Gå til innhold

Teslas elbiler får snart YouTube og Netflix


Anbefalte innlegg

Jeg har 1 Tesla og venter på nummer to. Har bestilt RWD og Standard Range Plus fordi jeg trenger ikke mer. I denne er ikke Spotify og nettradio tilgjengelig, men vet at man skal kunne abonnere på det, for det skal jeg ha. Trodde du hadde hørt noe om det. For det er ikke lansert ennå.

Ahh sånnsett. Nei aner ikke hvordan det blir å unlocke det på standard pakken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hva denne billig løsning følelsen kommer i fra? 

 

Altså, premium interiøret i en Tesla er langt i fra Tyskerne. Men slik har det alltid vært, Amerikanerne ligger bak. Men til å være en amerikansk bil vill jeg si det er mange steg opp fra "normalen" der borte. Og ofte er Tyskerne kjipe på de mindre bilene også, sist jeg hadde en mercedes ble jeg helt sjokkert over kvalitetsfølelsen. Skjermen hang nesten å slang og setene var ikke mye premium. Men dette var en av de mindre modellene. Kommer en opp i størrelse + maxer ut interiøret(for en horribel pris) er det fort noe annet. 

 

Må dog si at første utgave av model S var håpløs, men bilene har stadig blitt bedre og nå med model 3 føler jeg de er veldig gode! Men det er jo min mening.

 

Så bra at du også er tildels enig, da er eg ihvertfall ikkje alene her.

 

Som nevnt så kan model tre overaske. Men tviler på eg får noe premium følelse.

 

Og ja, premium følelsen er tildels følelsesbasert, men høytalere, vingedører, og det at eg kan heve, og senke bilen ( som eg forøvrig også gjorde med Citroën på 90 tallet) imponerer meg ikkej.

Om det er noen trøst så har eg ikkje premium følelsen i verken corvette eller de nye chargerene. Absolutt biler eg har lyst på, men hadde aldri prøvd å overbevise andre om det "dette er top notch"

Lenke til kommentar

Så bra at du også er tildels enig, da er eg ihvertfall ikkje alene her.

 

Som nevnt så kan model tre overaske. Men tviler på eg får noe premium følelse.

 

Og ja, premium følelsen er tildels følelsesbasert, men høytalere, vingedører, og det at eg kan heve, og senke bilen ( som eg forøvrig også gjorde med Citroën på 90 tallet) imponerer meg ikkej.

Om det er noen trøst så har eg ikkje premium følelsen i verken corvette eller de nye chargerene. Absolutt biler eg har lyst på, men hadde aldri prøvd å overbevise andre om det "dette er top notch"

 

Helt enig, hellcat feks gir ikke mye premium følelse. Langt under tesla IMO. 

 

Men for meg gir Tesla en annen form for premium på tech siden, den er lett å navigere seg rundt og har gode funksjoner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig, hellcat feks gir ikke mye premium følelse. Langt under tesla IMO. 

 

Men for meg gir Tesla en annen form for premium på tech siden, den er lett å navigere seg rundt og har gode funksjoner.

 

Kan eg godt forstå.

Og eg leser også at folk blir mer, og mer opptatt av tech og at det er den som gir de premium følelsen.

 

Men det er no engang sånn at når de ikkje kan putte mer gadgets i bilene og de fleste er like så er vi tilbake på det gode gamle kvalitetstempelet.

Altså søm i seter, sprekker i overganger, bruk av plast osv osv

 

Når eg ser på youtube videoer om model 3 der oppgradert lakk for kritikk, søm i ratt går opp etter kort tid, relativt store varierende mellomrom mellom sprekker i chassiset ++ så lover det ikkje bra for min del.

Sikkert en god bil å kjøre, noe som er forventet i 2019, og fungerer strålende, men ikkje prøv å overbevis folk om at det er premium. For det er det rett og slett ikkje.

. For enkelte fordi det er kult så ja.

 

Men ikkje sammenlign det med bentley eller RR liksom

Lenke til kommentar

Premium-segmentet med BMW, Audi, MB osv er én ting, men å insinuere at folk setter Tesla sammen Rolls og Bentley, som er luksusbiler for verdens (ofte) rikeste mennesker, er en overdrivelse til et punkt der du umulig kan taes seriøst lenger. Det blir for dumt rett og slett

 

.. og det er INGEN som «skriker premium» heller, sånn til informasjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Premium-segmentet med BMW, Audi, MB osv er én ting, men å insinuere at folk setter Tesla sammen Rolls og Bentley, som er luksusbiler for verdens (ofte) rikeste mennesker, er en overdrivelse til et punkt der du umulig kan taes seriøst lenger. Det blir for dumt rett og slett

.. og det er INGEN som «skriker premium» heller, sånn til informasjon

Så du sammenligner Teslaen din med premium bilene til audi, bmw, og mb?

 

Eg har ikkje fått svar noen gang på spm om hva dere som skryter så fælt sammenligner bilene deres med. Kanskje du kan være den første?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...