Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

46 minutes ago, vampyrica said:

Det var nå du som fremla link hvor det ble påpekt hva en pandemi er som det står i ditt store medisinske leksikon. 
 

Dette er hva jeg mener at når folk ikke forstår eller leser alt for deretter å presentere det feil uavhengig emne, så er det alltid ting vi vet mye om og masse vi ikke kan noe om, det vi har kunnskap om er hva vi hjelper andre å forstå, ikke det vi ikke vet for da baller det på seg, spesielt på nett hvor det sprer seg så fort og en plutselig har påvirket folk i feil retning.  
Kunnskap eller uvitenhet bærer med seg et ansvar, det gjelder for meg også som alle andre, men først må du akseptere denne realiteten. 
 

Nå skrev jeg konstruktiv kritikk på generelt grunnlag og ikke kun på deg, nettet kan være et godt hjelpemiddel når en bruker det rett men det er mye større fallgruver enn hva som er korrekt dessverre i det generelle så støtt opp på vitenskap, statistikk//tall, forskning og  ja i grunn mer fakta orientert. 
 

Det er helt menneskelig å ikke forstå alt, meste kan læres til en viss grad. Mye går på interesser samt noen har egenskaper å kunne lese en bok og forstå helheten med en gang mens flertallet må pugge for å lære seg å forstå. 
 

Mitt poeng er ikke at du skal tie om ting du kan noe om og har kunnskaper om, tvert imot. Men vær varsom og trygg på informasjon du gir videre uavhengig om det er kjente eller ukjente. Sannhet og vitenskap er et våpen i seg selv så viktigheten at det er korrekt sier seg selv. 
Er nå bare mitt råd. 
 

Håper du forstår hva jeg sier uten å legge mer i det enn hva som er skrevet. 
No hard feelings fra her, jeg forstår at folk gjør feil og man lærer på veien, noe vi gjør for hver måned og år i livet. 
 

ha en god dag (uten sarkasme) ☺️
 

Edit; skrivefeil men sikkert noen å finne

Jeg forstår du prøver å ødelegge tråden med idiotisk klaging på at du foretrekker at jeg bruker ett annet synonym for en global epidemi - og fremstiller min bruk av skalering på epidemien vi snakker om som feil - fordi jeg sa lokal epidemi, global epidemi og verdens epidemi - istedenfor burde jeg brukt pandemi for sistnevnte - siden du foretrekker det.  😕

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke vanlig at uvaksinerte skal jobbe for å avdekke skadene til de vaksinerte. Men vi har fortsatt en situasjon der vaksinene ikke er trukket tilbake, og media er stadig ganske tause om vaksineskader. 

Noen i USA kaller vaksinen for "the clot shot" eller blodproppsprøyta. I det siste har Carl I Hagen og Hailey Baldwin hatt blodpropp i hjernen som gjorde dem dårlige, men som løste seg opp selv. Blodpropp i hjernen kan være dødelig. Hailey Baldwin, nå gift Bieber, er ung. Bare 25 år, sikkert uten noen sykehistorie overhodet. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Budeia said:

Det er ikke vanlig at uvaksinerte skal jobbe for å avdekke skadene til de vaksinerte. Men vi har fortsatt en situasjon der vaksinene ikke er trukket tilbake, og media er stadig ganske tause om vaksineskader. 

Noen i USA kaller vaksinen for "the clot shot" eller blodproppsprøyta. I det siste har Carl I Hagen og Hailey Baldwin hatt blodpropp i hjernen som gjorde dem dårlige, men som løste seg opp selv. Blodpropp i hjernen kan være dødelig. Hailey Baldwin, nå gift Bieber, er ung. Bare 25 år, sikkert uten noen sykehistorie overhodet. 

Du hadde nok sikkert sprengt noen blodkar i hjernen du også, dersom du måtte høre på Justin Bieber øve til neste album, dag ut og inn i heimen din.. 😛 - Fra spøk til alvor dog, det er ett problematisk område du tar opp, spessielt dersom det stemmer at helsepersonell ikke er godt informert, hvilke bivirkninger de skulle se etter før de satte f.eks. Pfizer-vaksinen - og at de måtte ha en rettsordre for å avdegge veggteksten med 4-5 A4-sider sykdomsnavn, som var potensielle bivirkninger helsepersonellet skulle vistnokk se etter, å be dem se etter dette er litt håpløst hvis du må ha en rettsordre for å få vite hva du skal se etter...

