Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ironisk nok er mennesker et virus i seg selv generelt på jorden så er vel bare passende at vi havnet i situasjonen. Langsiktig tenker jeg  det blir godt å bli kvitt alle som har så peiling og super intelligente av informasjonen de har fått servert her eller der. 
Selektiv valg av sannhet men like hjernevasket som saueflokken mange klager over. Lite en ser til linker fra seriøs forskning, vitenskap eller bøker, men akk ja, da må man jo lese og forstå det man leser fremfor å høre på hva andre har sagt her eller der. 
 

Takk til dere heldigvis få som avstår å vaksinere dere, setter faktisk pris på det på lengre sikt, vi er for mange på jorden allerede og ser ikke noe tap for menneskeheten at folk svinner bort basert på eget valg. 

Folk kan jo velge å tro hva de vil, men som det meste i livet kommer ting med konsekvenser, noen mer enn andre. 
Det har ikke blitt laget en vaksine for å spare på folk som er helt på ytterkanten uten evne til å lese eller tenke for seg selv, så folk som tror evolusjonen kommer dit, vel, lykke til. 
 

Oppi all elendigheten ser jeg noe positivt på lengre sikt om ikke annet. 

Lenke til kommentar
vampyrica skrev (33 minutter siden):

Takk til dere heldigvis få som avstår å vaksinere dere, setter faktisk pris på det på lengre sikt, vi er for mange på jorden allerede og ser ikke noe tap for menneskeheten at folk svinner bort basert på eget valg

det er litt farlig å ønske andres død, eller være bastant generelt.

jeg synes at uansett valg, så har vel folk landet på det standpunktet de har, etter beste evne, egen situasjon og magefølelsen.

fasiten på epidemien vet ingen ennå. kanskje det er "de få" som overlever på sikt, mens genmodifiserte "planter" dør ut. *kremt*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, vampyrica said:

Takk til dere heldigvis få som avstår å vaksinere dere, setter faktisk pris på det på lengre sikt, vi er for mange på jorden allerede og ser ikke noe tap for menneskeheten at folk svinner bort basert på eget valg.

Vaksiner reduserer ikke dødelighet.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (10 minutter siden):

Vaksiner reduserer ikke dødelighet.

er vel litt tidlig å fastslå det?

alt tyder jo på at vaksiner vil forhindre mange i å dø.

dog, siden ingen vet langtidseffekten, ukjente bivirkninger, eller uheldige kombinasjoner med andre faktorer, er det først etter mange år det kan sies noe om det. Hvis vi noen gang får vite slike evt. koblinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (2 timer siden):

Det er en løgn, og det hadde du visst om du hadde hørt hans egne ord.

Les det jeg skriver om igjen du. Jeg sier ikke at Icke nødvendig er en antisemittist - det har jeg ikke lest nok av ham til å gjøre meg opp noen mening om - men at en del av det han skriver støtter oppunder antisemittistiske ideer, så som at historiske hendelser som 1. og 2. verdenskrig ble iscenesatt for å få opprettet den Israelske staten. Fra boken hans "...and the truth shall set you free.":

Sitat

I strongly believe that a small Jewish clique which has contempt for the mass of Jewish people worked with non-Jews to create the First World War, the Russian Revolution, and the Second World War. This Jewish/non-Jewish Elite used the First World War to secure the Balfour Declaration and the principle of the Jewish State of Israel (for which, given the genetic history of most Jewish people, there is absolutely no justification on historical grounds or any other). They then dominated the Versailles Peace Conference and created the circumstances which made the Second World War inevitable. They financed Hitler to power in 1933 and made the funds available for his rearmament.

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
vampyrica skrev (1 time siden):

Langsiktig tenker jeg  det blir godt å bli kvitt alle som har så peiling og super intelligente av informasjonen de har fått servert her eller der. 

Takk til dere heldigvis få som avstår å vaksinere dere, setter faktisk pris på det på lengre sikt, vi er for mange på jorden allerede og ser ikke noe tap for menneskeheten at folk svinner bort basert på eget valg. 

Sympatisk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (40 minutter siden):

Vaksiner reduserer ikke dødelighet.

Alle dør, så om du ser sånn på det er det helt riktig.

Om du mener vaksiner ikke reduserer dødelighet fra sykdommer de er laget for å beskytte mot, er det derimot så langt ute på viddene feil at man jo kan lure på hvilket alternativt univers en slik påstand kommer fra :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
27 minutes ago, Mr.M said:

er vel litt tidlig å fastslå det?

alt tyder jo på at vaksiner vil forhindre mange i å dø.

dog, siden ingen vet langtidseffekten, ukjente bivirkninger, eller uheldige kombinasjoner med andre faktorer, er det først etter mange år det kan sies noe om det. Hvis vi noen gang får vite slike evt. koblinger.

