Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tips. Var og henta sønnen i barnehagen akkurat da GameRock ble lagt ut, men så dukka GameRock OC opp ett minutt etter at jeg kom inn. Da er høsten og vinteren redda. Egentlig mye dyrere enn jeg synes det er verdt, men alternativet for å få spilt før om et halv år ville vært å kjøpe ASUS eller MSI til 12-13000 på Finn. Så får jeg bare håpe jeg får tilbake 13k for 2080 Ti som har tatt kvelden, men ser de bruker laaaaang tid på å registrere returer.
Edit: Sitter hele Norge og trykker F5 på Komplett kontinuerlig? OC er også borte allerede!

Endret av Dellers
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sitoy skrev (4 minutter siden):

Satan, mens jeg prøvde å betale ble kortet jeg valgte utsolgt. Manglet 500kr for det kortet som var igjen så måtte få broren min til å vippse. Tror jeg fikk kapret et, men den gule/grønne firkanten gjør meg redd.

komplett.jpg

Det ser ut som du får det sendt den 12.11 ikke verst det. Så at de ikke ventet kort inn før i januar på de andre som kom for salg nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
43 minutes ago, Dellers said:

Takk for tips. Var og henta sønnen i barnehagen akkurat da GameRock ble lagt ut, men så dukka GameRock OC opp ett minutt etter at jeg kom inn. Da er høsten og vinteren redda. Egentlig mye dyrere enn jeg synes det er verdt, men alternativet for å få spilt før om et halv år ville vært å kjøpe ASUS eller MSI til 12-13000 på Finn. Så får jeg bare håpe jeg får tilbake 13k for 2080 Ti som har tatt kvelden, men ser de bruker laaaaang tid på å registrere returer.
Edit: Sitter hele Norge og trykker F5 på Komplett kontinuerlig? OC er også borte allerede!

Jepp du får det du betalte, men er du uheldig får du ett nytt 2080Ti eller tilsvarende i ytelse

Lenke til kommentar
39 minutes ago, Pc Lynet said:

Det ser ut som du får det sendt den 12.11 ikke verst det. Så at de ikke ventet kort inn før i januar på de andre som kom for salg nå.

Klarte fadernmeg å få tak i et selv også, med levering den 12.! Trodde ikke jeg skulle klare å få til det, men varselmail fra Komplett funka faktisk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Alak87 said:

Klarte fadernmeg å få tak i et selv også, med levering den 12.! Trodde ikke jeg skulle klare å få til det, men varselmail fra Komplett funka faktisk! 

Får håpe vi begge får 12.11 og at det ikke er en feil i systemet! Den gikk fra grønn, til gul/grønn mens jeg bestilte og nå er den gul (på komplett, min bestilling er forsatt gul/grønn 12.11) Regner med at komplett sitt datasystem har orden da

Endret av Sitoy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...