Gå til innhold

Teslas elbiler får snart YouTube og Netflix


Anbefalte innlegg

Det har vel kommet ekstreme oppgulp fra Musk også? Da hjelpemanskaper som skulle redde unger fra grotten i Thailand, vart kalt for pedofile av Musk.

Ikke vanskelig å forstå at du er blitt totalt hjernevasket av Mr. Musk.

Ehm hva? Hva har noe av dette med saken å gjøre? Og såvidt jeg vet har ikke "Mr.Musk" gjort noe som helst med min hjerne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det har vel kommet ekstreme oppgulp fra Musk også? Da hjelpemanskaper som skulle redde unger fra grotten i Thailand, vart kalt for pedofile av Musk.

Ikke vanskelig å forstå at du er blitt totalt hjernevasket av Mr. Musk.

Ehm hva? Hva har noe av dette med saken å gjøre? Og såvidt jeg vet har ikke "Mr.Musk" gjort noe som helst med min hjerne.

Men du kaller andre for oppgulp som ikke er enig med deg og Tesla/Musk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mange som ikke har lest eller skjønt stort her ser jeg. Dette er heller ikke første bil i verden som tilbyr slik underholdning. Husker Audi A8 i 2001 som ble levert med TV. Der kunne man se NRK TV, selvfølgelig når bilen sto stille. Det samme blir det jo her. Helt fantastisk at man kan slå ihjel tid med dette mens man lader i 30-40minutter på langturer.

Det første som skjedde var at det dukket opp firma som kunne fjerne sperren på disse. BMW hadde også slike. Folk med litt peiling åpnet dem opp slik at bilen ikke trengte å stå i park for å se TV.

 

Men når jeg ser på folk som står i kø for å lade så skulle det bare mangle at de ikke skal få ha den gleden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ler meg ihjel av alle tesla haterne? Litt av et liv dere har!

Ja får meg en stor latter hver eneste dag av den gjengen her på forumet.

 

Tror det bare er stor misunnelse

Har ikke noe med misunnelse å gjøre, har vel heller med å gjør at dere ikke tåler kritikk og at andre betaler avgifter som dere ikke gjør.

 

Anbefalter dere å lese om hvilken enorme lokale forurensning det er med batteri produksjon. Men dere kommer med gode kilder at det ikke er fakta og kaller det for Fake News.

 

Men når det gjelder fossil brennstoff, så hører man aldri fra dere om Fake News. Alt er fakta der.

Og nei fossil brennstoff er heller ikke miljøvennlig.

Endret av jendor1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har du lov å sitte i bilen under overfart? Trodde det var ulovlig.

 

"§ 5.Overfart

Fra kjøretøyet er parkert om bord til ferjen har lagt til kai er det sjåførens ansvar å sørge for at motoren er avslått og at parkeringsbremsene og laveste gir er koplet inn. Hvis ikke annet er fastsatt ved oppslag om bord kan personer oppholde seg i kjøretøy under overfarten."

 

Det er vanlig at lukkede ferjer har forbud, ikke andre (min erfaring)

 

Edit: link til forskrift

Endret av K.S
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du lov å sitte i bilen under overfart? Trodde det var ulovlig.

 

Det er ikke lov på biler som er plassert lukket i nedre dekk. Sikkert redd for at eksosbilene skal glemme å slå av motoren.

 

Men på de nye fergene mellom Halhjem - Sandvikvåg så er det bare 1 dekk. Og en overfartsid på 45 min, perfekt for en episode på Netflix.

Lenke til kommentar

Har ikke noe med misunnelse å gjøre, har vel heller med å gjør at dere ikke tåler kritikk og at andre betaler avgifter som dere ikke gjør.

 

Anbefalter dere å lese om hvilken enorme lokale forurensning det er med batteri produksjon. Men dere kommer med gode kilder at det ikke er fakta og kaller det for Fake News.

 

Men når det gjelder fossil brennstoff, så hører man aldri fra dere om Fake News. Alt er fakta der.

Og nei fossil brennstoff er heller ikke miljøvennlig.

Kjører en Ford Mondeo diesel for øyeblikket, og her i nordnorge har vi ingen kollektivfelt eller bomstasjoner.

 

Alikevell synes jeg Tesla sine biler er rå, og digger alt de får til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke lov på biler som er plassert lukket i nedre dekk. Sikkert redd for at eksosbilene skal glemme å slå av motoren.

Men på de nye fergene mellom Halhjem - Sandvikvåg så er det bare 1 dekk. Og en overfartsid på 45 min, perfekt for en episode på Netflix.

Har ingenting med glemte eksosbiler å gjøre, men med sikkerhet.

Lenke til kommentar

Hvordan betales streamingen? Må man ha eget sim for data i bilen?

Man skal kunne strømme gratis fra Tesla sine superchargers (altså internett) via Wifi, men må selvfølgelig ha egen innlogging til f.eks. Netflix. Dette kan selvfølgelig endre seg, men jeg tviler på at det blir strømming via LTE. Blir vel heller at man må koble bilen på wifi/hotspot når bilen står i park.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man skal kunne strømme gratis fra Tesla sine superchargers (altså internett) via Wifi, men må selvfølgelig ha egen innlogging til f.eks. Netflix. Dette kan selvfølgelig endre seg, men jeg tviler på at det blir strømming via LTE. Blir vel heller at man må koble bilen på wifi/hotspot når bilen står i park.

Visste ikke at det var planer om å rulle ut gratis wifi til alle superchargerne. Det er jo en heftig bonus når man først står der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Akkurat det disse bilene trenger. Flere distraksjoner.

Greit å lese saken før en komme med oppgulp..

Det har vel kommet ekstreme oppgulp fra Musk også? Da hjelpemanskaper som skulle redde ungene fra grotten i Thailand, vart kalt for pedofile av Musk.

 

Ikke vanskelig å forstå at du er blitt totalt hjernevasket av Mr. Musk.

 

At du i det helle tatt driver å forsvarer Musk, viser heller hvor du ligger på IQ skalaen.

Whataboutism på sitt dummeste

 

Men hva med: eksos er skadelig å puste inn for mye av, skjønner du

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

"§ 5.Overfart

Fra kjøretøyet er parkert om bord til ferjen har lagt til kai er det sjåførens ansvar å sørge for at motoren er avslått og at parkeringsbremsene og laveste gir er koplet inn. Hvis ikke annet er fastsatt ved oppslag om bord kan personer oppholde seg i kjøretøy under overfarten."

 

Det er vanlig at lukkede ferjer har forbud, ikke andre (min erfaring)

 

Edit: link til forskrift

 

 

 

Det er ikke lov på biler som er plassert lukket i nedre dekk. Sikkert redd for at eksosbilene skal glemme å slå av motoren.

 

Men på de nye fergene mellom Halhjem - Sandvikvåg så er det bare 1 dekk. Og en overfartsid på 45 min, perfekt for en episode på Netflix.

 

 

Takker for svar begge to. Lenge siden jeg har reist med annet enn lukkede ferger, og da har man alltid blitt jagd ut av bilen og inn på passasjerdekk. Ikke lov å oppholde seg på bildekket under overfart pga fare dersom det blir grunnstøtning, brottsjø eller annet. Trodde defor det gjaldt alle ferger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...