Jump to content
Runar

Problemer etter oppgraderingen? Få hjelp her!

Recommended Posts

Vi har flere emner rundt om, hvor dere har kommet med mange gode og verdifulle tilbakemeldinger etter oppgraderingen. Det setter vi stor pris på, så takk for at dere tar dere tid!

Flere av disse emnene har i tillegg blitt brukt til å få hjelp med problemer dere har opplevd. Det er selvfølgelig helt greit, men for å gjøre det enklere å holde oversikt over tilbakemeldingene, kommer vi til å flytte problemløsing inn hit. Det gjelder kun problemløsing i de aktuelle emnene, ikke egne emner dere måtte opprette.

Alle er velkomne til å bidra til at problemene løses, det er på ingen måte forbeholdt oss!

Annonse
2 minutter siden, TheDarkSapling - SCM skrev:

Hvordan skru av lyden eller senke lyden når en annen poster? Jeg fikk en lyd da Kyrre S. siterte. Syns den lyden var litt høy. 😔

Varsler -> Varslingsinnstillinger? (Trykk på klokka)

3 minutter siden, TheDarkSapling - SCM skrev:

Hvordan skru av lyden eller senke lyden når en annen poster? Jeg fikk en lyd da Kyrre S. siterte. Syns den lyden var litt høy. 😔

Gå hit: https://www.diskusjon.no/notifications/options/

Og fjern markeringen ved «Spill av en lyd når jeg mottar varsel», helt nederst.

Litt krasj i formatering på visningsnavn på mobilversjon

Screenshot_20191112_182611_org.mozilla.firefox.thumb.jpg.c62beae356019e609cb6395e6992a64c.jpg

Edit, og får ikke åpnet vedlagt bilde på mobil.

Edit, og plutselig funker bilde... Usikker om det er litt delay på ting eller pga av jeg editere innlegget.

Edited by The Jackal

10 minutter siden, Kyrre S. skrev:

Varsler -> Varslingsinnstillinger? (Trykk på klokka)

Hvor er varslingsinnstillinger?

Fant den

Edited by Invader Zim

6 minutter siden, The Jackal skrev:

Litt krasj i formatering på visningsnavn på mobilversjon

*bilder*

Det skyldes at noen avatarer ikke lastes inn, og da vises bildets «alternative tekst» som er brukernavnet. For brukere med lange brukernavn, som @TheDarkSapling - SCM, resulterer dette i visningsfeil som de du postet bilde av.

Dette vil bli løst så snart avatarene er tilbake! :)

2 minutter siden, Runar skrev:

Det skyldes at noen avatarer ikke lastes inn, og da vises bildets «alternative tekst» som er brukernavnet. For brukere med lange brukernavn, som @TheDarkSapling - SCM, resulterer dette i visningsfeil som de du postet bilde av.

Hvordan markerer du meg sånn som det, med alfakrøll? 🙄

3 minutter siden, Runar skrev:

Var noe bøll med selve bilde på mobil også, men det fikset seg selv på et eller annet vis

6 minutter siden, TheDarkSapling - SCM skrev:

Hvordan markerer du meg sånn som det, med alfakrøll? 🙄

Skriv @ og brukernavnet (uten mellomrom) :)

5 minutter siden, The Jackal skrev:

Var noe bøll med selve bilde på mobil også, men det fikset seg selv på et eller annet vis

Ja, det var problemer med mange bilder, både avatarer og andre opplastede bilder, men det ser ut til å være løst nå.