Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jon Solomon har fått tilgang til offisielle dokumenter fra Utenriksdepartemanger i USA gjennom 'freedom of information' forespørsel som BEVISER at Ambasdør Yovanovitch hadde god kjennskap til Burisma, Biden og hans sønn Hunter Bidens gjøremål i Ukraina. Dermed løy hun i sitt vitnemål foran kongressens 'impeachment' (riksrett) kommiteen hvor hun sa at hun ikke hadde noe kjennskap til Burisma eller noe av det Biden er beskyllt for. https://justthenews.com/accountability/russia-and-ukraine-scandals/impeachment-boomerang-contacts-exposed-between-us

 

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Red Frostraven skrev (1 time siden):

Barr kommer til å havne i fengsel etter at alt dette er over, for sin medvirkning til å dekke over konspirasjon og korrupsjon -- med mindre fascistene vinner, så jeg ville ikke sitert ham som sannhetsvitne for noe som helst.

 

Drunkenvalley skrev (1 time siden):

Eg ville ikkje sitert Barr for sjølv grunnleggende fakta, for fyren har liknande forhold til sannleik som Trump. Om eg må fysiskt forlate bygget og finne ein plen for å bekrefte at det er sant når han seie at gresset er grønt er det ikkje store vitsen å spørja.

he he. Ingen tillit der i gården nei. ? Men dere, hva da med IG Horowitz rapporten og de andre dokumentene som danner grunnlaget for alt i hop (+ hendelsene i Ukraina)?

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar
23 minutes ago, Oddvardm said:

he he. Ingen tillit der i gården nei. ? Men dere, hva da med IG Horowitz rapporten og de andre dokumentene som danner grunnlaget for alt i hop (+ hendelsene i Ukraina)?

Der har dei og ljugd så langt og lenge i langt over eit år allereie at eg ikkje ein gong gidder investere energi i å finna ut om det er sant eller ei; eg antar dei sprøyter skit fram til nokon faktiskt blir arrestert og dømt.

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (7 timer siden):

 

he he. Ingen tillit der i gården nei. ? Men dere, hva da med IG Horowitz rapporten og de andre dokumentene som danner grunnlaget for alt i hop (+ hendelsene i Ukraina)?

Horowitz-rapporten konkluderte med at etterforskningen av Trump foregikk normalt.
https://thehill.com/opinion/judiciary/473709-horowitz-report-is-damning-for-the-fbi-and-unsettling-for-the-rest-of-us

Og Russland og republikanerene har jobbet sammen om å fucke Ukraina ganske lenge nå -- og de bruker den sovietiske propagandastrategien ved å sette ut ekstreme mengder med løgner og sann informasjon og meninger om denne informasjonen som ikke støttes av bevisene for å gjøre folk så overlesset av informasjon at de faller for forenklede versjoner som binder informasjonen sammen -- selv om den forenklede versjonen er løgn, mens andre igjen gir opp å forstå hva som er sant og hva som er løgn på grunn av at det er så mye informasjon som er i konflikt.

Om du kaster nok dritt på en ren og ærlig person, så kommer han likevel til å stinke, og om du fortsetter og fortsetter og fortsetter, og det ikke lar seg gjøre å stanse drittslengingen, så vil vedkommende aldri bli ren.
Uansett om han ikke har gjort noe galt.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (3 timer siden):

Horowitz-rapporten konkluderte med at etterforskningen av Trump foregikk normalt.
https://thehill.com/opinion/judiciary/473709-horowitz-report-is-damning-for-the-fbi-and-unsettling-for-the-rest-of-us

Javel -

Sitat

The report also said that Steele was viewed as reliable and was used as a source in prior cases, yet Horowitz found no support for that and, in fact, found that the past representations of Steele were flagged as unreliable. His veracity was not the only questionable thing unveiled in the report. Steele relied on a character who, Horowitz determined, had a dubious reputation and may have been under investigation as a possible double agent for Russia. Other instances were also clearly misrepresented.

Du og jeg tolker normalen forskjellig ser jeg.

Endret av Oddvardm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min feil. Kilden jeg fant var en pro Trump republikanere sin opinion-artikkel som forsvarte Trump i impeacment-etterforskningen.

Det er vanskelig å finne gode kilder for tiden, for det spys ut pro-Russland artikler.

 

...

