Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SkyMarshall Arts skrev (1 minutt siden):

OBS har alltid vært mitt trumf-kort ved vanskelige releases. Ikke på nett vel og merke, det har jeg aldri prøvd, men for fysisk beholdning. Hvem er det som går på coop og handler konsoll liksom? Men det er en rimelig stor butikk på Buskerud Storsenter som er altfor langt fra alle uten bil, og der har jeg fått utsolgt konsoll på hver release siden forever egentlig.

True hidden gem. Så nå får vi se da, om OBS klarer levere til alle oss på nett her.

Da har jeg sikkert sett deg der - jeg har kjørt dit fra Oslo for å sikre meg ting 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ezio skrev (17 timer siden):

Strengt tatt så var Kings Field starten.

Just... no. Har du spilt King's Field? Og har du spilt noen Soulsborne? De har visse likehetstrekk ja, og er utviklet av samme selskap ja. Men det som gjør Soulsborne til et Soulsborne er for det meste elementer som IKKE er like mellom disse.

Ezio skrev (17 timer siden):

Jeg ser heller at selskaper setter 100% av fokus, ressursser og energi på å bygge noe nytt eller en oppfølger.

100% enig (for en gangs skyld). Men det betyr ikke at jeg ikke setter pris på (noen) remakes/remasters. Bluepoint sine er i alle fall meget bra så langt, så jeg har trua på Demon's Souls.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...