I fremtiden bør vi kanskje se om at vaksine-stasjonene, kanskje burde ha skrevet ut noe papir som informerer om de mest aktuelle tegnene kroppen din gir deg - og hva du bør være oppmerksom på etter du har tatt vaksinen slik at du kan få hjelp raskere dersom du  skulle være i tvil om evt. bivirkninger.

- Dette trenger ikke bare være med disse nye vaksinene, jeg synes det er en god ide hver gang noen blir bedt om å ta en sprøyte. 😕

 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
9 hours ago, KongRudi said:

Jeg forstår du prøver å ødelegge tråden med idiotisk klaging på at du foretrekker at jeg bruker ett annet synonym for en global epidemi - og fremstiller min bruk av skalering på epidemien vi snakker om som feil - fordi jeg sa lokal epidemi, global epidemi og verdens epidemi - istedenfor burde jeg brukt pandemi for sistnevnte - siden du foretrekker det.  😕

 

Har jo ikke noe med foretrekke å gjøre, det er 2 forskjellige begrep og betydninger, har nå alltid vært det, så når folk bruker epidemi blir det jo feil. Feil informasjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
31 minutes ago, vampyrica said:

Har jo ikke noe med foretrekke å gjøre, det er 2 forskjellige begrep og betydninger, har nå alltid vært det, så når folk bruker epidemi blir det jo feil. Feil informasjon. 

Det er ikke feil informasjon, jeg definerte skalaen på epidemien.

En pandemi er fremdeles en epidemi - og det er derfor store medisinske leksikon referer til flere av det du eksklusivt kaller pandemier; som eksempler på store epidemier - bl.a. Covid-viruset som vi diskuterer - akkuratt som jeg gjorde. :)

 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, KongRudi said:

Det er ikke feil informasjon, jeg definerte skalaen på epidemien.

En pandemi er fremdeles en epidemi - og det er derfor store medisinske leksikon referer til flere av det du eksklusivt kaller pandemier; som eksempler på store epidemier - bl.a. Covid-viruset som vi diskuterer - akkuratt som jeg gjorde. :)

 

 

  • AN EPIDEMIC is a disease that affects a large number of people within a community, population, or region.
  • A PANDEMIC is an epidemic that’s spread over multiple countries or continents.
  • ENDEMIC is something that belongs to a particular people or country.
  • AN OUTBREAK is a greater-than-anticipated increase in the number of endemic cases. It can also be a single case in a new area. If it’s not quickly controlled, an outbreak can become an epidemic.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, vampyrica said:

Men du klarer vel å kverulere videre på dette også. Skalaen er ikke epidemi…

Skole og utdannelse er tingen. 😉

Du tar feil.

- En epidemi slutter ikke å være epidemi, bare fordi det er blitt en pandemi. (akkuratt som jeg hevdet).

- Det er derfor din egen definasjon av utrykkene du har funnet frem, sier at en pandemi er en EPIDEMI som har spredd seg over multiple countries, etc... (akkuratt som jeg hevdet). 😕

Så om vi diskuterer her inne, og jeg sier at noe er gått fra lokal epidemi til global epidemi - så er det fremdeles tydlig (og korrekt) hva jeg snakker om. Og jeg tipper den eneste personen som fallt av lasset, her inne var du. Det er andre synonym i bruk, enn det du vil ha.

Du mente Kina gjorde en god jobb med kontroll, men du vil ikke diskutere videre så snart noen begynte å fortelle om hvilke feilsteg de hadde gjort.. 😕  Hvis du derimot kan forandre definasjonen på sykdommen vi diskuterer, at det var en pandemi - så blir det enklere å unnskylde Kina's feilsteg når de f.eks. skjulte sykdommen. 😕 

Nå hopp tilbake to meldinger, og les dine egen definasjon, på både pandemi, og epidemi, og så spør deg selv om forskjellen på de to utrykkene, ikke er skalaen på epidemien. 😕

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (23 timer siden):

Du hadde nok sikkert sprengt noen blodkar i hjernen du også, dersom du måtte høre på Justin Bieber øve til neste album,

Går ut fra det, ja. Tror ikke ordet pandemi har vært vanlig å bruke i Norge tidligere, i såfall har jeg ikke registrert det. De som vil ha 100% vitenskapelige ord hele tida, burde vel gått ut mot ordet Svartedauen. Som jo er et veldig folkelig, norsk ord. Spanskesyken er et lignende ord, men "Kinasyken" er et ord vi ikke får lov til å bruke. Selv om det er det samme ordet.

