Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Samtaler som bekrefter Kerry og Biden telefonsamtaler med Pereshenco om avsetting av statsadvokat Shokin. Det er utpressing hvor Pereschenco sier at han spurte Shokin om å gå av uten at det fantes beviser om korrupsjon mot ham og at Shokin hadde støtte i regjeringen. Biden ville ha ham vekk og hvis ikke så ville USA ikke låne Ukraina penger. Alt dette underbygger påstandene om at USA ulovlig finansierte krigen i Ukraina. Burisma (med Bidens sønn) er sentral i dette.

 

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske sikker på at jeg allerede har postet en artikkel som viste at CIA hadde konkrete beviser for korrupsjon.

Fra EU:

https://carnegieendowment.org/files/Fighting_a_Culture_of_Corruption_in_Ukraine_deWaal.pdf

...

At du hører på propaganda fra russisk etterretning, gjengitt av amerikanske forrædere og idiot-republikanere, fremfor vestlig etterretning er litt sært.

Husk også at det ikke var CIA eller FBI som sviktet USA når det kom til irak, det var imperialister som kom ned desinformasjon som feilrepresenterte CIA og FBI sine konklusjoner.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (4 timer siden):

Jeg er ganske sikker på at jeg allerede har postet en artikkel som viste at CIA hadde konkrete beviser for korrupsjon.

Fra EU:

https://carnegieendowment.org/files/Fighting_a_Culture_of_Corruption_in_Ukraine_deWaal.pdf

...

At du hører på propaganda fra russisk etterretning, gjengitt av amerikanske forrædere og idiot-republikanere, fremfor vestlig etterretning er litt sært.

Husk også at det ikke var CIA eller FBI som sviktet USA når det kom til irak, det var imperialister som kom ned desinformasjon som feilrepresenterte CIA og FBI sine konklusjoner.

 

Bra artikkel Red. Den gir et godt bilde av Ukraina og miljøet der.

Lenke til kommentar

"All U.S. presidents retain their title for life, so all former presidents are referred to as Mr. President or President [last name]. The salutation of your letter should read: The Honorable Barack Obama, President of the United States, or President Barack Obama."

Første treffet mitt på google søk "president title after office"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Allinuse skrev (7 timer siden):

Tyrkia vokter Europas sørlige grense? ?

Hvis du ikke har lagt merke til det, så er det panikk i Europa hver gang Turkia åpner for immigrasjon fra midt østen (Syria, Afganistan, Iran, Irak og andre land). Noe de gjør for å minne oss på at de gjør nettopp det. Men du har vel kanskje ikke lagt merke til at vi har en COVID-19 pandemi heller.

Lenke til kommentar

Her er MSNBC som gjennom sin mest populære vert forteller oss om Russlands onde hensikter. Noe Demokratene har gjort helt siden de tapte valget i 2016. Legg merke til at de ikke presenterer bevis for noe som helst. De sier de har bevis, men presenterer dem ikke. Ringer det noen bjeller? Irak MDW? Russiagate? Vietnam? Eksemplene på disinformasjon er mange. Hvis du søker på Frøken Maddow og hennes 'morbide' Russiafobia finner du eksempler som er rett ut latterlige. Et tilfelle spesiellt hvor hun forteller at Russland vil sabotere strømnettet i USA for å dypfryse alle Amerikanere er det mest groteske eksemplet på hennes disinformasjon. Hva har det med Obamagate kan du spørre om? Det illustrerer hva Demokratene i USA gjennom sitt propaganda apparat MSNBC holder på med. De er ikke alene. Som jeg har advart mot i min post om INF avtalen åpner det for øst europa å presse EU for penger. Nå var Polens statsminister hos Trump i forrige uke og nå er det snakk om å plassere soldater fra USA i Polen. Neste omdreining på sikkerhets politikkens dommedags skrue er at USA utplasserer middel-distanse raketter i Polen. Dette hvis ikke EU gir Polen mer penger. USA er ikke våre venner. Dette er forlengelsen av hva Obamagate er. Destabilisering av Europa.

 

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (12 timer siden):

Hvis du ikke har lagt merke til det, så er det panikk i Europa hver gang Turkia åpner for immigrasjon fra midt østen (Syria, Afganistan, Iran, Irak og andre land). Noe de gjør for å minne oss på at de gjør nettopp det. Men du har vel kanskje ikke lagt merke til at vi har en COVID-19 pandemi heller.

Tyrkia er vel heller fienden vi må vokte oss for. Hellas og Bulgaria "vokter" Europa men de gjør en forferdelig dårlig jobb der, kanskje hvis de fikk litt hjelp.

Lenke til kommentar
Allinuse skrev (22 minutter siden):

Tyrkia er vel heller fienden vi må vokte oss for. Hellas og Bulgaria "vokter" Europa men de gjør en forferdelig dårlig jobb der, kanskje hvis de fikk litt hjelp.

Hvorfor tor du Tyrkia er medlem i NATO? Fordi de er fiendene våre? Det du sier lukter av islamafobi.

Lenke til kommentar
scuderia skrev (4 minutter siden):

Her er det bare å slappe helt av, NRK har allerede konkludert med at dette kun er konspirasjonsteorier..

Det har jo de fleste gjort, selv Fox News og de mest ekstreme republikanske politikerne har sluttet å prøve å holde liv i konspirasjonene. Bare Hannity som har forsøkt seg i løpet av den siste tiden.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
scuderia skrev (5 timer siden):

Her er det bare å slappe helt av, NRK har allerede konkludert med at dette kun er konspirasjonsteorier..

Det har vel alle seriøse folk gjort. Men det er ikke poenget. Poenget er den evig varende propagandaen som Demokratene i USA holder på med. Den skaffer dem stemmer på feil grunnlag. Stemmer som de igjen bruker for å demonisere Russland og iverksette farlige sikkerhetspolitiske tiltak. Det er direkte farlig det de holder på med. Vi i Europa sier lite og kritiserer ikke media i USA som vi burde. NRK burde gå ut offentlig og si at det som foregår er rykter og er ikke substansiert med noen som helst bevis. Men vi gjør det ikke. USA får bare holde på tenker vi. Vel, det tenker ihvertfall ikke jeg. Det bare fortsetter. Legg merke til lyden i innlegget.

 

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...