Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
femftifem skrev (42 minutter siden):

Hei!

Prøver å få tak i et 3080, men lurer litt på dere som har klart å skaffe dere kort om hvordan det ble gjort? Sitter dere på de ulike nettsidene og trykker F5 flere ganger om dagen, eller setter dere på varsling?

Alle gode tips mottas med takk!

Varsling epost kommer for sent. Jeg har en egen gammel bærbar pc som jeg har på auto oppdater 60 ganger i timen. Selv med det gikk jeg glipp av salg mange ganger. 

Hvis du absolutt vil ha før jul er finn eneste alternativ. 

Og følge med her inne, men når det kommer tips her er det ofte allerede utsolgt. 

Endret av Kryptodebunker
Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (14 minutter siden):

Varsling epost kommer for sent. Jeg har en egen gammel bærbar pc som jeg har på auto oppdater 60 ganger i timen. Selv med det gikk jeg glipp av salg mange ganger. 

Hvis du absolutt vil ha før jul er finn eneste alternativ. 

Og følge med her inne, men når det kommer tips her er det ofte allerede utsolgt. 

Takk for svar! 


Håpet for å sikre seg noe i år er nok forduftet.

 

La inn to bestillinger på multicom på kort som hadde forventet lagerparti den 17.12.2020, men jeg så statusen ble oppdatert til et senere tidspunkt dagen før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
femftifem skrev (2 minutter siden):

Takk for svar! 


Håpet for å sikre seg noe i år er nok forduftet.

 

La inn to bestillinger på multicom på kort som hadde forventet lagerparti den 17.12.2020, men jeg så statusen ble oppdatert til et senere tidspunkt dagen før.

Multicom sin lagerstatus stemmer sjelden er min erfaring. Blir alltid forskyvd. Lykke til 👍

Endret av Kryptodebunker
Lenke til kommentar
femftifem skrev (1 time siden):

Hei!

Prøver å få tak i et 3080, men lurer litt på dere som har klart å skaffe dere kort om hvordan det ble gjort? Sitter dere på de ulike nettsidene og trykker F5 flere ganger om dagen, eller setter dere på varsling?

Alle gode tips mottas med takk!

Å følge med i tråden her er første bud. Folk her er på ballen og flinke med å oppdatere når saker og ting er på lager, og når det kommer for salg.

 

Noen som har hørte NOE som helst angående Asus TUF non-OC 3080 kortene fra Komplett? MItt ligger fortsatt med 17.januar som dato. Ikke at jeg tror på den datoen overhodet 😛

Endret av Mala
Lenke til kommentar
1 hour ago, femftifem said:

Takk for svar! 


Håpet for å sikre seg noe i år er nok forduftet.

 

La inn to bestillinger på multicom på kort som hadde forventet lagerparti den 17.12.2020, men jeg så statusen ble oppdatert til et senere tidspunkt dagen før.

Jeg har konsentrert meg om netonnet, men har også vært innom andre. Har fått tak i både Ryzen 5900X og TUF OC 3080 fra netonnet, og lagerstatus har alltid vært korrekt. Postet når jeg oppdaget de hadde kortet på lager, og 11 min senere var det tomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endte med å kjøpe meg en 3070, for så å avbestille mine 3080 bestillinger. 1 hos nett on nett (gaming X Trio). 1 hos proshop (ichill x3) og 1 hos multicom (Aourous Master). Så de som er på vent på disse kan få min plass i køen. 3080 TI kommer uansett til å være ute like etter at jeg hadde fått dem, (ikke at jeg hadde fått tak i de heller da ^^). Gjerne Quote meg på følgende: "3080 Ti kommer ut i Februar 2021 med 20 GB minne." Altså rett etter det kinesiske nyttår.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...