Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, justus said:

Ekstremt lett å selge til 11.5K.. Du kan sikkert få 12K også om du er villig til å vente en dag eller tre

Ok takk.
Mitt 3070 Surpim gikk tilbake til Proshop på reklamasjon i dag, og lurer på å kjøpe ett på finn da det nok tar laang tid før jeg ser noe til det igjen.

 

  

1 minute ago, idleman_2 said:

er det noe vits å betale 11k for 3070 for mining i disse dager ?


Kommer litt ann på... hvis alternativet er å vente lenge på ett billigere så kanskje, man kan jo mine inn litt på 30-50 dager. Og man kan jo risikere å få ett mining limited kort etterhvert....

 

Endret av Cardinal
Lenke til kommentar
Cardinal skrev (4 minutter siden):

Ok takk.
Mitt 3070 Surpim gikk tilbake til Proshop på reklamasjon i dag, og lurer på å kjøpe ett på finn da det nok tar laang tid før jeg ser noe til det igjen.

 

  


Kommer litt ann på... hvis alternativet er å vente lenge på ett billigere så kanskje, man kan jo mine inn litt på 30-50 dager. Og man kan jo risikere å få ett mining limited kort etterhvert....

 

Kortene koster jo ikke lenger 11k om noen mnd, jeg kjøpte pc fra Komplett for 12000,- med 3060TI i kortet kommer på ca litt over 7k når jeg trekker av de andre delene, ikke så værst det, trenger alltid litt hardware alikevel :) 

Lenke til kommentar
Mumriken skrev (Akkurat nå):

Ai, merker jeg er litt stresset over at 3080ene(som akkurat er levert og blir levert) mine kan ha limiter 😅 Deeee hadde vært knekken... 

Hva da?, kan jo alltids levere de tilbake eller selge til en "hw kåt" gamer :lol:

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Dragonlove said:

Kortene koster jo ikke lenger 11k om noen mnd, jeg kjøpte pc fra Komplett for 12000,- med 3060TI i kortet kommer på ca litt over 7k når jeg trekker av de andre delene, ikke så værst det, trenger alltid litt hardware alikevel :) 

Kjøpt for 12k nå i april/mai?

 

Edit: og hvilken PC var det?

Endret av Cardinal
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Dragonlove said:

Kortene koster jo ikke lenger 11k om noen mnd, jeg kjøpte pc fra Komplett for 12000,- med 3060TI i kortet kommer på ca litt over 7k når jeg trekker av de andre delene, ikke så værst det, trenger alltid litt hardware alikevel :) 

er ikke de andre delene 'søppel' ?

Hvem kjøper dette ?

Lenke til kommentar

Nvidia/AIBs sitt problem er komponenter. Torkan i Taiwan ser ut at bli vaerre. Og konsumentens problem er kort

LTH-kort kan mine andre cryptos enn kun ETH og crackers/hackers har aldrig hatt storre motivasjon enn tidligere at cracke/hacke LTH. Nvidia har (med LTH-info og CMX eller hva de kaller mining chips) sagt at chip shortgage er til 2022 - Ja da er det egentlig galskap at tro at prisene kjemmer at falle.

Endret av rfm
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er noe jalla hoverboard og electric scooter i tvilsom kvalitet. Motoren på enkelte modeller er så svak at den ikke kommer opp en slakk bakke. Hvis man må trille en el-sparkesykkel opp en bakke er over halve poenget borte. De later som om produktene er på tilbud og særdeles gode kjøp og så er det egentlig ikke verdt ei krone.

https://stayclassy.no/products/classywalk-s200-n-light-elektrisk-sparkesykkel-svart

https://www.prisjakt.no/shop.php?f=28350

Quote

Stayclassy www.stayclassy.no
Vurdering av handleopplevelse 1.1 Dårlig 17 anmeldelser

Anonym bruker
Forferdelig
2 måneder siden

Kjøp aldri noe av dem. De er løgnere. Fikk el. sparkesykkel som fungerte ikke, og da betalte vi for retur og får ikke tilbake penger for sparkesykkel 5000kr. 5 måneder venter vi for refusjon, mulig at vi må kontakte tingretten...

 

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Undified skrev (6 timer siden):

Hva sier dere, får jeg dette kortet i år? Bestilt på release.

IMG_20210504_000659.jpg

Ja, det er håp. Mitt tuf 3080 som ble bestilt på release sto for 2 uker siden forventet 3 Juni. Så fikk jeg plutselig hente melding i posten for en uke siden🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...