Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Øystein

Spørreundersøkelse:

Message added by Øystein

Recommended Posts

Blir nok AMD med 80 CU om de kan levere fortere enn Nvidia.. Og det blir nok Proshop denne gangen. Lika infoen de har delt, de strekker seg litt ekstra for kunden føla eg. 

• Like 3

8 minutes ago, Nizzen said:

3090 strix oc oppdatert til bekreftet 25. Oktober på komplett hos meg.

Var på forventet 21. Oktober i går.

Bekreftet 25.okt ?

Virker som det dummeste man gjorde var å bestille ASUS GeForce RTX 3080 TUF GAMING/ASUS GeForce RTX 3080 TUF OC GAMING i hvert fall 😭

Finalcell skrev (5 minutter siden):

Virker som det dummeste man gjorde var å bestille ASUS GeForce RTX 3080 TUF GAMING/ASUS GeForce RTX 3080 TUF OC GAMING i hvert fall 😭

Hold motet oppe!

11 minutes ago, Finalcell said:

Jeg tenker slik at prisen nå har gått opp såpass at bestillingen kan bare ligge - om kortet plutselig skal dukke opp, mot formodning, skal jeg alltids få avhendet det til en fornuftig pris, i tilfelle jeg i mellomtiden har kjøpt meg noe annet (dvs Strix, 3090 eller Big Navi).

Men å sitte og følge med og håpe hver dag, det orker jeg bare ikke. Vi skriver nok 2021 før noe skjer med min ordre, tror jeg.

• Like 2

Nei, er vel på tide å gi opp igjen. Statuser og oppdateringer meg i rævva. Mitt 3080 TUF non oc kommer når det kommer.

Det er jo en liten trøst at jeg kjøper det for 8000 og at prisen har steget til 9399

Har et 2080 S som duger en stund til. Det går i en av ungene sin pc etterhvert

Er jo litt ironisk at slike tråder som dette er med på å fyre opp under nettopp det Nvidia vil ha. Hype!

😛

• Like 2

Entity extraction skrev (1 minutt siden):

Nei, er vel på tide å gi opp igjen. Statuser og oppdateringer meg i rævva. Mitt 3080 TUF non oc kommer når det kommer.

Det er jo en liten trøst at jeg kjøper det for 8000 og at prisen har steget til 9399

Har et 2080 S som duger en stund til. Det går i en av ungene sin pc etterhvert

Er jo litt ironisk at slike tråder som dette er med på å fyre opp under nettopp det Nvidia vil ha. Hype!

😛

Sitter på et slitent gammelt gtx 980 i en ellers splitter ny PC, gjør vondt i sjelen 😩

Har to bestillinger inne. 

1. Gigabyte 3080 Eagle OC - Ble pushet frem fra 01. nov til 27. okt til 22. okt. I går ble det pushet tilbake til 01. nov.

2. Asus 3080 TUF OC - Pushet fra 01. nov til 12. nov i går.

Glad jeg kjøpte meg et 2080 TI som ventekort for noen uker siden. Solgte 2070S i litt panikk for 1,5 måned siden. Ble lei av å ikke ha kort. Fikk en grei pris på et 2080 TI. Sånn som situasjonen ser ut fremover, kan jeg nok selge mitt 2080 TI uten tap, den tid 3080 kommer.

• Like 2

Da har Komplett flyttet meg tilbake til 1. nov igjen. Hvorfor i alle dager endrer de datoen fremover 2 ganger om de uansett ikke er sikre :p Driver bare å troller. 

1 minute ago, barezell said:

Da har Komplett flyttet meg tilbake til 1. nov igjen. Hvorfor i alle dager endrer de datoen fremover 2 ganger om de uansett ikke er sikre :p Driver bare å troller. 

Jeg ble stående på 12. november. 😞

4280 kort er bestilt. Forventet inn 106. Får bare vente til neste år da. Har forventet på lager 14.november på mit kort

Edited by Max883

Finalcell skrev (1 time siden):

Noop, det dummeste man kunne gjøre var å bestille Aorus Xtreme, som Gigabyte ser ut til ha null intensjoner om å produsere (noen gang, eller kanskje en gang ut i 2022/23, når 4xxx serien har kommet 😋

Det er det dummeste man kunne gjort, når man heller kunne bestillt ROG Strix OC. 

• Like 1

Merko skrev (1 time siden):

Synd 25 er en søndag 😅så blir sikkert utsatt enda ei gang 😩

Si ikke det. Mitt kort gikk fra gult til halvgrønt til sendt, alt på en søndag:-)

bilde.png.4a2df09ab68efa00f37b2c3c19a997b4.png

20.sept=søndag:)

Edited by BioNor
  • Like 2