Gå til innhold

Krenket av nisselue i VS Code – nå har Microsoft fjernet den

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som virkelig er krenkende her er påstanden om at Julen har kostet millioner av jøder livet. Det krever en veldig forskrudd historieforståelse for å kunne påstås noe sånt. Må huske at nasjonalsosialismen (nazismen) var en essensielt ateistisk ideologi, som søkte å «hjelpe» evolusjonen ved å rendyrke den ariske rase. Kirken ble overtatt av ideologer, og Bibelen ble byttet ut. Å skylde dette på kristne er bade falskt og krenkende.

• Liker 1
Skrevet
Comma Chameleon skrev (17 minutter siden):

Hva skal til for at vi får den tilbake?

Du får sende en mail til MS om at du føler deg krenket fordi de fjernet nisselua ?

• Liker 2
Skrevet

Er det noe som IKKE er krenkende i disse dager? Skjønner ikke at folk folk orker å bruke energi på slike ting! Bare så det er nevnt, det var ikke meningen å krenke noen med innlegget mitt.

Skrevet

Jepp ... for julenissefarianerne.

Apropos, noen som har tenkt på alle de tragiske dødsfallene forårsaket av høykarbodietten pastafarianerne evangeliserer? Sikkert millioner av liv gått tapt der også ... huff!

• Liker 1
Skrevet

vlc.jpg

Herregud, så dukker dette opp, på min egen maskin, jeg føler meg helt voldtatt og dødskrenket av den nisselua.

Fikk heldigvis avinstallert programmet, og sendt en klage til Propagandaministeriet umiddelbart, puh !

• Liker 1
Gjest Slettet+987123849734
Skrevet

Jeg føler meg krenket av at ingen krenker meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...