Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det burde absolutt vært en mulighet når selv asus foreslår dette...

Evga er vel egentlig best når det kommer til ordre. Der kan man trykke notify me. Så når det kommer på lager får du en epost med en link. Der er varen reservert for deg i 8 timer på lager! Men det gjelder nok bare amerikanere.

Endret av magnusavr
Lenke til kommentar
tbfk skrev (Akkurat nå):

Har selv bestilt et non-oc kort, men har forståelse for at de ikke kan endre ordren. Blir ikke retferdig for de som har bestilt oc kortene.

Det er jo ikke verre enn å kombinere køene for non-oc og oc basert på bestillingstidspunkt, ordrenummer etc. 
Om Asus ikke har planer om å levere kort til alle som har bestilt non-oc varianten, så går det jo ikke an å bare si 'Det var synd'.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, tbfk said:

Har selv bestilt et non-oc kort, men har forståelse for at de ikke kan endre ordren. Blir ikke retferdig for de som har bestilt oc kortene.

Når de har oc modeller på lager som ikke er solgt enda så burde det kunne gå. I stedet skal de legges ut for fritt salg...

 

Hva synes du når flyet ditt er kanselert og du ikke får plass på neste fly engang? 

Lenke til kommentar
3 minutes ago, tbfk said:

Har selv bestilt et non-oc kort, men har forståelse for at de ikke kan endre ordren. Blir ikke retferdig for de som har bestilt oc kortene.

Men dem burde åpnet opp for å bestille andre kort.
Feks 3090 Tuf OC var faktisk mulig å kjøpe i nettbutikken (typ fem min) uten at non OC pre-order fikk mulighet å kjøpe dem først..

Mao så har komplett fucket opp denne lanseringen for mange og mister nok sykt mange pre-orders neste runde

Endret av Mumriken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, magnusavr said:

Når de har oc modeller på lager som ikke er solgt enda så burde det kunne gå. I stedet skal de legges ut for fritt salg...

 

Hva synes du når flyet ditt er kanselert og du ikke får plass på neste fly engang? 

Hvis de har dem på lager ja, men det kommen nok til å ta en stund før kortene blir lagt ut til fritt kjøp. Fortsatt velig få som har fått de kortene.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, J!nx said:
Tenker det blir noen gode tilbud på black friday slik at folk kan spare noen tusenlapper (og havne bakerst i køen igjen) 😅        

 

Tror ikke du kan regne med å se gode tilbud på 3000 serien i år. Men på de utgåtte 2000 modellene kommer det sikkert noen gode tilbud.

 

Men hvis en har god tid kan en jo utnytte seg av 20% power tilbud i helga med dnb mastercard og bestille 3080 eller 3090 i butikk kanskje. Men sikkert lang ventetid.

Endret av magnusavr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, MrMarbles said:

Woo. Ser det er en del kort på vei til Proshop nå. Lurer på om jeg i heletatt er blant de første 100 som bestilte Gaming X Trio...456291873_Skjermbilde2020-10-21kl_09_40_19.thumb.png.7421a7e9ab058b3a463cb7b16ad58b9c.png

[gråter i Strix non-OC]

Synd at Komplett skulle være så ufleksible anngående byttet.
Jeg gikk for non-OC i den tro at det kom til å være den mindre populære modellen,  og det ville dermed være en større sjanse for at jeg kunne få tak i en. Men jeg så ikke for meg at ASUS ikke kom til å sende ut NOEN overhodet.

Endret av OddKMS
Tydeliggjøre meningen min
  • Liker 1
Lenke til kommentar
MikeDaUnicorn skrev (6 minutter siden):

Sjekk posten min forrige side

Ok, slik jeg tolker det så er det bare en Asus ansatt som "tenker høyt"
 

Men, jeg kjenner  det bare legger seg på en endeløs rekke av skuffelser og irritasjoner rundt denne release.

AMD kommer vel snart ut med noe..

Endret av Entity extraction
skrivefeil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...