AndersT2 Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Noen som vet hvilken film som blir beskrevet her? > > Jeg leter etter en film som har følgende handling: (vet ikke tittelen) > > Filmen handler om at en kjent terrorist blir gjenkjent på en > flyplass et sted. Han blir pågripet av politiet men det viser seg > at de har tatt feil person men den de tok var veldig lik den ekte. > Mafia fyren de er ute etter har vært ettersøkt i flere år verden > over men politiet har allderi lykktes i å ta han. Mannen de > pågripte var nettpp ferdig med militærtjenesten i ert land og var > klar for og reise hjem til kone og barn. FBI/CIA klarer omsider å > overtale mannen de pågripte til og bli med på et helt spesielt > oppdrag. Bli trent opp til og bli som han de skal ta for så og få > tatt den beryktede mannen som alltid kommer seg unna. > > Mener det er sener fra Italia -USA > > filmen slutter med en slåskamp i vannet hvor vi ikke ser hvem som > er hvem. Huste med familien til han som ble trent opp til oppdraget > blir sprengt med hele familien i. > > Jeg mener jeg så filmen på¨video i 1997 men kan ikke huske tittelen > eller navnet på noen av skuspillerne. > > Håper jeg har fått med nok ledetråder til at dere kan søke den > frem og gi meg navnet på den. Spør meg hvis derer skulle trenge > mere info. > Fikk spørsmålet må mail. Det er noe kjent med alt dette, men jeg kommer liksom ikke på hvilken det kan være.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Prøv å spør i stickyen 5932898[/snapback] Stenges.
Anbefalte innlegg