Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2. En serie som gikk for en del år siden, med en sånn bølle som liksom var så tøff, men hver gang henta bestemora hans han hjem for å se på hotel cæsar :hmm: En gang lenket han seg ihvertfall til et bord i en kafè(?) når han skulle demonstrere mot ett eller annet så kom bestemora hans og låste han opp og dro han med hjem. Han sa alltid "ja, bestemor! hotel cæsar!"

5720702[/snapback]

 

Tror det er Lyckliga gatan du refererer til

Lenke til kommentar
2. En serie som gikk for en del år siden, med en sånn bølle som liksom var så tøff, men hver gang henta bestemora hans han hjem for å se på hotel cæsar :hmm: En gang lenket han seg ihvertfall til et bord i en kafè(?) når han skulle demonstrere mot ett eller annet så kom bestemora hans og låste han opp og dro han med hjem. Han sa alltid "ja, bestemor! hotel cæsar!"

5720702[/snapback]

 

Tror det er Lyckliga gatan du refererer til

5732738[/snapback]

Tuuusen_takk._you're_an_angel

Lenke til kommentar

Jeg så filmen for ca 1 år siden, eller mindre en kveld på tv2.

 

Den handlet om:

4-5-6 folk som kjørte rundt i ørkenen i 2 biler. Det er mulig de var politi e.l.

De kjører inn i et avstengt område, og der kommer det av og til noen spøkelser e.l. opp fra veien og følger etter dem og dreper noen av dem. Spøkelsene var noen fanger som arbeidde ute i ørkenen, men de prøvde å stikke av, så de ble drept. Det ene spøkelset var faren til en av de som kjørte rundt. De ringer til politiet for å få hjelp, og da kommer han mannen som drepte fangene..

 

Heh, kanskje litt rotete forklart, men håper noen vet hva jeg snakker om.. :p

Endret av LarsChh
Lenke til kommentar
Jeg så filmen for ca 1 år siden, eller mindre en kveld på tv2.

 

Den handlet om:

4-5-6 folk som kjørte rundt i ørkenen i 2 biler. Det er mulig de var politi e.l.

De kjører inn i et avstengt område, og der kommer det av og til noen spøkelser e.l. opp fra veien og følger etter dem og dreper noen av dem. Spøkelsene var noen fanger som arbeidde ute i ørkenen, men de prøvde å stikke av, så de ble drept. Det ene spøkelset var faren til en av de som kjørte rundt. De ringer til politiet for å få hjelp, og da kommer han mannen som drepte fangene..

 

Heh, kanskje litt rotete forklart, men håper noen vet hva jeg snakker om.. :p

5748191[/snapback]

 

Har ikke sett filmen eller noe slikt, men det hørtes ut som det kanskje kan være Route 666.

Lenke til kommentar
Ja, de har jo en sånn i Musikk seksjonen og tenkte vi kunne ha en slik tråd her også, i stedet for at det kommer slike tråder overalt i Film/TV seksjonen.

 

Spør også om TV serier :)

4541722[/snapback]

 

Spørsmål om sanger skal egentlig til denne tråden - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209&st=5400

 

FILM ID tråden er for 'film', ikke musikk

 

Joa, nå merka jeg forøvrig at det står i 1. post at man kan komme med spørsmål ang. TV-serier og, så Breal hadde vel strengt tatt rett? :tease:

Lenke til kommentar

Det er en eller annen gal forsker som kloner mennesker som blir drept, uheldigvis så kloner han en person som ikke dør, og derfor blir det to stykker av han. Så jadda jadda jadda, en finner ut at forskeren har klont seg selv sånn 8-9 ganger. Tror kanskje Arnold Schwartzneger(typo?) var med i den, er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Det er en eller annen gal forsker som kloner mennesker som blir drept, uheldigvis så kloner han en person som ikke dør, og derfor blir det to stykker av han. Så jadda jadda jadda, en finner ut at forskeren har klont seg selv sånn 8-9 ganger. Tror kanskje Arnold Schwartzneger(typo?) var med i den, er ikke helt sikker.

5770285[/snapback]

 

The 6th Day?

Lenke til kommentar

Jeg har et vagt minne om en film og husker enkelte ting. Har spekulert lenge på hva denne filmen heter, kanskje noen der ute vet det.

 

Det som jeg husker er følgende:

 

Det er en bil uten vinduer med i filmen, en slags tanks om man vil. Den er som en stor Van, men uten vindu. Den er passelig lastet med våpen, husker de kunne åpne sidedørene og svinge ut to plattformer som var utstyrt med maskingevær. I en scene blir bilen angrepet? med en flammekaster? Husker det var masse flammer involvert i en scene.

 

Ikke mye å gå etter, men det er alt jeg husker. Den scenen med flammene kan jeg av en eller annen grunn visualisere ganske godt oppe i hodet.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Jeg har et vagt minne om en film og husker enkelte ting. Har spekulert lenge på hva denne filmen heter, kanskje noen der ute vet det.

 

Det som jeg husker er følgende:

 

Det er en bil uten vinduer med i filmen, en slags tanks om man vil. Den er som en stor Van, men uten vindu. Den er passelig lastet med våpen, husker de kunne åpne sidedørene og svinge ut to plattformer som var utstyrt med maskingevær. I en scene blir bilen angrepet? med en flammekaster? Husker det var masse flammer involvert i en scene.

 

Ikke mye å gå etter, men det er alt jeg husker. Den scenen med flammene kan jeg av en eller annen grunn visualisere ganske godt oppe i hodet.

5771623[/snapback]

 

 

Kan være "The Exterminator" eller "The exterminator 2" Der bygger de om en stor søppelbil , og Robert Ginty som er hovedpersonen løper rundt med en flammekaster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...