Gå til innhold

Det er høyresiden som er «snowflakes»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
herzeleid skrev (31 minutter siden):

Jeg skjønner at det fremstår som kverulering for deg, men det jeg hadde håpet du skulle forstå fra diskusjonen er at det ikke nødvendigvis er så "svart og hvitt" som du hevdet, at disse kvinnene ikke nødvendigvis er så tåpelige, som du kalte dem, men kanskje har gjort seg noen refleksjoner og at dette er noe av grunnen til at så få kvinner er feminister. 

Du har kommet med definisjoner som er så vage og vide at de aller fleste kan defineres både ut og inn av feminismen. Likevel mener du kvinner som ikke definerer seg som feminister er tåpelige og ikke skjønner hva feminisme er. Jeg hadde håpet at du selv skulle se den logiske bristen. 

Og jeg lager et bilde til deg:


Hvis  du slutter å fokusere på gråtonene, så er det ganske svart og hvitt og egentlig ikke så vanskelig.


...1669399890_Grtoner.thumb.png.5b5f74515bf67ceaacd74f95c278d7f9.png

 



Og er en farget mann som mener at svarte hører hjemme i bomullsåkeren rasist..?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
DjSlayer skrev (På 13.3.2020 den 16.36):

Kvinnelige overgripere har jeg hørt er langt vanligere en mannlige overgripere, og mannlige serieovergripere er ett resultat av kvinnelige overgripere som forgrep seg på dem når de var barn. 

Det jeg elsker mest med denne tråden er at folk som identifiserer med høyresiden frivillig oppgir hvor utrolig lite informerte de er.

«Jeg hørte noe en gang, derfor er all statistikk irrelevant og feil og fake news».

Det er noen logiske krumsprang som setter selv den største mentale gymnist i dårlig lys. Bravo!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
herzeleid skrev (35 minutter siden):

Jeg registrerer at du ikke svarer på innvendingene mine. Det er synd. 

`Jeg har svart.
Med et bilde som demonstrerer problemet ditt visuelt:
Hvor stor andel av kvinner tror du det er som har et så forkvaklet menneskesyn at de tror at det er likeverdig å være bundet til kjøkkentjeneste og være fri til å selv velge hva man skal arbeide med eller gjøre på fritiden..?

0.001%..?

Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (53 minutter siden):

Ja, det finnes jo albino afrikanere også, men det tilhører sjeldenheten. 

Jeg aner ikke hvor vanlig en pro-life feminist er, men jeg kan garantere deg att de er vanligere enn albino negre

CommanderKeen skrev (35 minutter siden):

Det jeg elsker mest med denne tråden er at folk som identifiserer med høyresiden frivillig oppgir hvor utrolig lite informerte de er.

«Jeg hørte noe en gang, derfor er all statistikk irrelevant og feil og fake news».

Det er noen logiske krumsprang som setter selv den største mentale gymnist i dårlig lys. Bravo!

Ett veldig viktig punkt for deg her, jeg tillhører ikke høyresiden, jeg ser politiske ideoligier som viss-vass. Att noen tror att deres politiskeideoligier er løsningen på alle problemer er tilnærmet sinnsvakt i mine øyne.

En undersøkelse utført i fengselsvesenet i USA viste att 83% av voldtektsmennene som hadde utført flere en en voldtekt hadde selv blitt utsatt for seksuelle overgrep som barn av en kvinne. Menn som hater kvinner har som regel blitt utsatt for overgrep av kvinner, en logisk sluttning selv en idiot skulle kunne ta.

Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (38 minutter siden):

`Jeg har svart.
Med et bilde som demonstrerer problemet ditt visuelt:
Hvor stor andel av kvinner tror du det er som har et så forkvaklet menneskesyn at de tror at det er likeverdig å være bundet til kjøkkentjeneste og være fri til å selv velge hva man skal arbeide med eller gjøre på fritiden..?

0.001%..?

Jeg tror ikke det er særlig mange, men jeg trodde også poenget var åpenbart: Definisjonen kan definere "alle" både inn og ut, eksemplifisert ved kvinnen som mener kvinner hører hjemme på kjøkkenet, som etter din definisjon kan kalles feminist, samtidig som vanlige feminister som er for kvotering etter din definisjon av likeverd kan defineres ut. 

Å kalle flertallet av kvinner tåpelige, slik du gjør, fordi de etter en så svak og vag definisjon ikke definerer seg som feminister virker dermed urimelig. 

Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (32 minutter siden):

Hvorfor er jeg ganske sikker på at denne undersøkelsen du siterer kommer til å komme fra en alt-right kilde med litt lemfeldig omgang med sannheten, med forfattere som har svært uheldige forbindelser til mindre seriøse fakulteter..?

Alt-right, den ultimate busemannen. Nei, alt-right er gynosentriske selv så de er ikke intresert i slikt som dette. Derimot er det veldig intresant å se att noe som kan hjelpe mot f.eks vold og voldtekter av kvinner bli totalt ignorert. Hvorfor er det slikt, å anerkjenne att overgrep av noen kan få seriøse konsekvenser senere burde være logiskt.

Lenke til kommentar

Men du kommer ikke med kilder på den påstanden din.

