Jump to content
Sign in to follow this  
Arodem

Nintendo slipper samlepakken Super Mario 3D All-Stars om få uker

Recommended Posts

15 minutes ago, Alpred93 said:

Et hvilket som helst annet selskap hadde blitt korsfestet om de prøvde seg på noe slikt.

Hadde de? Har da kommet hauger med tilsvarende pakker det siste tiåret, helt uten korsfestelser.

• Like 5

Har ikke kommet hjem for å sjekke det selv, men Nintendo Online skal visst nok ha blitt oppdatert i dag og SNES Mario All-stars skal være der

Edited by Sirius Cobra

Okapi skrev (8 minutter siden):

Hadde de? Har da kommet hauger med tilsvarende pakker det siste tiåret, helt uten korsfestelser.

Ikke alle samlepakker som er like slappe som denne heller da. 

Edited by Craxmerax

25 minutes ago, Okapi said:

2 minutes ago, mrMKE said:

Slik jeg forsto det, så er det fysiske spillet i butikken som er begrenset. Ikke kjøp via online butikken.

Kanskje lurt å lese artikkelen først?

Kun et begrenset antall fysiske kopier skal trykkes opp, og den digitale versjonen av pakken fjernes fra Nintendo eShop mot slutten av mars 2021. 

Man kan ikke kjøpe det digitalt etter 31. mars, men man kan fortsatt spille det samt laste det ned på nytt etter 31. mars hvis man har kjøpt det innen den datoen.

Den mest sannsynlige forklaringen er vel at de kommer til å selge spillene separat etter mars 2021, og da kun digitalt. Pakken er sikkert rimiligere per spill enn å kjøpe hvert spill for seg.

4 minutes ago, kilik said:

Man kan ikke kjøpe det digitalt etter 31. mars, men man kan fortsatt spille det samt laste det ned på nytt etter 31. mars hvis man har kjøpt det innen den datoen.

Det får man da virkelig håpe!

Usikker, men om du er som meg, å ikke vil ta noen sjanser, så kan du bestille fra inet.se hvis du kjenner noen i Sveige som gidder å sende det til deg.

De hadde pusset dem opp? Så ut slik jeg husker dem originalt, men tiden har ikke vært snill med disse tidlige 3d-spillene. Uansett, hadde vært mer interessert i en remake på høyde med Odyssey, et spill om gangen.

1 hour ago, tankbug said:

De hadde pusset dem opp? Så ut slik jeg husker dem originalt, men tiden har ikke vært snill med disse tidlige 3d-spillene. Uansett, hadde vært mer interessert i en remake på høyde med Odyssey, et spill om gangen.

Ser ut til at de har gjort fint lite. Kjører i mye høyere oppløsning, men det er jo en selvfølge.

diZrupt0r skrev (2 timer siden):

Jeg bestilte hos Komplett tidligere i dag 

Knall, det er SÅPASS tilgjengelig altså ?

Som en som ikke har spilt verken Sunshine eller Galaxy så er jo dette veldig fristende. Men samtidig er det utrolig skuffende at de tilsynelatende har lagt ned såpass liten innsats så spillene er nærmest en direkte port helt uten noe forsøk på å forbedre noe som helst..? Og hvorfor er ikke Galaxy 2 med?

Virker som de har langt ned mer tid og kjærlighet på Super Mario 3D World+ som også får sin egen utvidelse enn de har lagt ned på port av de gamle spillene. En litt snodig prioritering spør du meg.

Edited by RamGuy

Jeg er enig. Ekstremt spesielt at de bare utelater Galaxy 2. Jeg har faktisk ikke spilt verken Sunshine (har de på GC nå da) eller noen av Galaxy spillene.