Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gouldfan skrev (16 minutter siden):

De døde, de mistet det evige livet...

Jeg så ikke "dag" i bibelen?

De hadde ikke evig liv i utgangspunktet. Så de har ikke mistet noe.

Og en død 900år senere er vel ikke akkurat en direkte link.

Hva løy djevelen om

 

 

Lenke til kommentar
Ribo skrev (1 time siden):

De hadde ikke evig liv i utgangspunktet. Så de har ikke mistet noe.

Og en død 900år senere er vel ikke akkurat en direkte link.

Hva løy djevelen om

 

 

De hadde evig liv hos Gud. Når de forlot Gud så mistet de Fullkommenheten fra Gud...

Men ja slepet etter fullkommenhet var at de var sterke, uten sykdom og hadde lange liv... De har sannsynligvis en hard straff i vente også, fordi de hadde skyld for det meste som har gått galt i verden...

Det er offtopic å diskutere religion i denne tråden. Om du lurer på noe annet om religion, så kan vi diskutere det i riktig tråd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Poor Old Gil skrev (7 timer siden):

Data viser en overdødlighet blant unge med god helse som har tatt vaksinen. 
Er dette noe en bør ta alvorlig eller nok en konspirasjonsteori?

 

Nå har jeg for dårlig vitenskapelig kompetanse til å kunne gi noe annet enn ukvalifisert gjetning, men jeg mener bestemt at man bør slutte å presse flere covid-vaksiner på friske mennesker; det gjelder både unge og gamle, men spesielt unge. Det er helt klart en del bivirkninger, men hva som veies opp mot hva skal ikke jeg uttale meg for mye om; jeg vil anta at for mennesker med et alvorlig komnpromittert immunsystem bør vaksiner anbefales, ikke for andre; ikke nå i omicron-tiden og jeg kommer ikke til å ta den nye omicron-vaksinen de har varslet. Personlig mener jeg at WHO burde erklære pandemien som over med tilbakevirkende kraft til januar 2022. Nå er det kanskje konspiratorisk, men man kan jo mistanke at finansiell støtte fra farmasøyt-korporasjoner som Pfeizer bidrar til at WHO forstatt hardnakket insisterer på at "pandemien er ikke over, vi er bare i startgropen" selv om de fleste du spør nå(det er jeg helt sikker på)vil mene at det er tøys og at pandemien er over for lengst. Men for å komme tilbake til startpoenget: for friske unge mennesker bør flere coronavaksiner egentlig frarådes på det sterkeste. Vaksiner kan gis til risikogrupper fra fastlegen med en egenandel; friske mennesker som vil ha den bør betale fullpris av egen lommebok.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Poor Old Gil skrev (På 6.9.2022 den 23.50):

Data viser en overdødlighet blant unge med god helse som har tatt vaksinen. 
Er dette noe en bør ta alvorlig eller nok en konspirasjonsteori?

 

Det er agendaen og hva de vil ha som utfall. Tror meningen er at alle som har tatt vaksinen, dør innen 20 år. Trodde alle viste det nå. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 9/6/2022 at 11:50 PM, Poor Old Gil said:

Data viser en overdødlighet blant unge med god helse som har tatt vaksinen. 
Er dette noe en bør ta alvorlig

Ja. Her er en video med 1000 nyhetsartikler av unge atleter, og barn, som plutselig dør eller får hjertesykdommer.

Jeg postet en korona vaksine tråd som har informasjon om det som er i, og forskning på vaksinen. Og hva den gjør i kroppen.

Noe av det handler om at vaksinene har veldig mye mikroskopisk søppel, som er langt fra akseptable standarder for å sprøyte inn i folk. Og blod klumper seg etterhvert innen minutter når det kommer i kontakt med vaksinen.

