Emsal Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 2 minutes ago, G said: Måtte selvsagt googles. Hva skal man si, er dette et RDR2-fossil man kan finne montro? 2 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 Mye å hente på kort med luftkjøler 2 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 OddZen skrev (23 minutter siden): Til info så er Elkjøp ihvertfall bombesikker på at mitt Ventus 3X OC blir sendt ut 1. okt... Så da kan det være håp for flere av dere som bestilte på kveldinga forrige torsdag. Noe bla bla om fakturautsettelse før jeg avslutter. Jeg og har fått samme "garanti" i noen dager nå. Jeg også tror ikke på det før jeg får sporingsnummer. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 Emile the rat skrev (13 minutter siden): Jeg har RGB på alt av hardware, RGB er must. Rainbowbarf er aldri pent, men om man kjører hel farge, eller sync så kan faktisk RGB se ganske lekkert ut (om gjort riktig). Var veldig bekymret for at Aorus ikke har RGB, helt til jeg fant it at det var RGB på nedsiden ved viftene, takk og lov. Hvis ikke hadde jo Aorus 3080 vært totalt bortkasta Han hadde en skrivefeil og skrev RPG, noe som er noe helt annet ? 2 Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 Mitt RTX 3080 TUF Gaming OC fra Komplett har nå blitt flyttet fra 27. september til 7 oktober ? 1 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 Ser Elkjøp har levering januar 2021. Noen som vet om noen som kan være kjappere ang. Levering? Rtx 3080 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 MariusJS skrev (32 minutter siden): Bare meg eller er de fleste av "RTX 3000" rabattene til komplett ganske kjipe? 1TB SSD'en der koster jo mindre hos dustinhome atm. Komplett sine "tilbud" er så luke-warm de. Finner nesten aldri noen "gode" deals hos de. Kjøpte masse på gaming week denne uka fra ProShop. Kjøpte en Adata 8200 Pro SSD til knappe 1600kr. Vil tippe den er en god del bedre enn den Kingston SSDen her. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 11 minutes ago, The Norwegian said: Jeg og har fått samme "garanti" i noen dager nå. Jeg også tror ikke på det før jeg får sporingsnummer. Chatten har ikke peiling. Hun her lovet meg sending 24. sept, rett etter kom SMS om utsettelse til 1. okt. Ta alt med en tilhenger salt. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 RRhoads skrev (5 minutter siden): Han hadde en skrivefeil og skrev RPG, noe som er noe helt annet ? Åja, det så jeg faktisk ikke ??? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 (endret) -939,8 kr på ASUS ROG MAXIMUS XII HERO (WI-FI) var et bra tilbud. I tillegg hadde man fått €50 cashback fra ASUS. Endret 24. september 2020 av BadCat Legg merke til at cashback gikk ut 20.9.2020 1 Lenke til kommentar
freakoftheweek Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 madmikelol skrev (3 minutter siden): Chatten har ikke peiling. Hun her lovet meg sending 24. sept, rett etter kom SMS om utsettelse til 1. okt. Ta alt med en tilhenger salt. Ikke rart ingen har fått kort fra elkjøp enda, hvis de ansatte får først! #gamer4life 1 Lenke til kommentar
Ecnot Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 Jeg snakket selv med Elkjøp igår og jeg fikk samme dato som alle andre. 1. oktober. Jeg tror ikke på det Lenke til kommentar
L1pslide Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 2 minutes ago, freakoftheweek said: Ikke rart ingen har fått kort fra elkjøp enda, hvis de ansatte får først! #gamer4life Ganske strenge regler hos Power iallfal. Under lanseringer med lite beholdning kommer kunde først, ansatte har ikke lov til å handle før lagertilgangen er god. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 11 minutes ago, Alak87 said: Mitt RTX 3080 TUF Gaming OC fra Komplett har nå blitt flyttet fra 27. september til 7 oktober ? Min ble flyttet fra 30. september til 7. oktober i dag. Jeg bestilte 14:52. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 For de som venter på Aorus, her er siste update fra proshop. Kan virke ut som at problemet er nVidia, og at verken AORUS eller ROG får kort med god nok binning fra nVidia til sine kort. Noe herk, da verken Eagle eller TUF er et alternativ, så her må man bare være tålmodig 2 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 madmikelol skrev (9 minutter siden): Chatten har ikke peiling. Hun her lovet meg sending 24. sept, rett etter kom SMS om utsettelse til 1. okt. Ta alt med en tilhenger salt. Oi, Emile, instant comment like fra meg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 2 minutes ago, Emile the rat said: Oi, Emile, instant comment like fra meg Lo godt av den, var ikke den kommentaren jeg forventet av en kundebehandler. ? Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 (endret) madmikelol skrev (1 minutt siden): Lo godt av den, var ikke den kommentaren jeg forventet av en kundebehandler. ? Fint han er ærlig da ? På godt og vondt. Ser for meg at 3090 blir håpløst å oppdrive ? Endret 24. september 2020 av Emile the rat Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 Ser ut som det begynner å skje noe med tilgangen på Asus Strix ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 11 minutes ago, madmikelol said: Lo godt av den, var ikke den kommentaren jeg forventet av en kundebehandler. ? Hun kunne tatt seg råd til noen flere utropstegn mens hun først var i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå