Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg lurer på hva den engelske tittelen på filmen "Min brors hevn" er? Det er ikke My brothers revenge vertfall..Trur vertfall att det var den norske tittelene..

 

 

Takk :)

6104289[/snapback]

Nå har jeg ikke sett den norske tittlelen på den, men kunne jo høres ut som Dead Man's Shoes fra 2004, med Paddy Considine.

6104343[/snapback]

Nei, det er en gammlere film. Det handler om en fyr som blir venner med "feil folk" Åsså "dreper" disse folka, storebroren til hanved å presse han av veien( viss jeg ikke husker feil) Sorry dårlig forklart, men gidder ikke å forklare skikkeligt..:p

Lenke til kommentar
Hei, jeg lurer på hva den engelske tittelen på filmen "Min brors hevn" er? Det er ikke My brothers revenge vertfall..Trur vertfall att det var den norske tittelene..

 

 

Takk :)

6104289[/snapback]

Nå har jeg ikke sett den norske tittlelen på den, men kunne jo høres ut som Dead Man's Shoes fra 2004, med Paddy Considine.

6104343[/snapback]

Nei, det er en gammlere film. Det handler om en fyr som blir venner med "feil folk" Åsså "dreper" disse folka, storebroren til hanved å presse han av veien( viss jeg ikke husker feil) Sorry dårlig forklart, men gidder ikke å forklare skikkeligt..:p

6104373[/snapback]

Og da regner du med at folk skal ta seg bryet med å svare??

Lenke til kommentar
Hei, jeg lurer på hva den engelske tittelen på filmen "Min brors hevn" er? Det er ikke My brothers revenge vertfall..Trur vertfall att det var den norske tittelene..

 

 

Takk :)

6104289[/snapback]

Nå har jeg ikke sett den norske tittlelen på den, men kunne jo høres ut som Dead Man's Shoes fra 2004, med Paddy Considine.

6104343[/snapback]

Nei, det er en gammlere film. Det handler om en fyr som blir venner med "feil folk" Åsså "dreper" disse folka, storebroren til hanved å presse han av veien( viss jeg ikke husker feil) Sorry dårlig forklart, men gidder ikke å forklare skikkeligt..:p

6104373[/snapback]

Og da regner du med at folk skal ta seg bryet med å svare??

6104413[/snapback]

 

 

Er trøtt..Ska legge meg nå, skal forklare bedre i morgen :).

Nattah.

Lenke til kommentar
Her kommer en helt håpløs en :p

Tviler sterkt på at noen vet hvilken jeg mener, men jeg blir gal av å prøve å finne ut tittelen, så here goes :

 

Den er sannsynligvis fra 90-tallet, handler om en strippeklubb så vidt jeg husker rett. Tittelen består av 2 ord.

 

Har ikke sett filmen, men hørt mange snakke om den.

Sprøtt viss noen vet hvilken jeg mener.

6096040[/snapback]

 

 

Er ingen av de dere nevnte dessverre. Kan godt hende at den handler om en nattklubb :p Det er en litt mer intelligent film enn Studio 54 etc.

Klarer virkelig ikke å huske hva den heter! :wallbash:

Lenke til kommentar

Hva heter den "dokumentaren" som går sånn at en engelsk lord, eller noe sånn, vandrer rundt i hagen sin og forteller om noe som virker som en ganske så døll og trøtt historie. Plutselig Tar det hele en uventet sving da han begynner å fortelle om at han hadde drept dama si, hvordan han hadde gjort det, hvor han hadde begravd henne, at han drepte barna sine, osv. Slik fortsetter det, og det blir bare verre og verre.

 

Den er selvølgelig fiktionell, men måten den er laget på, minner om en slags "dokumentar".

 

Noen som vet hva den heter? :)

Lenke til kommentar
Her kommer en helt håpløs en :p

Tviler sterkt på at noen vet hvilken jeg mener, men jeg blir gal av å prøve å finne ut tittelen, så here goes :

 

Den er sannsynligvis fra 90-tallet, handler om en strippeklubb så vidt jeg husker rett. Tittelen består av 2 ord.

 

Har ikke sett filmen, men hørt mange snakke om den.

Sprøtt viss noen vet hvilken jeg mener.

6096040[/snapback]

 

 

Er ingen av de dere nevnte dessverre. Kan godt hende at den handler om en nattklubb :p Det er en litt mer intelligent film enn Studio 54 etc.

Klarer virkelig ikke å huske hva den heter! :wallbash:

6105522[/snapback]

Coyote Ugly?

 

http://imdb.com/title/tt0200550/

 

fra 2000 men uansett

Lenke til kommentar
Hva heter den "dokumentaren" som går sånn at en engelsk lord, eller noe sånn, vandrer rundt i hagen sin og forteller om noe som virker som en ganske så døll og trøtt historie. Plutselig Tar det hele en uventet sving da han begynner å fortelle om at han hadde drept dama si, hvordan han hadde gjort det, hvor han hadde begravd henne, at han drepte barna sine, osv. Slik fortsetter det, og det blir bare verre og verre.

 

Den er selvølgelig fiktionell, men måten den er laget på, minner om en slags "dokumentar".

 

Noen som vet hva den heter? :)

6106873[/snapback]

 

The last horror movie?

 

Han drepte vel ikke familie så vidt jeg husker,men resten av beskrivelsen din passer denne filmen. Sjekk ut linken

Lenke til kommentar
Hva heter den "dokumentaren" som går sånn at en engelsk lord, eller noe sånn, vandrer rundt i hagen sin og forteller om noe som virker som en ganske så døll og trøtt historie. Plutselig Tar det hele en uventet sving da han begynner å fortelle om at han hadde drept dama si, hvordan han hadde gjort det, hvor han hadde begravd henne, at han drepte barna sine, osv. Slik fortsetter det, og det blir bare verre og verre.

 

Den er selvølgelig fiktionell, men måten den er laget på, minner om en slags "dokumentar".

 

Noen som vet hva den heter? :)

6106873[/snapback]

 

The last horror movie?

 

Han drepte vel ikke familie så vidt jeg husker,men resten av beskrivelsen din passer denne filmen. Sjekk ut linken

6144592[/snapback]

 

Hmmmmm, det kan være den. Vi skal se den i en Mediefag-time nå om ikke så lenge, så jeg får vel svaret da. Media-læreren ville ikke si navnet, men fortalte bare litt om den. Vi får vel se om det er den. Kan hende, men beskrivelsen på IMDB høres litt tvilsom ut. :hmm:

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor dette sitatet er fra:

 

"My mom says i'm special"

6153272[/snapback]

Mener å huske Jason Biggs sa noe lignenede i American Pie 2, rett før han skulle spille trompet på band camp. Lurer også på om Adam Sandler sa noe slikt i The Waterboy, men er ikke sikker

Satser heller på Forrest Gump.

6159407[/snapback]

Har akkuratt sett den og skulle akkuratt til og si det samme ;)

Lenke til kommentar

Inspirert av min fantastiske post i "Hva er den skumleste filmen du har sett?"-tråden:

 

Jeg så en gang en film som handla om noen folk hvis båt sank og de kom seg i land på ei øy. Rundt og på (?) denna øya var det noen forferdelige blekkspruttentakler, og når folk ble stukket av disse, forvandla de seg til å bli slemme med gule øyne. På øya var det forsøkslaboratorier som fikk dyrene til å bli monstre.

 

Hva heter denne filmen? Den må være fra 90-tallet. Språket er engelsk. Kan minne om en tv-produksjon.

Endret av cun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...