Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, Martz said:

La inn bestilling på denne i går.  Status er "Reservert (på lager)", men ordren har stått som "åpen" i snart ett døgn. Kundeservice kunne ikke gi meg et tydelig svar på om den faktisk var på lager. Det var mye "det ser ut som den er reservert, men det kan være en feil, så du får bare følge med på ordren". Har dere opplevd liknende, enten på bestilling av 30xx-serien, eller andre deler? Begynner å bli bekymret for at det blir enda en "Utsatt til januar 2021"-episode. image.png.25d415d833213a0d28307a1d302c9034.png

Samme situasjon her med GameRock OC. Har aldri opplevd Komplett så treige før. Hadde sett for meg å ha kortet i morgen, men jeg begynner å bli skeptisk når det har gått såpass med tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dellers skrev (3 minutter siden):

Samme situasjon her med GameRock OC. Har aldri opplevd Komplett så treige før. Hadde sett for meg å ha kortet i morgen, men jeg begynner å bli skeptisk når det har gått såpass med tid.

Jeg bestilte RTX3070 på release, og det ble først plukket 2 dager etter bestilling.
I går bestilte jeg resten av pc'n, bare komponenter som var på lager, og den ligger på Post i butikk for henting i dag.
Bestilte så skjermen idag, den ble plukket og sendt bare noen timer etter bestilling, så de tar greit unna faktisk.

Lenke til kommentar
Martz skrev (20 minutter siden):

La inn bestilling på denne i går.  Status er "Reservert (på lager)", men ordren har stått som "åpen" i snart ett døgn. Kundeservice kunne ikke gi meg et tydelig svar på om den faktisk var på lager. Det var mye "det ser ut som den er reservert, men det kan være en feil, så du får bare følge med på ordren". Har dere opplevd liknende, enten på bestilling av 30xx-serien, eller andre deler? Begynner å bli bekymret for at det blir enda en "Utsatt til januar 2021"-episode. image.png.25d415d833213a0d28307a1d302c9034.png

Komplett har mye å gjøre til tider.

Går nok ila dagen i dag :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, Aetius said:

Grattis!

Men hva er egentlig forskjellen mellom Aorus Xtreme og Aorus Master?

2x8 vs 3x8
 

3 hours ago, Aetius said:

Ganske alvorlig feil i specs da, når folk bruker over 20 000 på disse, potensielt.

De fleste som vurderer å kjøpe et så dyrt kort vil nok forsikre seg om specs via produktets hjemmeside. Slik jeg og en annen her gjorde.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
20 minutes ago, 0l3M said:

Da var Strix OC endret på Multicom igjen, Lagerstatus: Forventet på lager 02.12.2020

Strix -non OC står til 19.11. 

Jeg la inn en håpefull bestilling på denne for en uke siden. 


Har også en bestilling fra 17.sept kl.15.05 på Trio X hos Proshop - ser det fortsatt er godt over 300 bestillinger og få kort på vei inn. 

Blir det en gledelig jul montro?

 

Lenke til kommentar
Martz skrev (34 minutter siden):

La inn bestilling på denne i går.  Status er "Reservert (på lager)", men ordren har stått som "åpen" i snart ett døgn. Kundeservice kunne ikke gi meg et tydelig svar på om den faktisk var på lager. Det var mye "det ser ut som den er reservert, men det kan være en feil, så du får bare følge med på ordren". Har dere opplevd liknende, enten på bestilling av 30xx-serien, eller andre deler? Begynner å bli bekymret for at det blir enda en "Utsatt til januar 2021"-episode. image.png.25d415d833213a0d28307a1d302c9034.png

Jeg bestilte selv 3080 GamingPro i går, og den stod også med status "Reservert (på lager)" etter bestillingen var gjennomført. Den gikk fra status "Bestilt" kl 15:29 til "Ordre sendt" kl 16:18. Hvilket bestillingstidspunkt står det på din ordre?
 

Bestilt 10/11/2020 15:29
Ordre sendt 10/11/2020 16:18
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (31 minutter siden):

Komplett fikk inn mange kort i går. Tar tid å sende ut flere 100, 3080 kort.

Regner med de kjører disse mer manuelt enn vanlige tider, i stedet for å først sende de inn på lager, for så å hente de ut igjen. Og da også matche de mot eventuelt andre ting kunden har ventende på samme ordre. Så det tar nok mye tid ja, i forhold til en vanlig ting de har liggend på lager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Cursio said:

Jeg bestilte selv 3080 GamingPro i går, og den stod også med status "Reservert (på lager)" etter bestillingen var gjennomført. Den gikk fra status "Bestilt" kl 15:29 til "Ordre sendt" kl 16:18. Hvilket bestillingstidspunkt står det på din ordre?
 

Bestilt 10/11/2020 15:29
Ordre sendt 10/11/2020 16:18
Bestilt 10/11/2020 15:28 står det hos meg.
Lenke til kommentar
9 minutes ago, tbfk said:

Da ble 3080 oc kortet mitt pushet fra 17.11 til 22.11. Irriterende, men er kansje håp om at det kommer da med tanke på at det ble pushet så lite?

Snakket med komplett og de garanterte meg at kortet mitt var i neste batchen som kommer inn hos dem. Lurer litt på hvordan de kan gi denne garantien når de nekter å gi ut køplass.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...