Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

For en del år siden (regner med det var i '99 elns) leide pappa en film som jeg snek meg til å se. Husker lite fra filmen egentlig, men dette er det jeg kommer på:

-Det er en "zombie/skelettperson" som liksom viser seeren flere kortfilmer som ender med makabre dødstilfeller

-Den ene av kortfilmene handler om en politimann elns som er ute i ørkenen med håndhjern på seg. Han skal prøve å hugge de av seg med en øks han lagerav en pinne og politiskiltet sitt. Og når han skal hogge av kjettingen mellom hendene bommer han og hogger av seg hånda.

 

Jeg har lurt på hva denne filmen heter i evigheter. Er ganske sikker på at det er 18 års aldersgrense..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en som er nok en ekstrem nøtt!

 

Det er en fransk film fra tidlig 80 tallet.

Handler om noen bankranere som blant annet bruker masse gadgets for å rane banken.

 

Husker spesielt at de bruker flere radiostyrte biler, en av de designet som en søplekasse.

 

Mener å huske at den var veldig bra (men jeg var ung og dum da.., nå er jeg eldre..... :-) )

 

**FJERNET SPAM! Mvh oysfaerg**

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar

For et par år siden så jeg og en kompis en film på svensk ztv. Den handlet om vampyrer og dracula og slikt. Heltene var en gjeng vampyr-jaktere som måtte skyte vampyrene med harpun, for så å dra dem ut i sollyset slik at de døde/brant opp. Det er en en Amerikansk film. Fra 1990-årene. Filmen var sykt overdreven. Vi snakker enda om den filmen, men ingen av oss husker hva den heter. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
For et par år siden så jeg og en kompis en film på svensk ztv. Den handlet om vampyrer og dracula og slikt. Heltene var en gjeng vampyr-jaktere som måtte skyte vampyrene med harpun, for så å dra dem ut i sollyset slik at de døde/brant opp. Det er en en Amerikansk film. Fra 1990-årene. Filmen var sykt overdreven. Vi snakker enda om den filmen, men ingen av oss husker hva den heter. Kan noen hjelpe?

5866000[/snapback]

 

 

Det kan være så mangt... men det kan være "Vampires" men er dog ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534

Hei.

 

Jeg lurer på en film. Husker en scene spesielt. Det er en familie som skal vaske bilen og da maskinen begynner, så roper den ene ungen:

"Men pappe, vindusviskerne".

 

Så må faren ut av bilen, men blir truffet av børstene og blir selv "vasket" (sammen med bilen. (det er en komedie)

 

Litt dårlig beskrivelse men...

 

Tror den har gått på NRk.

 

Mener den er Svensk og har noe med "Sommar" i seg....

 

Noen som vet hva den heter?

Lenke til kommentar

Så en film for lenge siden (husker ikke når)

Husker at de rana en eller flere banker (tror det var banker) også var det sånne irriterende fluer der, men han som rana var en god skytter, og skøyt fluene..

På rulleteksten tilslutt, husker jeg at det sto: "Ingen fluer ble skadet under opptaket".

Mener å huske det var med en motorsykkel som gikk utrolig fort også, men er ikke sikker..

Noen som vet navnet på filmen?

Lenke til kommentar
Så en film for lenge siden (husker ikke når)

Husker at de rana en eller flere banker (tror det var banker) også var det sånne irriterende fluer der, men han som rana var en god skytter, og skøyt fluene..

På rulleteksten tilslutt, husker jeg at det sto: "Ingen fluer ble skadet under opptaket".

Mener å huske det var med en motorsykkel som gikk utrolig fort også, men er ikke sikker..

Noen som vet navnet på filmen?

5890567[/snapback]

Ingen som har peiling ?

Lenke til kommentar
leter etter en film som handler om en gruppe forskere(elns) skal utforske en ny verden i jordes indre. kan ikke huske så mye av filmen men husker at det var innblandet en blå skog. kan ikke si det for sikkert men  tror kanskje det var med noe dinosaurer også.

5922035[/snapback]

 

Journey to the Center of the Earth

5922214[/snapback]

nope er vel ingen blå skog i den :p + at den er litt for ny desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...