Og det spiller ingen rolle;
Jeg aksepterer virkeligheten for hva den er, og om kvinner voldtar gutter -- så gjør de det.
Da bør de straffes.
Det forandrer ikke at jenter voldtas av menn.

Og jeg husker godt at du benekter at jenter voldtas i så høy grad som de selv rapporterer i trygghetsundersøkelser -- selv om andre undersøkelser viser at kvinner heller fortrenger seksuelle overgrep, enn å dikte dem opp.



Men nå er vi flere sider inn i whataboutism-land, og diskuterer reelle samfunnsproblemer.

Tråden handler om at høyresiden er sarte snøflak, ikke om reelle samfunnsproblemer, som diskriminering og rasisme.

wmwcaifltum41.jpgFox News seere blir trigget av NTNU.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (35 minutter siden):

Men du kommer ikke med kilder på den påstanden din.

Og det spiller ingen rolle;
Jeg aksepterer virkeligheten for hva den er, og om kvinner voldtar gutter -- så gjør de det.
Da bør de straffes.
Det forandrer ikke at jenter voldtas av menn.

Og jeg husker godt at du benekter at jenter voldtas i så høy grad som de selv rapporterer i trygghetsundersøkelser -- selv om andre undersøkelser viser at kvinner heller fortrenger seksuelle overgrep, enn å dikte dem opp.



Men nå er vi flere sider inn i whataboutism-land, og diskuterer reelle samfunnsproblemer.
Fox News seere blir trigget av NTNU.

Å lete etter kilden ville ta lengre tid en det jeg egentlig ønsker å legge i denne diskusjonen, undersøkelsen var seriøs og avslørte att overgrep på barn, for det var barn disse kvinnene overgrep seg på. Disse guttebarna (vel og merke bare 10% av de) vokste opp til å bli serieovergripere. Jeg har aldri benektet at voldtekter forekommer, jeg har bare benektet påstanden "1 av 5 women will get raped in their lifetime". Disse to påstandene står ikke i oposisjon til hverandre.

Jenter kan også bli voldtat av jenter, men det er noe feminister ignorerer desverre, noe man ser i UK hvor lovverket som feminist lobbyister har fått frem att voldtekt kan bare bli utført med penis. Du har da en gruppe jenter som er voldtekstoffre, men hvor overgriperen ikke får den straffen som er fortjent siden den er en kvinne.

jjkoggan skrev (10 minutter siden):

Det viktigere poenget er at de aller fleste støtter femnistenes grunnleggende prinsippene selv om mange kan frykte merkelappen «femnist». 

De fleste burde avsky feminismen for hva den er og det gjelder selv kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (7 minutter siden):

Manglende adgang til helsebehandling er et «poorly developed» helsesystem.  
 

Flere blir ikke testet fordi det koster for mye 

Her er jeg enig med jjkoggan, hvis en test for ett alvorlig virus som korona koster så mye som jeg har hørt det koster så er det veldig mange som ikke vil ta testen, bare fordi de ikke har råd. Ett helsevesen som majoriteten av vesten har utviklet er for det beste for befolkingen i en slik situasjon vi er i nå.

Lenke til kommentar
DjSlayer skrev (2 timer siden):

Jeg aner ikke hvor vanlig en pro-life feminist er, men jeg kan garantere deg att de er vanligere enn albino negre

Ett veldig viktig punkt for deg her, jeg tillhører ikke høyresiden, jeg ser politiske ideoligier som viss-vass. Att noen tror att deres politiskeideoligier er løsningen på alle problemer er tilnærmet sinnsvakt i mine øyne.

En undersøkelse utført i fengselsvesenet i USA viste att 83% av voldtektsmennene som hadde utført flere en en voldtekt hadde selv blitt utsatt for seksuelle overgrep som barn av en kvinne. Menn som hater kvinner har som regel blitt utsatt for overgrep av kvinner, en logisk sluttning selv en idiot skulle kunne ta.

1. Hvorfor er jeg ikke overrasket over at du er en person som er komfortabel med å si ordet «neger»? Vit at alle dømmer deg.

2. Den undersøkelsen skal jeg se. 

3. Selv om den skulle være korrekt, som den selvfølgelig ikke er, er det ei heller sånn at de fleste voldtektsmenn sitter i fengsel. 

Endret av CommanderKeen
Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (30 minutter siden):

1. Hvorfor er jeg ikke overrasket over at du er en person som er komfortabel med å si ordet «neger»? Vit at alle dømmer deg.

2. Den undersøkelsen skal jeg se. 

3. Selv om den skulle være korrekt, som den selvfølgelig ikke er, er det ei heller sånn at de fleste voldtektsmenn sitter i fengsel. 

1. "Vit at alle dømmer deg" ROFL

2. Hvorfor skal jeg grave den opp bare for denne diskusjonen, ingen her har intensjon til å forandre mening uansett hvilke bevis jeg legger på bordet.

3. (a) I USA finner du fler av de i fengselsvesenet allerede, i "Juvinile detention system" som fangevoktere over gutter, disse fangevokterene er kvinner. (b) Du finner også mange uskyldig dømte i fengsel også. (c) Som sagt du er ikke intresert i å forandre mening. Med andre ord du er ideologiskt blind.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...