Jump to content
Sign in to follow this  
akelbo

The Last of Us Part II med ny salgsrekord for PlayStation 4

Recommended Posts

Ettersom jeg ikke hadde planer om å kjøpe spillet uansett så jeg gjennom lekkasjene og har sett slutten nå.

Må si jeg var lite imponert over slutten. Hadde det vært en historie jeg spilte gjennom selv og likte godt hadde den slutten der gitt en sur smak i munnen.

Menmen.. Verden går videre.

• Like 5

Annonse

Var vell ingen tvil om at det komst til å bli en salgssuksess. Men hvor mye mere hadde det solg om ikke leaks? Evt hvor mange har prøvd å refunde? :)

• Like 1

Ja hvordan våger noen å angripe dette fantastiske masterpiecet?! The audacity of some people!!

*Sarcasm alert*

Edited by Duriello
  • Like 6

Duriello skrev (15 timer siden):

Ja hvordan våger noen å angripe dette fantastiske masterpiecet?! The audacity of some people!!

*Sarcasm alert*

For all del kritiser. Men hold det nå litt saklig. Og kanskje spill spillet først. 

• Like 9

Noe sier meg at The Last Of Us 2 vil selge veldig bra i starten, men at salget vil stagnere ganske fort. Tipper at det totale salget over tid ikke vil komme i nærheten av det første spillet. Vi får se...

Edited by Geir T
  • Like 1

Fantastisk spill, utrolig detaljert, artig å spille, spesielt det å gjøre alt så stealthy som mulig. Historien er ikke like fengende som det første spillet men det gjør ikke noe. Abby <3

• Like 5

Er ikkje mange oppfølgerspill som har floppa såpass som tlou2 for min del. Sia druckmann er fornøgd med jobben di har gjort lover det lite godt for framtidige spill fra ND.

• Like 2

Jeg er en av de som skulle ønske jeg så alt av leaks først. Da hadde jeg ikke kastet både penger og følelsen det første spillet gav meg, ut vinduet. Karakterdrapet de gjør på Ellie er helt absurd... Stakkars Abby...

• Like 3

Om den noe trege spillbarheten er forbedret fra forrige blir det muligens kjøp på tilbud, historien kan jeg alltids ignorere om jeg ikke liker den. Det jeg likte best fra forrige var egentlig settingen og reisen gjennom den, var ikke spesielt opptatt av karakterene.

Er kanskje 12 timer inn nå og bare storkoser meg. Så langt, så er all magien fra TLOU1 til stede. Så er spent på om noe vil endre seg fram til jeg er ferdig med spillet.

Edited by MrMarbles
  • Like 3