Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Reg2000 skrev (8 minutter siden):

Liker at førsteposten linker til en avisartikkel som i hovedsak sier at dette er oppdiktet vås som presidenten desperat ønsker å bruke for å avlede oppmerksomheten vekk fra egne feil.

Tråden innholder dokumenterte kilder fra begge sider. Jeg mener ikke å ta stilling men samle alt som nå kommer. Dette her er bare begynnelsen ser du.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rudde skrev (1 minutt siden):

Hvilket intensiv hadde/har Obama i å sverte Trump? Demokraten? Ok, kanskje, men Obama? Han stilte ikke til valg mot Trump, han kunne ikke, da det er begrensing på 2 presidenttermin i USA. 

Les det første innlegget i tråden. Der forklarer jeg hva grunnen er for alt som nå skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anklagene mot Biden er etter at han ble vise president. Hans delaktighet i Ukraina som han hadde ansvaret for og all den korrupsjonen han anklaget Victor Shukin for når det ikke var slik, men heller at USA finansierte en destabiliserings kampanje der. Det er det hele. Her er en link til Victoria Nylund 'fuck the EU' video

Den finner du ikke på google (ihvertfall ikke jeg), men på duckduckgo.com fant jeg den.

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (På 12.5.2020 den 21.02):

Starter denne tråden for å samle/spre informasjon om hva som skjer i USA nå 12.05.2020. Det er avdekket via rettslige avhør (i Storbritannia, Italia og USA) en del ny informasjon som kan potesiellt få store konsekvenser for oss i Europa og Norge. USA er vår største allierte og grunnsteinen i NATO. Derfor er utviklingen i USA nå så alvorlig at jeg velger å starte denne tråden for å hjelpe alle som vil holde et øye med situasjonen i USA.

https://www.theguardian.com/us-news/2020/may/10/trump-obama-biggest-political-american-history-russia-michael-flynn

Denne innledene artikkelen sier akkurat det samme som ble sagt i starten av Russigate for tre år siden bare i revers. Obamagate går ut på dette:

  1. I 2013 startet USA en destabiliserings kampanje i Ukraina.
  2. Obama administrasjonen kanaliserte penger fra det Amerikanske statsbudjettet til CIA og Ukrainske selskaper
    uten å ha godkjenning fra Kongressen.
  3. Penger ble overført til en Ukrainsk bank som heter Privatbank.
  4. Derfra gikk de videre til gass selskapet Burisma som kjøpte våpen og kanaliserte penger
    til militser for å kjempe mot Russland.
  5. Biden ble utpekt av Obama til å styre dette og han igjen tok sønnen sin inn i det arbeidet.

Det er i hovedsak hva saken gjelder. Så har Obama satt i gang en svertekampanje av Trump (Russiagate, arrestasjoner og media kampanjer) for å hindre at dette kom frem i lyset. Det seiler opp en monemental kamp mellom Obama og Trump (Demokrater v Republikanerne) som har fått mye næring i det siste året da William Barr tok opp etterforskningen via sin spesielle etterforsker John Durham (https://www.nytimes.com/2019/12/09/us/politics/who-is-john-durham-attorney.html).

For oss har dette (hvis sant) skapt en farlig sikkerhetspolitisk situasjon i Europa som vi ikke har hatt på en lang stund. Vi har igjen sett krigen herje på Europeisk jord. Vi har sett forsøk på destabilisering av Tyrkia som vokter Europas sørlige grense og massiv eskalering i midt østen. Alt henger sammen med Obama administrasjonen og dens handlinger og nå Trumps handlinger.

Eh, jeg vet ikke jeg. Har ikke så mye til overs for Obama selv (en "smilende og kul" massemorder), men:

"A fact check by the Associated Press concluded: “It is true that the investigation into ties between Russia and the Trump campaign, and into Russia in particular, began during the Obama administration. But it continued well into Trump’s own administration. The investigation into Flynn was taken over by a special counsel who was appointed by Rod Rosenstein, Trump’s own deputy attorney general."

https://www.theguardian.com/us-news/2020/may/12/what-is-obamagate-and-why-is-trump-so-worked-up-about-it

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Offentliggjorte NSA dokumenter viser 100% bevis for at Biden og hans stabs sjef ba NSA gi bem navnet til Flynn fra NSA's overvåknings register (les 'digitalt grense forsvar') database mens han var VP. Noe han har benektet mange ganger.

https://www.forbes.com/sites/jackbrewster/2020/05/13/biden-among-those-who-requested-unmasking-of-michael-flynn/#3335dc0c2a38

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (2 timer siden):

Jimmy Dore interjuer Max Blumenthal om Obamagate. Med dette er Obamagate under agrep fra høyre, center og venstre. Alle er nå kritiske mot Obama og hans administrasjon.

 

Vil du ikke si at det er å overdrive å kalle det for alle når du bare legger ved noen linker til endel "talking heads" som leter etter noe å gjøre i disse Covid-19 tider....

Lenke til kommentar
Sandy Koufax skrev (28 minutter siden):

Vil du ikke si at det er å overdrive å kalle det for alle når du bare legger ved noen linker til endel "talking heads" som leter etter noe å gjøre i disse Covid-19 tider....

Jeg har tatt med kilder fra Senatorer, Nyhetsbyråer, MSM, høyre radikale, sentrister og venstre radikale. Se gjennom kildematerialet Sandy.

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar

Eg har kategorisk vanskelig for å kjøpa inn i konspirasjonene om Obama, rett og slett fordi det har blitt veldig openbart at mange av dei ikkje er fødd frå søk etter fakta, men same kjærlige, solide retorikken som hatet etter at han brukte dijon sennep, eller at han vågte gå i dress som var ein anna farge enn dei likte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De fleste amerikanske presidenter har nå sine svin på skogen. Og jeg vil tro mesteparten av disse svinene aldri har sett dagens lys. Enten er dette noe av deres egen plan, eller det er satt i verk av andre krefter i styre av landet, i bytte mot noe selvsagt. Jeg tror de fleste kan være glad for at de vet lite om slike ting. O boy, her er det mange lik inne i skapene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...