Gå til innhold

Windows 7 har feil som hindrer brukere i å slå av PC-en eller starte den på nytt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windows 7 er et gammelt OS som er gått ut av utvidet støtte og ikke får sikkerhetsoppdateringer fom. 14 januar i år (end of life)

Mainstream support endte i januar 2015.

Det betyr at det for mannen i gata utgjør en stor risiko å fortsatt bruke.

Kun organisasjoner med entreprise/pro og kjøpt på corporate volumlisens kan få kjøpt en ordning med ESU frem til 2023 (extended security updates).

 

Lenke til kommentar
17 hours ago, Emile the rat said:

Nei, kaffe hva er det for noe? Mener du Cola? ;) 

Ingen av delene er bra for tennene. Kaffe gir misfarging som kan la seg fjerne etterpå, men det er ikke gratis. Kaffe har også mye garvesyre, og ikke minst koffein som en sikkert kan diskutere seg blå på om er dårlig for helsen eller ikke. Det skaper ihvertfall en avhengighet. Cola kan gi syreskader, og ihvertfall noen flere hull en normalt i tennene. Tannhelsen i landet er ikke særlig billig heller, siden tilnærmet nesten null dekkes på velferdssamfunnet, med unntak for barn, tenåringer, enkelte sære sykdommer og ting. Pepsi Max er vel også avhengighetsskapende, og etter hva jeg har fått inntrykk av via info her og der at lurer hjernen, og man blir ikke kvitt fedmeproblematikken, som en del tyr til slik lettbrus for i utgangspunktet :roll:

Endret av G
Lenke til kommentar
G skrev (20 minutter siden):

Ingen av delene er bra for tennene. Kaffe gir misfarging som kan la seg fjerne etterpå, men det er ikke gratis. Kaffe har også mye garvesyre, og ikke minst koffein som en sikkert kan diskutere seg blå på om er dårlig for helsen eller ikke. Det skaper ihvertfall en avhengighet. Cola kan gi syreskader, og ihvertfall noen flere hull en normalt i tennene. Tannhelsen i landet er ikke særlig billig heller, siden tilnærmet nesten null dekkes på velferdssamfunnet, med unntak for barn, tenåringer, enkelte sære sykdommer og ting. Pepsi Max er vel også avhengighetsskapende, og etter hva jeg har fått inntrykk av via info her og der at lurer hjernen, og man blir ikke kvitt fedmeproblematikken, som en del tyr til slik lettbrus for i utgangspunktet :roll:

Jeg har aldri hatt hull i tennene, bank i bordet :) 

Så jeg drikker så mye Cola jeg vil, lever bare en gang :D 

Lenke til kommentar
Viking1 skrev (På 11.2.2020 den 15.22):

Det pleier å hjelpe å dra ut kontakten (og fjerne batteriet på bærbare). Mine maskiner slår seg iallefall av når jeg gjør det :)

Ja, hadde en bærbar IKKE slått seg av med kontakten trukket ut og batteriet fjernet (Doom 3 referanse) så hadde Windows 7 vært det minste problemet for maskinen. ^^

Men ett trykk på strømknappen, har ikke det som standard å "slå av maskinen"? Fungerer ikke det heller?

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...