Klippet ditt på youtube er fra England. Der er vaksinekulturen og vaksinepresset meget stort mange år før 2021. Hvis du ikke vil sprøyte inn barna dine med aluminium der så får du veldig mange stygge blikk og kjeft fra offentlig ansatte. Så det er naturlig at England har tatt imot koronavaksinene og setter de, uten å la andre vinklinger få komme frem i lyset. Jeg ser aldri i verden for meg at de skal undersøke vaksinene på noe alvorlig plan i offentligheten der.

Det er også svært tvilsomt å kalle disse sprøytene for vaksiner. Det er doktorer som mener at de ikke burde ha en slik status. Ett eksperimentelt forsøk på menneskeheten er en bedre fremstilling, enn å kalle det vaksine.

Novak Djokovic hadde nok gode grunner for å nekte koronavaksine, slik som jeg har. Hvis ikke Novac hadde nektet så kanskje han hadde vært død nå, eller alvorlig syk. For å oppsummere videoen under så sier Novac essensielt -min kropp, mitt valg.

 

 

Endret av Selfuniverse
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (17 timer siden):

Ja. Her er en video med 1000 nyhetsartikler av unge atleter, og barn, som plutselig dør eller får hjertesykdommer.

Jeg postet en korona vaksine tråd som har informasjon om det som er i, og forskning på vaksinen. Og hva den gjør i kroppen.

Noe av det handler om at vaksinene har veldig mye mikroskopisk søppel, som er langt fra akseptable standarder for å sprøyte inn i folk. Og blod klumper seg etterhvert innen minutter når det kommer i kontakt med vaksinen.

Klippet ditt på youtube er fra England. Der er vaksinekulturen og vaksinepresset meget stort mange år før 2021. Hvis du ikke vil sprøyte inn barna dine med aluminium der så får du veldig mange stygge blikk og kjeft fra offentlig ansatte. Så det er naturlig at England har tatt imot koronavaksinene og setter de, uten å la andre vinklinger få komme frem i lyset. Jeg ser aldri i verden for meg at de skal undersøke vaksinene på noe alvorlig plan i offentligheten der.

Det er også svært tvilsomt å kalle disse sprøytene for vaksiner. Det er doktorer som mener at de ikke burde ha en slik status. Ett eksperimentelt forsøk på menneskeheten er en bedre fremstilling, enn å kalle det vaksine.

Novak Djokovic hadde nok gode grunner for å nekte koronavaksine, slik som jeg har. Hvis ikke Novac hadde nektet så kanskje han hadde vært død nå, eller alvorlig syk. For å oppsummere videoen under så sier Novac essensielt -min kropp, mitt valg.

 

 

Å si at han ville vært død nå er vel å ta litt i; jeg har nå tatt to vaksinedoser jeg og jeg lever i beste velgående(selv om jeg aldri mer kommer til å ta en eneste coronavaksine til i livet mitt; det er et valg jeg har gjort klart og tydelig). Men jeg kjenner ingen som hverken har død eller blitt alvorlig syk av vaksinene og det er vel nå halvtannet år siden man begynte massevaksineringen og i Norge har nesten alle tatt minst to vaksinedoser. Ting hadde jo vært mye verre om alt det som påstås skulle stemme; alle vaksiner har bivirkninger og i og med at ingen vaksine noensinne har blitt såpass massedistribuert som coronavaksinen er det også uunngåelig at det blir rapportert flere absolutte tilfeller med alvorlige bivirkninger, men at denne unge mannen hadde vært død om man hadde tatt vaksiner er vel en i noe sterkeste laget sterk påstand? Men jeg synes det er klokt at land som Storbritannia og Danmark nå i det stille begynner å fase ut massevaksineringen; det er absolutt ingen grunn til at en såpass mild virussykdom som det covid nå har blitt og som egentlig for lengst skulle vært avskrevet som en pandemi(jeg mener pandemien var over i januar)skal prioriteres innen medisinsk forskning.