Om du ser på grafene her så finnes det ikke noe grunnlag for å si at vaksiner noen sinne har redusert dødelighet. Så det ville være første gang i tilfelle: https://preventdisease.com/news/10/102510_vaccines_did_not_save_us.shtml#LeicsTable_29

Lenke til kommentar
vampyrica skrev (2 minutter siden):

Har lite sympati for folk som har en evne å gjøre verden verre.

Og du synes de kommentarene dine gjør verden til et bedre sted eller...?! Snakk om å pælme stein i glasshus...

@Hapi70 Akkurat den graden og argumentet har du postet før, og fått innspill på før, så hva med å faktisk ta de i betraktning før du fremmer akkurat det samme på nytt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
10 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

@Hapi70 Akkurat den graden og argumentet har du postet før, og fått innspill på før, så hva med å faktisk ta de i betraktning før du fremmer akkurat det samme på nytt?

Ta hva i betraktning? Du postet en "debunking" av boken "Dissolving Ilusion", du tilbakeviste ikke de konkrete grafene. Grafer som går igjen i ulike varianter mange steder på nettet. De jeg postet nå er ikke fra boken hennes.
Vi har ingen dokumentasjon på at vaksiner har redusert dødelighet.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Hapi70 said:

Ta hva i betraktning? Du postet en "debunking" av boken "Dissolving Ilusion", du tilbakeviste ikke de konkrete grafene. Grafer som går igjen i ulike varianter mange steder på nettet. De jeg postet nå er ikke fra boken hennes.
Vi har ingen dokumentasjon på at vaksiner har redusert dødelighet.

Her har du litt dokumentasjon:

sikuuht2bsd71.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Hapi70 said:

Ta hva i betraktning? Du postet en "debunking" av boken "Dissolving Ilusion", du tilbakeviste ikke de konkrete grafene. Grafer som går igjen i ulike varianter mange steder på nettet. De jeg postet nå er ikke fra boken hennes.
Vi har ingen dokumentasjon på at vaksiner har redusert dødelighet.

Det er fryktelig enkelt å se at covid-vaksinen reduserer dødelighet. Bare se på antallet som legges inn og dør i aldersgruppene som er dobbeltvaksinert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
11 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Fra boken hans "...and the truth shall set you free.":

Ironisk nok har Icke senest for noen måneder siden sagt at mye av hans informasjon om det der har kommet fra jøder selv. Icke har også hele tiden (30 år) sagt at vi er ikke kroppen vår, at kroppen er noe vi trenger for å oppleve denne virkeligheten. Så derfor at vi identifiserer oss med rase er galskap - en illusjon. Så teorien om at Icke har anti-semitiske vibber er noe hans motstandere bruker for å demonisere ham. I disse tider blir alle oss som nekter å ta covid "vaksinen" også demonisert... Samme mentaliteten bak. De samme kreftene bak.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
10 hours ago, Skrekkugle said:

Her har du litt dokumentasjon:

sikuuht2bsd71.png

Det der holder jo ikke som noe dokumentasjon for å si at covid-vaksinene har redusert dødelighet. Jeg skjønner ikke en gang hvilket tidsrom det er snakk om her, en uke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Som vi har sagt hele tiden, passene er ikke midlertidige, det er ingenting av dette som er midlertidig, for det var aldri planlagt at det skulle være midlertidig:

«Smitten kommer vi til å ha fremover, vi kommer aldri til å bli kvitt dette viruset, sa helseministeren.»

https://www.nettavisen.no/nyheter/hoie-med-siste-nytt-om-gjenapningen-av-norge-utsetter-trinn-fire-i-to-uker/s/12-95-3424160612

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Hapi70 said:

Som vi har sagt hele tiden, passene er ikke midlertidige, det er ingenting av dette som er midlertidig, for det var aldri planlagt at det skulle være midlertidig:

«Smitten kommer vi til å ha fremover, vi kommer aldri til å bli kvitt dette viruset, sa helseministeren.»

https://www.nettavisen.no/nyheter/hoie-med-siste-nytt-om-gjenapningen-av-norge-utsetter-trinn-fire-i-to-uker/s/12-95-3424160612

Det blir årlige vaksiner alla vanlig influensa vaksinene. Forskjellen blir at folk må ta dem for å fortsatt ha grønn status på Covid sertifikatet. Som du sier, dette visste vi fra starten.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (På 2021-7-26 den 21.32):

.

- En venninine som har et barn som er 100% uvaksinert, fikk ikke en gang denne k-sprøyta på sykehuset. Dette barnet er nå voksent, både hun og barnet har gått til homeopat, og jeg kan ikke huske at barnet var sykt noen gang.
Hun kommer ikke til å ta den, hun tror ikke vaksiner gir god helse. Vi to så på dette svineinfluensavaksinehysteriet, og ristet på hodet. Hun var sjokkert over at vi faktisk er så hjernevasket i Vesten også. Hun kommer fra Russland. Hun stemmer De Grønne så vidt jeg vet.

-

Hvorfor gå til homeopat hvis man aldri har vært syk? Er det forhåndsbyggende?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...