Gå til innhold

Problemer etter oppgraderingen? Få hjelp her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N4K0 skrev (3 timer siden):

Jeg har et stort åpenrom under den mørkeblå linjen nesten øverst på siden, typisk reklameplassering, hvordan får jeg bort dette i Chrome?

Jeg har forsåvidt det på Startsiden.no også i Chrome, men hvordan får jeg det bort her på forumet?

Jeg så noen poste om dette i en annen tråd som fikk hjelp på mail eller noe, men uansett finner jeg ikke noe relatert til ting som dette i innstillingene.

Ja var sikkert jeg det som fikk hjelp på PM. 
Siden det aldri har blitt gitt forklaring på dette fra sjefene ( mange har spurt om det) tør jeg ikke skrive hva det er her
hvis det ikke er lov kanskje.



 

Lenke til kommentar

Jeg blir stadig vekk logget av forumet og det er umulig å logge på igjen med samme nettleser (Firefox på android). Dette skjedde med det forrige forumet også, men mye sjeldnere (det var da jeg brukte Chrome på android).

Etter noen timer så kan jeg pluteøig være logget inn igjen, uten å ha gjort noe selv. Samtidig som jeg er logget ut så fungerer ikke knappen oppe i høyre hjørnet (tre linjer), når jeg trykker på den så kommer det et # etter skråstreken i adressefeltet, ellers ingen reaksjon.

Er dette en kjent feil, eller er det noen andre som opplever det samme? Det er veldig frustrerende å måtte være innlogget på flere nettlesere på en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
N4K0 skrev (På 3.12.2019 den 7.56):

Ikke et problem, men lurer på om det er mulig å finne ut hva slags brukernavn man har hatt før?
Uten å måtte gå langt tilbake i tråder man har postet i, mener jeg.

Tenkte å holde rede på det, men husker ikke om jeg har fått med meg alle jeg har hatt.

Du som bruker har ikke anledning til dette, men jeg kan sende det på PM til deg om du vil ;)

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
frohmage skrev (34 minutter siden):

Tidligere kunne man jo se alle brukernes navnehistorikk. Kommer ikke denne funksjonen tilbake?

Det vet jeg dessverre ikke. @Øystein eller @Runar vet sikkert dette. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Får opp reklame fra prisguiden.no men nettsiden oppdaterer seg både på toppen og nede med en annen reklame som erstatter reklamene med noe helt annet.. Reklamene fra prisguiden erstattes med andre reklamer selv om det er lastet inn i et par sekunder.

Ser også en hvit lang rektangel til høyre for siden som laster inn reklamene / forsvinner etter 2-3 sekunder.

Bare meg som opplever dette? (Sikkert ikke men spør likevel.)

Lenke til kommentar
  • Gjest fjernet fremhevingen av denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...