Gå til innhold

The Last of Us Part II med ny salgsrekord for PlayStation 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg ikke hadde planer om å kjøpe spillet uansett så jeg gjennom lekkasjene og har sett slutten nå.

Må si jeg var lite imponert over slutten. Hadde det vært en historie jeg spilte gjennom selv og likte godt hadde den slutten der gitt en sur smak i munnen.

Menmen.. Verden går videre.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ja hvordan våger noen å angripe dette fantastiske masterpiecet?! The audacity of some people!!

*Sarcasm alert*

Endret av Duriello
  • Liker 5
Skrevet
Duriello skrev (15 timer siden):

Ja hvordan våger noen å angripe dette fantastiske masterpiecet?! The audacity of some people!!

*Sarcasm alert*

For all del kritiser. Men hold det nå litt saklig. Og kanskje spill spillet først. 

• Liker 8
Gjest Slettet-QB4VTZbn
Skrevet (endret)

Noe sier meg at The Last Of Us 2 vil selge veldig bra i starten, men at salget vil stagnere ganske fort. Tipper at det totale salget over tid ikke vil komme i nærheten av det første spillet. Vi får se...

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Gjest Slettet+192384
Skrevet

Fantastisk spill, utrolig detaljert, artig å spille, spesielt det å gjøre alt så stealthy som mulig. Historien er ikke like fengende som det første spillet men det gjør ikke noe. Abby <3

Skrevet

Er ikkje mange oppfølgerspill som har floppa såpass som tlou2 for min del. Sia druckmann er fornøgd med jobben di har gjort lover det lite godt for framtidige spill fra ND.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en av de som skulle ønske jeg så alt av leaks først. Da hadde jeg ikke kastet både penger og følelsen det første spillet gav meg, ut vinduet. Karakterdrapet de gjør på Ellie er helt absurd... Stakkars Abby...

• Liker 2
Skrevet

Om den noe trege spillbarheten er forbedret fra forrige blir det muligens kjøp på tilbud, historien kan jeg alltids ignorere om jeg ikke liker den. Det jeg likte best fra forrige var egentlig settingen og reisen gjennom den, var ikke spesielt opptatt av karakterene.

Skrevet (endret)

Er kanskje 12 timer inn nå og bare storkoser meg. Så langt, så er all magien fra TLOU1 til stede. Så er spent på om noe vil endre seg fram til jeg er ferdig med spillet.

Endret av MrMarbles
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...