At det dukker opp ting som ikke skulle vært i vaksinene er nok også unngåelig desverre; produksjonsfeil kan nok fort oppstå når man tross alt masseproduserer milliarder av vaksinedoser i et tempo aldri før sett i verdenshistorien av en vaksine. Men de aller aller fleste som har tatt vaksinene har klart seg veldig bra, det er jo bare å se seg rundt i det norske samfunnet. Vi ser ingen massedød av vaksinering rundt oss, en sli påstand blir like tendensiøs som den de aller verste alarmistene, som Gunhild Nyborg og lignende påstod og fortsatt påstår om selve covid.

Lenke til kommentar
16 hours ago, aklla said:

så det er ingen overdødlighet

Hjerte- og karsykdommer bidro til økt dødelighet i 2021

"Ut fra trenden fra de siste ti årene før pandemien, var det i overkant av 1200 flere hjertedødsfall enn forventet i 2021. Aldersstandardisert dødelighetsrate er høyere enn forventet for både akutt hjerteinfarkt og annen iskemisk hjertesykdom."

"i det første pandemiåret 2020 ble det registrert lavere hjertedødelighet enn noen gang før."

 

I videoen nedenfor er tall fra England. Han nevner også at siden det var økt dødelighet i 2021 pågrunn av covid, så skulle vi ha sett mindre dødsfall i 2022 fordi de som 'skulle' dø i 2022 allerede døde i 2021, men vi ser ikke noe slikt.

Videoen over er informerende i seg selv, men det som kanskje er enda mer informerende er alle som har kommentert under videoen fordi de ikke blir moderert. Der er det mange mange historier om folk som mistet ellers friske familiemedlemmer, slektninger, venner, eller ble syk selv etter vaksine. Jeg kan lime inn noen her: (Håper det er greit og ikke blir for spammete)

 

"Thanks for sharing. This is pretty scary. I have the original first two vaccines. Have experienced occasional heart palpitations, but they seem to be less frequent now but makes me wonder if I have some compromise now from the vaccination. My husband ended up with seven months of chronic hives after his booster, his third shot and all the vaccines made him pretty ill afterwards."

 

"A good friend of mine, healthy 47 yr-old, no-pre-existing conditions, died very suddenly, leaving his Wife and young sons (10 & 12) to struggle on without him. Absolutely tragic."

 

"A young neighbour of ours, a girl aged 28 years of age, fit and healthy, died the day after she had her second shot. It was swept under the carpet at the hospital and no adverse cases were reported to any authorities. Just another mystery death that they don't want to talk about."

 

En dramatisk historie:

"After my 1st shot of the jab, I went on a hiking trip. In all fairness, it was a difficult hiking trip in a valley with a lot of winding ups and downs, but I completed this hiking trip 3 times before. I never felt so tired going up hills. I never felt something like this before. My chest would get "very heavy" and I could taste an acid like sensation under my tongue.Then, the worst happened, just before I hit the summit of a hill I fainted. I tumbled down the trail a good 70 feet and fell unconscious.

  The only reason why I was discovered is because a canine friend of a hiker barked their wits out and refused to leave me until the owner took the time to divert from the path to see what it was all about. I was airlifted to the hospital. I suffered a major concussion, I had a broken foot, broken leg, 3 cracked rips, a broken nose, multiple bruising, suffered 3rd degree burns due to all of the friction my body experienced against the soil, etc. While in the hospital, even morphine at the maximum allowable dosage couldn't entirely stop the pain. I had to constantly be put on antibiotics as even the most minor of infections would grow out of control due to all of the healing my body had to undergo.

  To this day, I'm surprised I survived. When I explained to the doctors that I believed it was the vaccine that caused this to occur, they refused to consider this as a possibility. Their reasoning is that I fainted due to a heat stroke/dehydration. This was a 20km hike. 3 weeks before the jab, I was able to complete a 40km hike in a day. This was in early June in Canada, the temperature outside was just 18C. I packed with me two liters of water and I drank about half of that around the 10km mark when I fainted. I was 38 years old at the time, no prior history of heart conditions and I have no allergies."