Det er nå blitt en normalisering av hjerteproblemer blant unge. Barn skal lese bøker om hjerteproblemer, vi skal lese artikler om at bagateller kan føre til hjerteproblemer, og vaksinerte idrettsutøvere skal ha ekstra helsekontroller. Noen har fotografert et sjokkerende oppslag hos Jackson River Pediatrics. I et oppslag rettet mot "Student Athletes", skriver de at de vil utføre nøyere kontroll før de kan klarere noen til å konkurrere i idrett. Dersom de har mottatt noen dose av Covidvaksinen. https://www.bitchute.com/video/BwTGjAJTFCIE/

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (3 minutter siden):

*hjerteproblemer hos unge og idrettsutøvere + Covid*

Hjertehelse har fått økt fokus hos unge og spesielt unge idrettsutøvere uavhengig av Covid. Og at en skole i USA ønsker at elevene/studentene skal undersøke seg handler vel heller om å slippe mulige søksmål i fremtiden .....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Budeia skrev (På 14.3.2022 den 0.47):

Går ut fra det, ja. Tror ikke ordet pandemi har vært vanlig å bruke i Norge tidligere, i såfall har jeg ikke registrert det. De som vil ha 100% vitenskapelige ord hele tida, burde vel gått ut mot ordet Svartedauen. Som jo er et veldig folkelig, norsk ord. Spanskesyken er et lignende ord, men "Kinasyken" er et ord vi ikke får lov til å bruke. Selv om det er det samme ordet.

Det er nå blitt en normalisering av hjerteproblemer blant unge. Barn skal lese bøker om hjerteproblemer, vi skal lese artikler om at bagateller kan føre til hjerteproblemer, og vaksinerte idrettsutøvere skal ha ekstra helsekontroller. Noen har fotografert et sjokkerende oppslag hos Jackson River Pediatrics. I et oppslag rettet mot "Student Athletes", skriver de at de vil utføre nøyere kontroll før de kan klarere noen til å konkurrere i idrett. Dersom de har mottatt noen dose av Covidvaksinen. https://www.bitchute.com/video/BwTGjAJTFCIE/

Spanskesyken har aldri vært noe bra navn, du kjenner til omstendighetene omkring navnet? Dette er også over 100 år siden, verden forandrer seg. Du skjønner at Kinasyken ikke er et navn som Kina er spesielt begeistret for?

Svartedauden er i så måte et bedre navn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
^fmj skrev (På 23.3.2022 den 0.38):

Spanskesyken har aldri vært noe bra navn, du kjenner til omstendighetene omkring navnet? Dette er også over 100 år siden, verden forandrer seg. Du skjønner at Kinasyken ikke er et navn som Kina er spesielt begeistret for?

Svartedauden er i så måte et bedre navn.

"Spanskesyken" skulle vel strengt talt het "amerikanersyken" i og med at den oppstod i Amerika, snarere bestemt på landsbygda i Kansas. Grunnen til at det ble kalt spanskesyken er at Spania, som var et nøytralt land i verdenskrigen hadde en stor dekning av sykdommen. I de krigførende landene var det pressesensur rundt sykdommen fordi man ikke ville svekke kampmoralen. Så derfor trodde de kanskje sykdommen kom fra Spania siden det ble snakket så mye om det der.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Zika og Ebola er visst også navn som er basert på stedene der sykdommene oppstod. https://edition.cnn.com/2020/03/28/us/disease-outbreaks-coronavirus-naming-trnd/index.html

Men det er klart at Kina er et mye større og potensielt farligere land. 

Denne logikken gjelder visst ikke i forhold til Russland, som har relativt nære forbindelser til Kina. 

