Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

KjellV skrev (1 time siden):

KFA er snodig nok for meg.

KFA står faktisk for "Kick Fucking Ass" x)

 

Theo343 skrev (29 minutter siden):

Om du fullfører et kjøp innen 1 minutt fra varen er tilgjengelig så har du nok litt bots i baklomma 😛

Jeg fikk et i dag. Fikk også et på onsdag.

image.thumb.png.130593769661ea3d3a62c2476f296de6.png

 

 

Det mest uheldige var at Resurs Bank kansellerte ordren min på 3080 Strix fra NetOnNet. Trolig fordi jeg har så mange bestillinger der nå. 
Strix kortet hadde jeg fått bekrefta levering på også. Skikkelig frustrerende. Bra de ikke kansellerte 3080 Suprim ordren også 😛

Endret av JFM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som har bestilt KFA2 3070 fra NetOnNet i dag:

Jeg bestilte et slikt kort forrige onsdag (og et i dag). Fikk nettopp mail fra NoN angående ordren fra forrige onsdag:

 

Sitat

Kjære kunde,

Vi kontakter deg angående din bestilling som inneholder GeForce RTX 3070 1-Click OC 8GB art. nr. 1017014. Produktet som du har bestilt finnes ikke på vårt lager for øyeblikket og derfor har vi ikke kunne sendt ordren til deg i tide. Dessverre har vi heller ikke en bekreftet leveringsdato for øyeblikket.

Vi kommer tilbake til deg innen 5 virkedager per mail med oppdatering angående din ordre.

Om du har spørsmål angående din bestilling er du alltid velkommen til å kontakte oss på mail, chat eller telefon https://support.netonnet.se/hc/no/articles/360001160045-Kontakt-oss.
Tenk på å ha ditt ordrenummer tilgjengelig når du kontakter oss.

Vi ønsker deg en fin dag!

 

Spesielt at de har solgt kortet i dag også. Regner med å få samme mail på kortet fra i dag også da. 

 

Edit: der kom samme mail på dagens ordre 

Endret av JFM
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror de sender ut de der epostene sine automatisk så lenge man ikke har fått levert. Har nevnt det tidligere i tråden, men jeg bestilte kort en mandag ettermiddag og tirsdag morgen fikk jeg samme epost som du har fått. Tirsdag ettermiddag fortalte kundeservice at det var satt av kort og det ble sendt torsdag.

Kanskje de har kort på vei inn dørene og ser at de har fått levert flere enn de har bestilling på?

Lenke til kommentar
3 hours ago, KjellV said:

Btw, hva betyr 1-Click i navnet? Første gangen jeg så kortene var da jeg fulgte en link og trodde det var til 1-Click kjøp 😛 KFA er snodig nok for meg.

Mener å huske at det er en knapp på IO bracket for å bytte mellom performance og silent BIOS, i stedet for den lille swtchen det ofte pleier å være på PCBen så man slipper å åpne kassa hvis man vil bytte BIOS. Tror det var et Galax/KFA kort jeg så det på, men mulig jeg husker feil 😛

Lenke til kommentar
On 3/16/2021 at 7:22 PM, ps5 said:

Vel og bra det, men når først noe går galt bør man ikke ha det travelt. Leverte en 2080 Pny for en måned siden på Elkjøp med relativt greit forståelig feil (klarer ikke kjøre stabilt på stock memspeed) og venter nå i spenning mens den har gått til verksted 2 for feilsøking da verksted 1 gav opp. Spennende om ikke annet (men man bør ha noen ekstra kort liggende da lånekort bare er å glemme).

Siterer meg selv, men enden på denne visa ble gavekort på opprinnelig beløp da det ikke var mulig å sette seg i kø for hverken 3070 eller 3080 (3060 eller amd derimot..). Prisen tilsvarer sånn ca nåværende finn-pris så det er greit nok, men et problem om man ikke tilfeldigvis har andre kort liggende.

Lenke til kommentar
JFM skrev (2 timer siden):

Til dere som har bestilt KFA2 3070 fra NetOnNet i dag:

Jeg bestilte et slikt kort forrige onsdag (og et i dag). Fikk nettopp mail fra NoN angående ordren fra forrige onsdag:

 

 

Spesielt at de har solgt kortet i dag også. Regner med å få samme mail på kortet fra i dag også da. 

 

Edit: der kom samme mail på dagens ordre 

Fikk samme mail jeg og, men knapp var grønn etter mitt kjøp, så aner ikke hva de driver med egentlig.

Lenke til kommentar
ps5 skrev (21 minutter siden):

Siterer meg selv, men enden på denne visa ble gavekort på opprinnelig beløp da det ikke var mulig å sette seg i kø for hverken 3070 eller 3080 (3060 eller amd derimot..). Prisen tilsvarer sånn ca nåværende finn-pris så det er greit nok, men et problem om man ikke tilfeldigvis har andre kort liggende.

Gavekort? Burde fått de ut i kontanter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Kadaju said:

Mener å huske at det er en knapp på IO bracket for å bytte mellom performance og silent BIOS, i stedet for den lille swtchen det ofte pleier å være på PCBen så man slipper å åpne kassa hvis man vil bytte BIOS. Tror det var et Galax/KFA kort jeg så det på, men mulig jeg husker feil 😛

Ikke lengre. Nå har de et program till Windows og apper til iOS og Android der du kan overclocke kortet "med ett klikk". 

 

"1-Click OC allows you to boost your graphics cards with just one click! Download Xtreme Tuner now!"

https://www.kfa2.com/kfa2/graphics-card/30-series/geforce-rtx-3070-sg.html

Endret av rfm
Lenke til kommentar
On 3/16/2021 at 9:19 PM, idleman_2 said:

Mener du at butikken gir deg tilbake penger  like mye som da du betalte for disse kortene, eller  med utgangspunkt i dagens priser ?

Du får det du betalte. fikk 19495 for død 3090 og i dag fikk jeg 14995 for ett 2080Ti😀

Ett nytt 3090 til da, om jeg får kjøpt ett, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...