på nippet til å bestille meg en 65" selv. Mitt eneste ankepunkt er; hvor nærme er vi at 8k blir den nye standarden? Har en syv år gammel Samsung-tv nå, med vanlig full-HD (1080p?), og er ganske klar for å se litt 4k innhold, men skal nok overleve litt til om det er verdt det. Men faarsken det er en fin pris da.

Som Mala nevner, tilogmed 4k er det snaut av innhold til. 

Her i huset strømmer vi innhold. Netflix, HBO, nrk nettTV, youtube. Det er vel en slags nedstrupet 1080 de sender? 

 

Ser faktisk man kan få 8k tv til rundt 17k kr. Men hva er vitsen med det. Da må man vel ha riktig stor Tv og gjerne medias avspiller som støtter dette og muligens fysisk media. Nei for meg er fysisk media sin tid forbi, hvertfall når det kommer til film. 

 

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (54 minutter siden):

Får jeg en bra 65" eller 75" tv til rundt 15 000 som er en oppgradering fra tv jeg har i dag? Samsung UE55KS8005T

Utelukkende filmer, serier, fotball, litt linær tv og noe spilling på xbox/ps

Du får Samsung 65" Q80T til 12990,- og Samsung 75" Q70T til 14990,- nå. 

Lenke til kommentar
Dubious skrev (36 minutter siden):

Ikke lenge til 8k er mer vanlig, men det vil være lenge til vi får filmer høyere enn 4k, så det blir oppskalering 
Eventuelt så må de legge filmene på flere plater, sånn som enkelte DVD filmer var

Bare jeg får opp desktoppen i 8K så blir jeg fornøyd :p Filmer og sånt kan godt fortsette i 4K for min del.

Skjermkort, drivere og displayport trenger et par år på å modne seg mot 8K.

Lenke til kommentar

Urk, coop var dust. Til info, skal du bestille flere ting på coop og hente i butikk, bestill 1 og 1 ting. Ikke gjør som meg og få denne:

image.png.0f3ae0c4668b7a2a876cf5562e2f69b3.png

 

Det var 6-7 ting på den ordren.. fant flere av tinga i varehuset (til en høyere pris), var vel 1 ting som mangla og de hadde ikke tid til å manuelt rette opp så da sletter de alt istedenfor?

Lenke til kommentar
Lami skrev (3 minutter siden):

Husk at qled har risiko for permanent innbrenning i tven.

Oled mener du?

Kan dessuten skrive under på den. Har en hub til et trådløst headset som har skjerm med oledskjerm. Denne er designet så samme bildet er aktivt lenge, og har brutal burn in. Forstår ikke hvorfor de skulle gå for oled på denne type produker.. 

Endret av Meep
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...