Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Nizzen said:

Døstin?

Sist jeg brukte dem, så tok det 2mnd å få tilbake penger..

Ikkje brukt dem siden.

Var vel de som lagret kundene sine passord i klartekst også, og så ikke problemet med det. de ble regelress sur og pissy da jeg som en konsekvens ba dem om å slette min kundekonto. Siden det har jeg brukt pengene mine et annet sted.

Proshop jeg jeg imidlertid aldri hatt trøbbel med.

Lenke til kommentar
Dawgster skrev (1 time siden):

Har noen her erfaring med Gainward sine kort?

Bruker et Gainward 3070 Phantom som ventekort til 3080 Tuf.

Jeg synes det bråker mye. Har ikke gjort noe med viftekurven, så dette er default. Men jeg ville ikke hatt dette kortet permanent dersom jeg måtte leve med dette. Men som nevnt så har jeg ikke gjort noe med viftene enda.

Har dog brukt programvaren "expertool2" til å autoklokke kortet. Memory clock gikk opp 200mhz. Tror core gikk 50mhz opp

Lenke til kommentar

Hmm.....ble revet med før idag og bestilt gigabyte 3080 vision oC da det tilfeldigvis sto som tilgjengelig når jeg trykte meg inn på sida. endte med et kjøp men da var de seff tom med forventning om påfyll 6. Jan. Men...har googla kortet litt i dag og er litt tynt med stoff, men sÅ vidt jeg kan se virker det å være ganske identisk med EAGLe-versjonen som koster vel snart 2000 kr mindre på komplett.

Siden jeg egentlig ikke har det så jævli travelt med å få det kortet, og man i tilfellet bare betaler for eyecandy noe jeg ikke bryr meg om så lenge jeg ikke kommer til å se kortet i maskina anyway....bedre å kanskje avbestille.

Noen som har mer innsikt i det kortet og tanker rundt cost&value - lå vel på 10.2k i dag...

Lenke til kommentar
teke skrev (14 minutter siden):

Hmm.....ble revet med før idag og bestilt gigabyte 3080 vision oC da det tilfeldigvis sto som tilgjengelig når jeg trykte meg inn på sida. endte med et kjøp men da var de seff tom med forventning om påfyll 6. Jan. Men...har googla kortet litt i dag og er litt tynt med stoff, men sÅ vidt jeg kan se virker det å være ganske identisk med EAGLe-versjonen som koster vel snart 2000 kr mindre på komplett.

Siden jeg egentlig ikke har det så jævli travelt med å få det kortet, og man i tilfellet bare betaler for eyecandy noe jeg ikke bryr meg om så lenge jeg ikke kommer til å se kortet i maskina anyway....bedre å kanskje avbestille.

Noen som har mer innsikt i det kortet og tanker rundt cost&value - lå vel på 10.2k i dag...

Har du kort i bestilling til 8000kr så er det dumt å kjøpe dyrere om du kan klare deg uten kort i julen.

Lenke til kommentar
Just now, enl said:

Gratulerer😊 Fått ordrebekreftelse, så jeg regner kortet som reservert på lager. Dette har stort sett gått greit med netonnet.

På mine sider står den som "ordre mottatt". Satser på at det løste seg. Broren min sliter med å dra Cyberpunk på 34" med sitt 2080 Super, håper det blir bra nå!

Lenke til kommentar
2 hours ago, Okdokk said:

Det skal man ikke se bort ifra, er ikke akkurat åpent foran. Er et Fractal Design Vector RS.

Er ikke mange månedene siden jeg fant ut at viftene foran var installert feil heller 😛

Ser nå at exhaust vifta bare så vidt presser luft ut også, rører ikke på at A4 ark

Har selv Fractal Design 7. Er veldig fornøyd med det, MEN viktig at du fjerner eller åpner døren for tilstrekkelig ventilasjon, særlig dersom du bruker en kraftigere GPU som ikke pumper varmluften ut baksiden av kabinettet. Ellers kan varmen bygge seg opp, og da vil kortet naturligvis støye mere.
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...