 

Her er en faktisk journalist og analytiske si gjennomgang av informasjonen og desinformasjon en i Obamagate;

https://www.businessinsider.com/trump-obamagate-flynn-unmasking-conspiracy-got-blown-to-pieces-2020-5

 

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (3 timer siden):

Her er en faktisk journalist og analytiske si gjennomgang av informasjonen og desinformasjon en i Obamagate;

https://www.businessinsider.com/trump-obamagate-flynn-unmasking-conspiracy-got-blown-to-pieces-2020-5

Greit Nok Frosthaven. Alle kan fomle med ting. Ikke minst meg selv. MEN den kilden WP bruker bekrefter jo at den kritikken som er rettet mot Susan Rice, John Brennan, James Clapper oa er sann. De er beskyldt for å hå løyet om hva de visste. Ikke om identiteten til Flynn var masket eller ei. Uansett så er dette et arkiv og vår personlige mening kan vel vi ha for oss selv litt og heller bare poste de kildene som vi synes bør lagres her slik at man lett kan holde følge med utviklingen.

Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (12 minutter siden):

Vis meg så anklagene, fra seriøse kilder -- og så hva seriøse kilder har avdekket om anklagene.

Begynn med Susan Rice.

De ligger i tråden Frosthaven. Susan Rice skrev mail til seg selv (sikkert en kladd som hun brukte som notat) og løy om det hun skrev i notatet. Video av MSNBC interju finner du på nettet. Bruk tråden.

https://www.glennbeck.com/theblaze-tv/collusion-confirmed-the-documents-that-prove-gen-flynn-was-set-up?rebelltitem=1#rebelltitem1

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar

Jeg ble ikke klokere.

Hva var løgnen..?

...

Og i mellomtiden så vet vi at republikanere lyger om henne og hva som er normalt, i et forsøk på svartmaling;
https://www.politifact.com/factchecks/2017/apr/06/tom-cotton/tom-cotton-its-unusual-white-house-officials-susan/

Såvidt jeg har forstått så var innsatsen mot Flynn å sikre rikets sikkerhet, akkurat som pandemi-playbooken.

Men i motsetning til anklagene mot Hillary Clinton, som utelukkende var basert på russisk propaganda, så var det hold i anklagene mot Flynn -- da han faktisk hadde kontakt med russiske agenter, sammen med halve Trump-staben, inkludert Bill Barr.

Republikanerene skriker over at folk som faktisk jobber på vegne av fremmede land blir etterforsket, mens de selv starter etterforskninger basert på totalt fabrikkerte anklager og forsøker å fabrikkere beviser gjennom trusler og bestikkelser.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (4 timer siden):

Jeg ble ikke klokere.

Hva var løgnen..?
Og i mellomtiden så vet vi at republikanere lyger om henne og hva som er normalt, i et forsøk på svartmaling;
https://www.politifact.com/factchecks/2017/apr/06/tom-cotton/tom-cotton-its-unusual-white-house-officials-susan/

Hvor er dokumentert regelverk for sikkerhets rådgiver? Dette var subjektivet. Noe av det som andre kilder forholder seg til er rettkjennelser, avhørsdokumenter og finans transaksjoner. Løgnen Rice er skyldig i er å si at hun ikke kjennte til noe om etterforskningen av Flynn. Det har hun sagt offentlig på MSNBC og nå kommer det frem at hun så absolutt kjente til det. Hun har også løyet for kongressen som er verre. Det er straffbart.

Lenke til kommentar

Og de fleste er fra kilder som lyger og har en politisk agenda om å få Trump gjenvalgt, enten fordi de er fiender av USA eller av demokrati.

Jeg har enda til gode å se en seriøs kilde som tar Obamagate seriøst -- det største problemet virker å være mengden med mennesker og desinformasjon som finnes som sprer konspirasjonsteorien.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, Tåkefyrste said:

I hvilken verden er det udemokratisk om velgerne gir Trump 4 nye år?

Nei, si det. 304 vs 227 er allerede ganske gode tall.
Og siden da har han vært konstant i mediabilde, vært president i et pestens år, og gjort mye underlig som bryter med den bilaterale partilinjen.
Skulle virkelig ikke forundre meg om marginen blir enda større til valget 2020. Og det blir sikker grått noen krokedilletårer over at man har et par sterkt befolkede stater som ikke får viljen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...