Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6 minutes ago, Dragonlove said:

Nå skal jeg jinxe meg selv, kjører en tur i posten, tipper det blir salg på kort nå overalt :wallbash::wow:

 

Edit... eller kanskje det bare er noe jeg sier, sånn at nå legger butikkene ut masse kort også er jeg her fortsatt :green:

Tror du ikke de vet hvor vi er og hva vi driver med?

De siste 4 gangene det er sluppet 3080 kort har jeg laget mat eller vært ute og kjørt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MariusJS skrev (1 minutt siden):

Tror du ikke de vet hvor vi er og hva vi driver med?

De siste 4 gangene det er sluppet 3080 kort har jeg laget mat eller vært ute og kjørt

Klart de gjør! Sitter stort sett i møte eller telefon på jobben når det kommer 3060 Ti eller 3070. Får bare med meg 3060 og 3090.

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (25 minutter siden):

Tror du ikke de vet hvor vi er og hva vi driver med?

De siste 4 gangene det er sluppet 3080 kort har jeg laget mat eller vært ute og kjørt

Joda, er nok full overvåkning, det ble jeg klar over når Snowden saken ble kjent

Endret av Dragonlove
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ephrus skrev (Akkurat nå):

Lag en uteplass for hunden hvor den kan lufte seg 😜

Har inngjerdet hage, men hun skal på tur 👍
Samt nabone slipper kattene løs, av og til er de i hagen vår og om hun får tak i en av dem er det ikke noe igjen 🤣
Samme går for innbruddstyver. Hun har skremt vekk alle som prøver å selge alarmsystem (skjedd 3 ganger).

Anyways det jeg prøver å si er at hunden er viktigere enn å få et bra 3080/90 kort til en god pris. (men snakker vi mange kort.... neida^^)

Lenke til kommentar
9 minutes ago, TheMagicToiletbrush said:

Har inngjerdet hage, men hun skal på tur 👍
Samt nabone slipper kattene løs, av og til er de i hagen vår og om hun får tak i en av dem er det ikke noe igjen 🤣
Samme går for innbruddstyver. Hun har skremt vekk alle som prøver å selge alarmsystem (skjedd 3 ganger).

Anyways det jeg prøver å si er at hunden er viktigere enn å få et bra 3080/90 kort til en god pris. (men snakker vi mange kort.... neida^^)

Når du først får fatt i en 3080/3090 bør den ihvertfall være godt sikret sålenge hunden ikke er på tur    😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...