Dette viser hvor fort det kan skifte. Plutselig var noe ut, nå er det in. Ingen bryr seg om å sjekke hvor mange av de ukrainske flyktningene som er vaksinerte. Det burde heller ikke undersøkes, men det er et eksempel på hvor fort normene kan skiftes ut med noe helt annet. I det ene øyeblikket, sparke en helsearbeider for å "verne" pasientene. I det neste øyeblikket, ansettes en uvaksinert flyktning fordi fokuset nå er på dette landets uskyld. 

Vaksinene er fortsatt i bruk og det er tale om en fjerde dose. Pfizer-leder Albert Bourla sier at en fjerde dose vil være nødvendig. Han har jo noen økonomiske interesser i dette.. 

https://pandemic.news/2022-03-16-pfizer-bourla-declares-fourth-covid-shot-necessary.html#

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
On 9/29/2020 at 7:45 PM, Morromann said:

Ja, dere som tro på konspirasjonsteoriene om covid-19. Som tror det hele er en iscenesatt "plandemic"; hvorfor tror dere det? Hvorfor tror dere det hele er svindel og at helsemyndigheter over hele kloden isåfall deltar i et felles komplott, fra Kina til Russland til Iran til USA og Europa og kun holder oss for narr? Hvor har dere disse ideene fra?

Hadde vært innteresant å høre svar fra noen av dere så vi kunne diskutert det. Vet ikke om det er rett forum men da kan det jo flyttes til relevant forum. Men jeg tar gjerne en diskusjon. Alltid innteresant å diskutere med de som fornekter det som for oss andre er åpenbare sannheter.

Heisann Morromann. Syltapp her. Har ikke lest noe i tråden din her.... Men

La oss starte med å gå på Google og søke på ID2020

Vi ser tre interessante treff. Bilde 1
image.png.1ed5575dc754172bef28c39428c43be4.png

ID2020.org og i den linken finner vi også alliance partnere. https://id2020.org/alliance

Det er flere enn de som står der, feks er Facebook også kommet til uten at det er oppdatert på deres side. Vi ser Rockefeller og Microsoft er partnere. Bilde 3 Alliance

Ok. Da går vi tilbake til Googlesøket ID2020 og finner www.accenture.com. De reklamerer for Digital ID with Blockchain OG vi har jo allerede sett at de er Alliancepartnere av ID2020. Atter en gang går vi tilbake til Googlesøket ID2020 og denne gangen finner vi noe kalt www.biometricupdate.com. Hva skriver de den Sep 20, 2019? Jo

ID2020 and partners launch program to provide digital ID with vaccines. Bilde 4

Nå som vi har en slags oversikt over dette finner vi en patent.
https://patentimages.storage.googleapis.com/58/f5/bf/bf453d0035610f/WO2020060606A1.pdf

Patentnummer WO2020/060606 A1. Altså 666. Bilde 5
Denne "duplotegninga" i bilde 6, forstår nok alle over 6 år som kan lese Cryptocurrency System Using Body Activity Data. Teksten under har jeg for egen regning oversatt til norsk og vi kan lese... Bilde 6

Quote

(57) Sammendrag: Menneskekroppsaktivitet knyttet til en oppgave gitt til en bruker kan brukes i en gruveprosess av en kryptovaluta system. En server kan gi en oppgave til en enhet til en bruker som er kommunikativt koblet til serveren. En sensor kommunikativt koblet til eller innbefattet i enheten til brukeren kan føle brukerens kroppsaktivitet

Kroppsaktivitetsdata kan genereres basert på den sansede kroppsaktiviteten til brukeren. Kryptovalutasystemet som er kommunikativt koblet til enheten til brukeren kan bekrefte om kroppsaktivitetsdata tilfredsstiller en eller flere betingelser satt av kryptovalutasystemet, og tildeler kryptovaluta til brukeren hvis kropp aktivitetsdata er verifisert

 
Hva tenker du, Morromann, om dette?

