Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg så dritt lei av å vente på mine 3 forskjellige 3080 bestillinger at det ble like så godt et 3070 kort fra proshop.

  Gigabyte RTX 3070 GAMING OC har 32 bestillinger og 60 inkommende kort der, så da regner jeg med at jeg er del av første puljen på den i det minste. Samme prisen som jeg bestilte 3080 for...
Lenke til kommentar
Dudeliduu skrev (Akkurat nå):

Nå er jeg så dritt lei av å vente på mine 3 forskjellige 3080 bestillinger at det ble like så godt et 3070 kort fra proshop.

  Gigabyte RTX 3070 GAMING OC har 32 bestillinger og 60 inkommende kort der, så da regner jeg med at jeg er del av første puljen på den i det minste. Samme prisen som jeg bestilte 3080 for...

Da ville jeg absolutt ventet, dersom det er samme pris..

Lenke til kommentar
Just now, Rkids said:

Kan jeg spørre hva du bruker til å overvåke?

Et hjemmelaget .Net prosjekt (Blazor) som for øyeblikket sjekker status på 3080 og 3090 kort, kun på Komplett foreløpig. Kjører kun lokalt på min maskin, men kan her gå inn på en nettside som viser status og spiller en alarm dersom kort kommer på lager :p

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Thalidomide skrev (1 minutt siden):

Et hjemmelaget .Net prosjekt (Blazor) som for øyeblikket sjekker status på 3080 og 3090 kort, kun på Komplett foreløpig. Kjører kun lokalt på min maskin, men kan her gå inn på en nettside som viser status og spiller en alarm dersom kort kommer på lager :p

Hehe, flere som kjører noe hjemmelaget Lite utkast av mitt program: 😛image.png.e90c5b1a59531cdf4658165d4f0f773b.png
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe. Ja, ble fort lei av å prøve å følge med selv på ulike sider som sto på auto-refresh. Lagrer nå endringer av tilgjengelighet, lagerstatus og pris, blir litt interessant historikk av dette:

image.thumb.png.9d0c8642dbc732e53fcd2babb2cd2e05.png

Endret av Thalidomide
Klokkeslett er forresten UTC, så må legge på en time for norsk tid..
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Thalidomide said:

Et hjemmelaget .Net prosjekt (Blazor) som for øyeblikket sjekker status på 3080 og 3090 kort, kun på Komplett foreløpig. Kjører kun lokalt på min maskin, men kan her gå inn på en nettside som viser status og spiller en alarm dersom kort kommer på lager :p

Blir det litt for mye å spørre om å dele? :p 

Hvis ikke går det fint, men det er verdt å spørre 😁😁😁

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, Rkids said:

Blir det litt for mye å spørre om å dele? :p 

Hvis ikke går det fint, men det er verdt å spørre 😁😁😁

Er litt usikker på om det kan være problematisk å tilgjengeliggjøre for andre? Usikker på om jeg da bryter noen lover, tenker f.eks. ift. https://www.kluge.no/fagforum/web-crawling-og-scraping/.

Om det er uproblematisk kunne jeg lagt det ut på Github. Er som sagt et web-prosjekt, jeg har til nå kun kjørt det opp lokalt via Visual Studio. Om du har erfaring med det er det nok ikke så vanskelig å få opp, men ellers vil det sikkert være litt knot. Bærer også preg av å være et hobbyprosjekt kun til eget bruk :p

Er flere småting jeg hadde tenkt å fikse, i tillegg til støtte for flere nettbutikker. Men det funket fint til mitt bruk og nå som jeg har kjøpt kort blir det nok lagt litt på is.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 minute ago, Thalidomide said:

Er litt usikker på om det kan være problematisk å tilgjengeliggjøre for andre? Usikker på om jeg da bryter noen lover, tenker f.eks. ift. https://www.kluge.no/fagforum/web-crawling-og-scraping/.

Om det er uproblematisk kunne jeg lagt det ut på Github. Er som sagt et web-prosjekt, jeg har til nå kun kjørt det opp lokalt via Visual Studio. Om du har erfaring med det er det nok ikke så vanskelig å få opp, men ellers vil det sikkert være litt knot. Bærer også preg av å være et hobbyprosjekt kun til eget bruk :p

Er flere småting jeg hadde tenkt å fikse, i tillegg til støtte for flere nettbutikker. Men det funket fint til mitt bruk og nå som jeg har kjøpt kort blir det nok lagt litt på is.

Har minimalt med erfaring som ingeniørstudent, men hvis det er en mulighet for at det bryter lover er det sikkert best å ikke ta sjansen.

Du får si ifra om du finner ut noe mer eller bestemmer deg for å laste det opp😁😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...