 

"I've been visiting a friend in hospital here in Australia, when 3 nurses found out that we (the patient,his wife and myself a friend) were not vaccinated they closed the door and told us in wispers that the unvaccinated patients are the healthy ones and that they all caught covid even though they have all been jabed numerous times. One said tearily that she regretted having taken it, but said she was forced to...She also said that the system is broken and that they are desperately trying to get back the nurses that left because they declined the jab."

 

"I had heart failure (takotsubo cardiomyopathy) 71 hours after second Phizer jab. Then the next morning had a cardiac arrest, luckily I was in hospital because of chest pain from the takotsubo and was luckily resuscitated otherwise I wouldn't be alive. In my early 50s and had never had any heart problems before. If you Google takotsubo from covid vaccine there are many case reports of similar events to mine."

 

"I am working as a freelancer in healthcare industry and yes, i have noticed something odd. Before in care homes patients got sick and had time for palliative care whereby even relatives had time to say goodbye. Nowadays they are just fine today and tomorrow they are gone. I am 35 and i got 2 p-fizer vaccines after which i got covid 7 months ago. I have long covid symptoms like exhaustion and chest pains. I am worried about the chest pains which i control using asthma medicines. Sometimes the chest pains attack in my sleep and they are much more severe at night than during the day. I am afraid of exercising. I work in the health industry where i was forced to get jabbed just to keep my job and because i did not want the 3rd jab into an already hurting body i left permanent employment."

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Mainstream medier har nå kommet frem til det som var selvfølgelig for konspirasjonsteoretikere allerede fra starten:

https://www.politico.com/news/2022/09/14/global-covid-pandemic-response-bill-gates-partners-00053969

https://steigan.no/2022/09/amerikanske-politico-retter-kritisk-sokelys-pa-hvordan-bill-gates-co-brukte-covid-19-til-a-oke-sin-makt/

Det er interessant at en del folk trodde at det at så mange regjeringer reagerte på epidemien på samme (lignende) måte forklares av det faktum at alle var bevist på at de hadde å gjøre med en alvorlig pandemi og besteme seg for å samarbeide, mens for andre var dette en klarsignal at dette var planlagt, koordinert av organisasjoner, grupper etc. som står over regjeringer. Nå vet vi hem som har rett.

Jeg tror at de som trodde det første er løsrevet fra virkeligheten. Det er ikke mulig at ulike uavhengige land kan oppnå så  godt koordinert samarbeid på så kort tid uten noen som trekker i trådene.

Endret av neijanei
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
neijanei skrev (5 timer siden):

Mainstream medier har nå kommet frem til det som var selvfølgelig for konspirasjonsteoretikere allerede fra starten:

https://www.politico.com/news/2022/09/14/global-covid-pandemic-response-bill-gates-partners-00053969

https://steigan.no/2022/09/amerikanske-politico-retter-kritisk-sokelys-pa-hvordan-bill-gates-co-brukte-covid-19-til-a-oke-sin-makt/

Det er interessant at en del folk trodde at det at så mange regjeringer reagerte på epidemien på samme (lignende) måte forklares av det faktum at alle var bevist på at de hadde å gjøre med en alvorlig pandemi og besteme seg for å samarbeide, mens for andre var dette en klarsignal at dette var planlagt, koordinert av organisasjoner, grupper etc. som står over regjeringer. Nå vet vi hem som har rett.

Jeg tror at de som trodde det første er løsrevet fra virkeligheten. Det er ikke mulig at ulike uavhengige land kan oppnå så  godt koordinert samarbeid på så kort tid uten noen som trekker i trådene.

Vi skal jo ikke tro på noe MSM sier. Det har jo dere vaksineskeptikere/konspirasjonsteoretikere sagt hele tiden. Så hvorfor skal vi tro på det nå? Bare fordi de sier noe som på en måte kan vris til at det støtter deres syn? Nå må dere bestemme dere.