Opera Snapshot_2022-02-13_010116_www.google.com.png

Opera Snapshot_2022-02-13_010858_id2020.org.png

Opera Snapshot_2022-02-13_011047_www.biometricupdate.com.png

Opera Snapshot_2022-02-13_011153_patentimages.storage.googleapis.com.png

Opera Snapshot_2022-02-13_011737_patentimages.storage.googleapis.com.png

Opera Snapshot_2022-02-13_011759_patentimages.storage.googleapis.com.png

Endret av Syltapp
Forgot the last pic no 6
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 9/29/2020 at 7:45 PM, Morromann said:

Ja, dere som tro på konspirasjonsteoriene om covid-19. Som tror det hele er en iscenesatt "plandemic"; hvorfor tror dere det? Hvorfor tror dere det hele er svindel og at helsemyndigheter over hele kloden isåfall deltar i et felles komplott, fra Kina til Russland til Iran til USA og Europa og kun holder oss for narr? Hvor har dere disse ideene fra?

Hadde vært innteresant å høre svar fra noen av dere så vi kunne diskutert det. Vet ikke om det er rett forum men da kan det jo flyttes til relevant forum. Men jeg tar gjerne en diskusjon. Alltid innteresant å diskutere med de som fornekter det som for oss andre er åpenbare sannheter.

5619-1aa3959b-6e7f-49a2-8701-60d62b81edcb.png.0a315219ec6768360c685d748c28b32e.png

25857599_OperaSnapshot_2022-01-04_212702_www-modernatx-com.translate_goog.thumb.png.0cb5f016106be8e97a811805fcd353e7.png

sfs.thumb.jpg.6ae66202e2be0d36838bd19913a47a28.jpg

1608315679_sfs(2).thumb.jpg.782340d4a806f45632e6a3fd7fc51d4f.jpg

dhbf.thumb.jpg.f1494da3547f68faa93361be20375801.jpg

968151514_OperaSnapshot_2022-01-30_144151_www.youtube_com.png.dd923bce101f2ac788d720ef6652acd9.png

dhbfcfh.thumb.jpg.705c056bf79b87536a690d90fbc2ecb8.jpg

1704726909_OperaSnapshot_2022-02-13_073842_www.bitchute_com.png.9fb9c7bc49421e575a2e4a844f68ffe3.png

384997795_OperaSnapshot_2022-01-24_200214_miniblogg_no.png.de090428c40d69a4e845a7b1a9f6f343.png

273471072_10223894970134564_8490408367637635246_n.jpg.c2caa129fc061da40d7441dde4f2ae71.jpg1007276323_OperaSnapshot_2022-01-29_151957_www.youtube_com.png.ef5d6b2372c8017a0eb8c280fa2b753a.png

194874949_10158389410175829_6166290196987370067_n.jpg.a918b4e0a2fb072be35b1d7466051675.jpg

8988-96fa19da-923c-496e-8ae6-4cbce86321e5.jpeg.4da2cf304ed385d4a0304fdce530ae9a.jpeg

image.jpeg.d826b0a28afaf7e1df7dea3672b9411b.jpeg

 

download.jfif download.jfif download.jfif

download.jfif download.jfif

Endret av Syltapp
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, PgUp said:

Haha, bra parodi på konspirasjonsteoretikere Syltapp 😛 666 lmao

For ordens skyld har jeg deltatt på anmeldelsen av norske myndigheter. Avisene kaller det kosnpirasjonsteori. Sannheten er at  INGEN politistasjoner i Norge ville ta i mot anmeldelsen. Det gjorde derimot menneskerettighetsdomstolen i Haag 17 mai 2021 (ICC). Anmeldelsen er på 117 sider. Legger bare ved de fire første

Strafferamma for Erna Solberg er en dom det ikke går an å leve med

Se her kan du lære litt om hvordan verden virker :)


Du må bare spørre om du skulle lure på noe mer :)



image.thumb.png.1dc4730d3c6c97243e5f70fb6adff87b.png

image.thumb.png.073a4254686d0a36664ca8416597a068.png

image.thumb.png.5a8c692408b02bdc996077474b62f5ee.png

image.thumb.png.9b80e304dd699c48d03fbe22cf6519eb.png

 

new-world-order.jpg

Opera Snapshot_2021-11-30_071713_themillenniumreport-com.translate.goog.png

Opera Snapshot_2021-11-30_074007_www-veteranstodayarchives-com.translate.goog.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...