Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MrMarbles skrev (3 minutter siden):

Hvis du hadde flippa bare ett kort, så hadde du hatt råd til et dyrere kort enn opprinnelig tiltenkt :D

Har råd til det 3090 forsåvidt, men klarer ikke å forsvarer å bruke 10k mer på det :p

Vil helst ha strix oc, suprim x eller master xtreme, master xtreme wf. Men har ikke hatt tid til å følge med lagerbeholdning før nå i høst. Og håpet strix oc bestilt ved launch ville komme før jul 😕

Burde kjøpt mange PS5 i stedet for kun 1.

Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (2 minutter siden):

Haha, da legger jeg heller på 4 lapper kjøper 3090 ;)

Har ingen sterke meninger om scalpers/resellers, men kaster heller bort tid og venter litt fremfor å betale over butikkpris.  Lurer dog på om alle de som scalper/reseller i stor skala i år betaler skatt, da det er ren butikkvirksomhet for mange 🤔

Endret av Voro
Lenke til kommentar
unicorndeath skrev (27 minutter siden):

Damned ! da var 3080 Tuf oc endelig sendt fra Proshop, håper det er flere som har vært like heldig i dag.

Fikk min Mail i går kl 22. blir ikke til jul men regner med set kommer før nyttår. 
ser ut til at de leverer watch dogs fremfor cod cold war. Ett fett for meg som har kjøpt cold war men litt rart da jeg trodde den kampanjen sluttet for lenge siden

Lenke til kommentar
Conkey skrev (5 minutter siden):

Fikk min Mail i går kl 22. blir ikke til jul men regner med set kommer før nyttår. 
ser ut til at de leverer watch dogs fremfor cod cold war. Ett fett for meg som har kjøpt cold war men litt rart da jeg trodde den kampanjen sluttet for lenge siden

Det er tidspunktet du bestilte som avgjør hvilken kode du får. Men ikke på Komplett der er det sendingsdato. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Rydin skrev (På 21.12.2020 den 12.07):

Jeg fikk akkurat sendingsbekreftelse på Msi RTX 3070 Suprim X fra komplett 😁

Bestilte 15. desember. Det står fortsatt 50+ 2. januar (usikker dato) 

Må gi litt ros til komplett og posten! 

Sendt i går og kom frem i dag. Ikke dårlig i det pakkekaoset som er nå om dagen 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Heppard skrev (3 timer siden):

Er det realistisk å tro at det kan komme et drop med 3080, enten suprim eller Amp Holo da? Jeg har gått glipp av så mange drops pga jobb at jeg tror jeg gir opp å kjører videre med 780....

Er forøvrig møkk lei flippere.

Se linken til Voro over (lagt ved under), den er hos Komplett med "på lager" huket av, den viser Suprim, så tyder på at det kommer et drop snart. En må bare følge noe j.. med, installer auto refresh extention til nettleser og ha vinduet oppe hele tiden.. Lykke til.

https://www.komplett.no/category/10412/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort?nlevel=10000§28003§10412&cnet=Grafikkprosessor_A00247 §NVIDIA GeForce RTX 3080&stockStatus=InStock

 

Endret av Athos70
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...