Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på en film, far min fortalte om den. Å den hørtes bra ut, men han huska ikke navn.

 

Men filmenshandling:

 

Det er et par kamerater som bestemmer seg for og jakte i fjellet, så spør dem en mann om han vil være med. Så sier han ja, så reiser dem langt ut i fjellet med et helikopter, å når dem er fremme sier kameratene han har så å så mangen minutter på seg til og stikke så langt vekk han klarer, viss ikke dreper dem han. Så stikker han inn i skogen der på fjellet, så leiter dem etter han. Tror han å setter opp mangen feller.

 

Noen som vet hvilken det er ?

Lenke til kommentar
Høres fryktelig mye ut som Surviving the Game (1994)

5946797[/snapback]

Var den, takker :D. Men vet noen hvor jeg får kjøpt den ?

5948814[/snapback]

Du sier ikke om du er avhengig av spesiell teksting, tv-standard eller R2, men:

R1NTSC@ DVD Pacific, Deep Discount DVD, og samme utgaven en del dyrere gjennom skandinaviske DVD Strax.

R2PAL@ Play, Amazon UK.

Anmeldelser av den amerikanske R1-utgaven her og her.

 

Er R1'en grei anbefaler jeg DVD Pacific på det stekeste (blir vel også billigst så lenge du ikke skal ha flere dvd'er; Da er det mulig Deep Discount vinner).

Lenke til kommentar
Så en film for lenge siden (husker ikke når)

Husker at de rana en eller flere banker (tror det var banker) også var det sånne irriterende fluer der, men han som rana var en god skytter, og skøyt fluene..

På rulleteksten tilslutt, husker jeg at det sto: "Ingen fluer ble skadet under opptaket".

Mener å huske det var med en motorsykkel som gikk utrolig fort også, men er ikke sikker..

Noen som vet navnet på filmen?

5890567[/snapback]

Ingen som har peiling ?

5917981[/snapback]

*bumpe bumpe* :p

Ingen som vet?

Lenke til kommentar
Så en film for lenge siden (husker ikke når)

Husker at de rana en eller flere banker (tror det var banker) også var det sånne irriterende fluer der, men han som rana var en god skytter, og skøyt fluene..

På rulleteksten tilslutt, husker jeg at det sto: "Ingen fluer ble skadet under opptaket".

Mener å huske det var med en motorsykkel som gikk utrolig fort også, men er ikke sikker..

Noen som vet navnet på filmen?

5890567[/snapback]

Ingen som har peiling ?

5917981[/snapback]

*bumpe bumpe* :p

Ingen som vet?

5962070[/snapback]

 

Søkte på det du sa at var skrevet i rulleteksten, og det eneste som dukket opp var Serial Mom.

Lenke til kommentar
Undres om noen her husker en serie som gikk på TVNorge for cirka to, tre eller fire år siden. Den beste beskrivelsen jeg kan komme med, er at serien omhandlet en del overnaturlige hendelser og var - ifølge en del folk - skummel. Gikk vel på 22.30 på mandager, tror jeg. Beklager elendig beskrivelse, men er det noen som kjenner til serien?

4941598[/snapback]

Ingen som vet? :shrug:

Lenke til kommentar
Undres om noen her husker en serie som gikk på TVNorge for cirka to, tre eller fire år siden. Den beste beskrivelsen jeg kan komme med, er at serien omhandlet en del overnaturlige hendelser og var - ifølge en del folk - skummel. Gikk vel på 22.30 på mandager, tror jeg. Beklager elendig beskrivelse, men er det noen som kjenner til serien?

4941598[/snapback]

Ingen som vet? :shrug:

5973464[/snapback]

 

Hmm, "Åndenes Makt" kanskje?

Lenke til kommentar

Så en film på skolen for en god stund siden. Å kunne sett den igjen.

 

Den handler om en som trenger penger eller noe. Så går han til en dame med masse gull, å hu nekter å gi han gull. Så finner han en øks nede i trappa, å dreper hu dama. Tar gullet med seg hjem, og gjemmer det. Så begynner han og føle det på seg. Klarer ikke og skjule han har drept henne, han er i mye avhør med politiet. Å han forelsker seg i en dame, som forteller om drapet. Å i slutten havner han i fengsel, så flytter hu dama bort til han der han er i fengsel. Noen som vet hvilken det er ?

Lenke til kommentar

Kjæresten min leter etter en film hun så for maaange år siden. Her er forklaringen hennes (mer eller mindre:P):

 

Det var en man som hadde en kone og en datter(?) der både kona og datteren var død. Han hadde et hus der det hade bod en lege før de, og derfor var det rullestol og sånt i kjelleren. Senere ut i filmen var det non som drev med spiritisme, og tok de det opp på bånd alt som skjedde. Dette fikk faren høre på senere, og da fant han ut at dattere druknet i badekaret.

 

Noen som kan hjelpe til

Lenke til kommentar
Kjæresten min leter etter en film hun så for maaange år siden. Her er forklaringen hennes (mer eller mindre:P):

 

Det var en man som hadde en kone og en datter(?) der både kona og datteren var død. Han hadde et hus der det hade bod en lege før de, og derfor var det rullestol og sånt i kjelleren. Senere ut i filmen var det non som drev med spiritisme, og tok de det opp på bånd alt som skjedde. Dette fikk faren høre på senere, og da fant han ut at dattere druknet i badekaret.

 

Noen som kan hjelpe til

6011297[/snapback]

 

Er virkelig ute å kjører her tror jeg, men The Changeling var det første som slo meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...