Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, FuzzyLogic said:

For hva det er verdt

Mitt Asus OC-kort ble bestilt 14:58 ca men bestilling ble ikke registrert før 15:22
Og jeg fikk dette kortet forrige uke

Komplett har tidligere sagt at de manuelt har sortert ordrene (slik at det er klokkeslett for bestilling, ikke ordrebekreftelse som gjelder)

De har sagt det samme til meg, men når folk som har bestilt dagen etter får det før de som bestilte det på lanseringsdag så begynner jeg å lure...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
P3T0M4N3 skrev (28 minutter siden):

Jeg bestilte samme kort 17/09 kl 15.00.

Ordre 37900xxx 

Mitt er fortsatt forventet 1. November

Bestilte ca TUF OC ca 16.00 og NON OC 14:57, ingen på vei her enda. 7. og 1. nov. Er vist litt tilfeldig hvem som får de mtp både klokkeslett og ordrenr kan det se ut som. Ikke noe hast for min del heldigvis 🙂

Lenke til kommentar
1 hour ago, -Mr.Mullet- said:

Jøss. Der var også mitt på lager og jeg bestilte seint... Stod 7 november tidligere i dag.

Ordre 3791xxxx

image.png.bfd7ce575b6ddb3b309027666259116c.png

Har bestilt samme kort og har tidligere ordrenummer. Mitt står fortsatt som 7 noveu. Hva i huleste er det som skjer? Hold oss oppdatert.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, madmikelol said:

Hm, den statusen har jeg hatt på min bestilling siden 17. september hos Elkjøp. 🤣

Sikkert vært og prøve, men akkurat Power og Elkjøp stoler jeg veldig lite på. Har bestilt pc skjerm osv tidligere fra begge, de sier en dato, men blir flyttet fremover hele tiden. Du kan snakke med en person en dag, så sier en annen person noe helt annet neste dag. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...