Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

koford skrev (2 minutter siden):

Da burde kjøp knappen vært: Forhåndbestille.. slik at kunden ikke blir forvirret. Det som ER forvirretende er 100+ lager.. 2 helt forskjellige ting.. bummer.. elkjøp på sin beste.

Er ikke dette brudd på markedsføringsloven hvis de annonserer at de har produkter "på lager" som i realiteten ikke er på lager før i 2021...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Emile the rat skrev (35 minutter siden):

Noen andre som har hatt problem med gamebundle: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/30-series-watch-dogs-legion-bundle/

La inn en bestilling på Aorus 3080 Xtreme 17. Sep. Da fikk jeg med gamebundle.

Er dette noe som står på bestillingen? For min min bestilling av Aorus 3080 Xtreme hos Proshop fikk jeg ingenting ekstra.

Watch Dogs: Legion (eller hva det heter) står ikke nevnt overhodet hverken i ordrelisten hos Proshop eller i eposten jeg mottok etter bestilling. Bestilte den 17.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, PaladinNO said:

Er dette noe som står på bestillingen? For min min bestilling av Aorus 3080 Xtreme hos Proshop fikk jeg ingenting ekstra.

Watch Dogs: Legion (eller hva det heter) står ikke nevnt overhodet hverken i ordrelisten hos Proshop eller i eposten jeg mottok etter bestilling. Bestilte den 17.

Deltar Proshop i kampanjen?

Lenke til kommentar
Aetius skrev (3 minutter siden):

Deltar Proshop i kampanjen?

Ja, proshop sto oppført under leverandører på nvidia sin side når kortene lå ute for bestilling. 

Nå er ingen norske forhandlere oppført, fordi kort ikke er på lager.

Kampanjen gjelder hos Komplett, Proshop og Elkjøp. Det er de partnerne nvidia har avtale med.

Endret av Emile the rat
Lenke til kommentar
FuzzyLogic skrev (10 minutter siden):

Er ikke dette brudd på markedsføringsloven hvis de annonserer at de har produkter "på lager" som i realiteten ikke er på lager før i 2021...?

I mine øyne er det 100% det. Noen burde ta tak i dette. Før eller senere går vi alle på en smell der, om så det var et skjermkort eller en nesehårtrimmer.

Lenke til kommentar
Aetius skrev (11 minutter siden):

Deltar Proshop i kampanjen?

Skulle mene det:
https://www.proshop.no/NVIDIA-GeForce-RTX-30-series

Emile the rat skrev (10 minutter siden):

Min ordre på 3080 så slik ut:

Min ser slik ut så jeg lurer på hva som har skjedd:
Jeg MÅ ha en "push" CPU-vifte igjen. Og å oppgradere ESD-armbåndene fra de jeg har er bare en god ide å gjøre. ^^

proshop-aorus-rtx-3080.jpg.2ae8e9e2d41ec2aea701055e43daee25.jpg

Jeg har en mistanke, men det får jeg høre med support om.

For meg er det egentlig ett fett for jeg er ikke interessert i hverken Geforce Now, UPlay eller Steam eller noen som helst av klientene som trengs for faktisk å spille spillet.

EDIT:
@Emile the rat : er kortet du bestilte faktisk på tur?

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
gammalerik skrev (5 minutter siden):

Blir mest titting på regneark og Pong for din del? :tease:

League of Legends. :D

Nah, jeg handler spillene mine fra GoG. Hatet mitt mot "always online" DRM-tjenester er noe som henger igjen fra alle årene jeg hadde ADSL (fikk fiber først for noen måneder siden) og måtte sitte en halvtime bare for å oppdatere spillklienten - før en halvtime til for å oppdatere spillet jeg ville bare hoppe inn i.

RTX 3080 er fordi jeg trenger noe heftigere enn GTX 1080 for å spille Dying Light 7680x1440 @ 144 Hz. ;)

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
FuzzyLogic skrev (37 minutter siden):

Er ikke dette brudd på markedsføringsloven hvis de annonserer at de har produkter "på lager" som i realiteten ikke er på lager før i 2021...?

Står med tydelig, stor, gul skrift at levering er januar 2021, så tror ikke det er noe brudd nei. Det er jo ingenting på siden som tyder på at du får det noe før. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...