En annen ting er at det er kun Politico, og Die Welt (som har samme eier) som kommer med denne påstanden.

Uansett kan det være at mye av det som skjedde når covid-19 brøt ut til dels var koordinert. Det er ikke nødvendigvis en negativ ting eller et "bevis" på noe som helst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var faktisk 0 - null, zero, zilch, nada - konspirasjonsteoretikere som aksepterte min utfordring for ett år siden, i denne posten:

Ikke én turte å komme med spådommer om utvikling i forventet levealder. Jeg antar at det er fordi "forventet levealder" ikke er en anekdote eller en journalistisk artikkel, men en vitenskapelig definert størrelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (5 timer siden):

Hjerte- og karsykdommer bidro til økt dødelighet i 2021

"Ut fra trenden fra de siste ti årene før pandemien, var det i overkant av 1200 flere hjertedødsfall enn forventet i 2021. Aldersstandardisert dødelighetsrate er høyere enn forventet for både akutt hjerteinfarkt og annen iskemisk hjertesykdom."

"i det første pandemiåret 2020 ble det registrert lavere hjertedødelighet enn noen gang før."

(...)

Videoen over er informerende i seg selv, men det som kanskje er enda mer informerende er alle som har kommentert under videoen fordi de ikke blir moderert. Der er det mange mange historier om folk som mistet ellers friske familiemedlemmer, slektninger, venner, eller ble syk selv etter vaksine. Jeg kan lime inn noen her: (Håper det er greit og ikke blir for spammete)

I den artikkelen står det beskrevet mange muligheter for hvorfor det var økt forekomst av hjerte- og karsykdommer i 2021 sammenlignet med tidligere år. Hvorfor siterer du ikke det? Fordi det ikke underbygger din oppfattelse av virkeligheten?

"Vi kan ikke utelukke at koronasykdom eller at utilsiktede negative effekter av pandemitiltak kan ha bidratt til økt dødelighet av iskemisk hjertesykdom som hjerteinfarkt. I tillegg kan innføring av elektronisk dødsmelding ha bidratt til endringer i hvilke dødsårsaker legene melder inn. Den høyere dødeligheten på grunn av hjerte- og karsykdommer i 2021 står i kontrast til tall fra Hjerte- og karregisteret som viser at innleggelser på grunn av flere hjerte- og karsykdommer var lavere enn forventet i første del av pandemien. Smitteverntiltak kan ha ført til færre kardiologiske hendelser utløst av infeksjoner, men dette underbygges ikke av dødsårsaksstatistikken i 2021, svarer Guttorm Raknes."

Dr. John Campbell (mannen i videoen du poster) er kjent for å poste videoer med feilinformasjon angående covid-19.

 

Når det gjelder sitatene, så blir det for dumt å dra frem en rekke enkelttilfeller som "bevis". Det er et høyt antall friske personer som får hjerteproblemer tilsynelatende uten grunn hvert eneste år, også før covid-19. Selvsagt vil noen av disse ha tatt covid-19 vaksinen en eller annen gang, uten at det behøver å bety noe. Flere av de du siterer, kommer med vage påstander om at "slik var det ikke før". Nei, men blir man syk, uavhengig av grunn, så er ikke ting som før. I tillegg er det ikke dokumenterbare påstander.

Jeg kan også dra frem en lang rekke enkelttilfeller av personer som IKKE har opplevd alvorlige bivirkninger av vaksinen; så vidt jeg vet så er alle jeg kjenner (kollegaer, venner, familie) vaksinert med 2 eller 3 vaksiner. INGEN av disse har opplevd alvorlige bivirkninger av vaksinen. Verste tilfellet var en som fikk så høy feber at hun vurderte å kontakte legen, ellers har det vært litt vondt i armen og litt slapp form i et par dager. Beviser det noe som helst? Selvsagt ikke... men sitatene du siterer beviser heller ikke noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Nukleosid skrev (40 minutter siden):

Vi skal jo ikke tro på noe MSM sier. Det har jo dere vaksineskeptikere/konspirasjonsteoretikere sagt hele tiden. Så hvorfor skal vi tro på det nå? Bare fordi de sier noe som på en måte kan vris til at det støtter deres syn? Nå må dere bestemme dere.

Dersom konspirasjonsteoretiker sier at man skal ikke tro på det som mainstream medier sier er det på grunn av at de som oftest sprer ren propaganda, skjuler ubelelige fakta, sier halve sannheter osv. Det betyr ikke at de alltid lyver og deretter alt som finnes i slike medier ikke er sant. Det er bare en tendens. Og dette er i motsetning til dere konspirasjonsskepikere som antar at alt som finnes utenfor mainstream (som f.eks. bitchute, rumble etc.) ikke er troverdig. Så nå må dere ha en slags dissonans når det som så  langt var kun en dum konspirasjonsteori ser ut til å  være sant ifølge mediene dere finner troverdig.

Og det er ikke noe overraskende med det at dere vil prøve å overinne dissonansen f.eks. ved å argumentere mot troverdigeht av akkurat de mediene som brøt tausheten som i setningen under:

Nukleosid skrev (1 time siden):

En annen ting er at det er kun Politico, og Die Welt (som har samme eier) som kommer med denne påstanden.

Det er morsomt med det at du setter spørsmåltegn ved troverdighet av  mediene som har same eier samtidig som du ser ingenting mistnekelig i faktum at reaksjon på covid-19 var globalt koordindert av 4 organisasjoner (som har samarbeidet med heverandre i flere år og nært knyttet til en person - Bill Gates som nøkelfigur)

Nukleosid skrev (1 time siden):

Uansett kan det være at mye av det som skjedde når covid-19 brøt ut til dels var koordinert. Det er ikke nødvendigvis en negativ ting eller et "bevis" på noe som helst.

Det er bevis på at reaksjon på covid "pandemi" i ulike land var ikke bestemt uavhenig av verdens demokratisk valgte regjeringer, men var koordinert av globale uvalgte organisasjoner finansiert av ultrarike individer.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, Nukleosid said:

Fordi det ikke underbygger din oppfattelse av virkeligheten?

Ett hovedpoeng med mine sitater, og som forsåvidt også er repetert i ditt sitat, er at året 2020 hadde ett lavere enn forventet antall døde av hjerte og karsykdommer, i sterk kontrast til 2021 som hadde ett betydelig høyere antall enn forventet. Så er spørsmålet hvorfor, og jeg har en hovedmistenkt pågrunn av alt det andre jeg har lært av doktorer, leger, patologer, immunologer, sykepleiere, blandt andre. Som jeg har linket til i en tidligere post.

5 hours ago, Nukleosid said:

Dr. John Campbell (mannen i videoen du poster) er kjent for å poste videoer med feilinformasjon angående covid-19.

Av det jeg har sett av videoene hans så viser han som regel fram offentlig tilgjengelig informasjon fra en statlig institusjon, eller vitenskapelig journal. Han skal også ha anbefalt folk å ta vaksinen og advarte mot hvor farlig viruset kunne bli i en lengre periode. Er det din mening at alt det kan være feilinformasjon, eller er det noe annet han har postet som jeg ikke er klar over?

Han sier også stadig at ingen må ta hans ord for noe som helst, og gå til kildene selv. Som foreksempel i denne videoen Fra 07:00 hvor han tar for seg en rapport fra TheLancet.

5 hours ago, Nukleosid said:

Det er et høyt antall friske personer som får hjerteproblemer tilsynelatende uten grunn hvert eneste år, også før covid-19. Selvsagt vil noen av disse ha tatt covid-19 vaksinen en eller annen gang, uten at det behøver å bety noe.

Jeg er alltid åpen for å lære. Så hvis du har funnet, eller finner årsaken til overdødeligheten i flere land, så gjerne fortell.

Vi vet allerede fra rapporteringssystem i USA og Europa at vaksinene har vært årsak til død og alvorlige skader. Mørketallene i USA for dette er ganske mye høyere da det eneste systemet leger kan bruke er veldig ubrukervennlig, og en del vet ikke engang om det. Men her er tall fra det europeiske systemet der jeg ikke vet hvor stort mørketallet kan være: (Jeg inkluderer --utdrag-- fra min andre tråd som er oppsummeringer fra en annen kilde)

--I Europa innen 22. mai 2021, (som er ganske tidlig etter vaksinene), så var det 12184 dødsfall forbundet med vaksinen av de som hadde fått minst en dose. Og 604744 alvorlige skader forårsaket av vaksiner.--

--En lege med titler innen patologi, og har studert immunologi og virologi. "gått alt for mange år på skolen." Sier og viser at det som er i vaksinene, piggprotein, fungerer som gift i kroppen. Det sirkulerer rundt i kroppen og fester seg i hjernen, hjertet, lungene, nyrer, lever, testikler og spesielt eggstokker. Dette iverksetter en immunrespons fra kroppen som lager betennelser og skader vev ytterligere. Skadet vev i hjertet er ikke i stand til å helbrede seg, men legger istedet igjen arr. Noe det samme gjelder for lunger. Legen spør hvorfor vi sprøyter inn gift i folk, og er veldig tydelig på at barn ikke skal ta vaksinene. "Det er galskap og må ta slutt!"--

--Vaksinene fører til en deregulering av immunforsvaret, (svakere), slik at det kan bli en økning av herpes familie utbrudd, mollusker, humant papillomavirus, kyssesyke, og flere virus som reaktiverer. De berørte immuncellene har også i oppgave å holde kreft i sjakk, og 10-20 gangers økning i livmorkreft ble observert i en 6 måneders periode i 2021. (USA)--

 

Når vi vet at svært mange døde og fikk alvorlige virkninger, og flere doktorer forteller oss hvor farlig det er. Så kan vi rimelig anta at dette kan ha noe med økt dødelighet i befolkningen å gjøre.

Endret av Selfuniverse
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (7 timer siden):

Vaksinene fører til en deregulering av immunforsvaret, (svakere), slik at det kan bli en økning av herpes familie utbrudd, mollusker, humant papillomavirus, kyssesyke, og flere virus som reaktiverer. De berørte immuncellene har også i oppgave å holde kreft i sjakk, og 10-20 gangers økning i livmorkreft ble observert i en 6 måneders periode i 2021. (USA

Om det er sant vil det ekte viruset gjøre det enda værre. Dessuten er usa kanskje det vestlige landet med dårligst vaksine dekning. 

Det meste av det du skriver virker som fri diktning. Umulig å ta deg seriøst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
6 hours ago, Ribo said:

Det meste av det du skriver virker som fri diktning.

Det du siterte meg på er en oppsummering fra en oversettelse jeg har gjort av en lege med flere titler innen patologi, som også har studert immunologi og virologi. Oversettelsene og han på video finner du i denne tråden. Oversettelse under avsnittet <GIFTEN:>

Det er flere leger som har snakket om svekket immunforsvar etter vaksinene, men akkurat denne legen gjør det klart og tydelig på en enklere måte.

6 hours ago, Ribo said:

Umulig å ta deg seriøst.

Det var trist å høre. Men kanskje du endrer mening når du nå vet at det ikke kom fra meg.

Endret av Selfuniverse
Lenke til kommentar

 

Selfuniverse skrev (57 minutter siden):

Det du siterte meg på er en oppsummering fra en oversettelse jeg har gjort av en lege med flere titler innen patologi, som også har studert immunologi og virologi. Oversettelsene og han på video finner du i denne tråden. Oversettelse under avsnittet <GIFTEN:>

Det er ikke interessant hva han mener. Det som er viktig er hva han kan bevise. Det at han ikke publiserer data tyder på at nevnte data ikke holder vann. I såfall ville dette vært i vitenskapelige tidsskrifter ikke en video i sosialt media.

 

Selfuniverse skrev (57 minutter siden):

Det er flere leger som har snakket om svekket immunforsvar etter vaksinene, men akkurat denne legen gjør det klart og tydelig på en enklere måte.

Det er ikke intressant om det er enkelt, er det korrekt ?

Hvordan kan DU sjekke om informasjonen virker sannsynlig ?
(Har du ikke sjekket det.. så ikke gjenta det)

 

Selfuniverse skrev (57 minutter siden):

Det var trist å høre. Men kanskje du endrer mening når du nå vet at det ikke kom fra meg.

Jeg forstår at det er mange papegøyer som bare gjentar og gjentar konspirasjonsteorier både rundt covid og andre fenomener. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
6 hours ago, Ribo said:

Det er ikke interessant hva han mener. Det som er viktig er hva han kan bevise. Det at han ikke publiserer data tyder på at nevnte data ikke holder vann. I såfall ville dette vært i vitenskapelige tidsskrifter ikke en video i sosialt media.

Han viser til sine egne undersøkelser og data. han beviser det han snakker om, men viser også til andre vitenskapelige artikler. Informasjon går fram og tilbake overalt i samfunnet. Man kan ikke automatisk forhåndsdømme informasjon om det ikke kommer i en spesiell form. Jeg regner med du ikke har forhåndsdømt TV kanaler, på bakgrunn av at de kommer i en video form. Da kunne du jo ha skapt en situasjon for deg selv der du måtte ha avfeiet alt som kom derfra for å ivareta dine prinsipper. 

Her er ett vitenskapelig tidskrift som redegjør for en del skader vaksinen kan utsette kroppen for.

 

Her har den forennevnte doktoren videoforedrag om blandt annet blodpropp, betennelser, og vaksinens effekt på immunsystemet.

Ett foredrag med fokus på trygghet og barnas rolle kan bli sett her.

En nettside der han presenterer ulike foredrag som han har deltatt i.

 

7 hours ago, Ribo said:

Det er ikke intressant om det er enkelt, er det korrekt ?

Hvordan kan DU sjekke om informasjonen virker sannsynlig ?
(Har du ikke sjekket det.. så ikke gjenta det)

Nå er det flere doktorer som selv har gått igjennom mye vitenskapelig forskning rundt blandt annet mRNA teknologi. Og de virker rimelig enig mellom seg om at dette ikke er trygt for mennesker. De har dette som sitt arbeid. Det er de som viser meg bevis på at vaksinene ikke er trygge. Jeg har ikke fått noe foredrag fra noen annen lege som viser meg at de er trygge. Hvorfor ikke gi beste sendetid på TV til en lege som vil vise for alle med detaljerte studier og data at vaksinene er trygge? Jeg ser litt på TV så da har de hatt sjansen til å overbevise meg om det ganske lenge.

Istedet er det andre leger som viser meg forskning på at blod klumper seg og ødelegger blodplater når den blandes med vaksinen, og tall av døde og alvorlige skadede, og bevis og vitenskap på hvordan folk blir skadet fra vaksinene.

I starten ble vi forklart gjennom tv på en enkel måte at vaksinene er trygge og effektive, og at de hindrer smitte. Så da er det vel heller ikke viktig om det er enkelt forklart, men om det er korrekt. Jeg så veldig mange som gjentok budskapet, men som kanskje aldri sjekket om den informasjonen virket sannsynlig. Mener du at jeg er svarteper her som snakker om hva doktorer sier?

7 hours ago, Ribo said:

Jeg forstår at det er mange papegøyer som bare gjentar og gjentar konspirasjonsteorier både rundt covid og andre fenomener. 

Ser ut som at du skyter blekk rundt deg uten grunn. Er leger konspirasjonsteoretikere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...