Gå til innhold

Juni blir en ny stor leveringsmåned for Tesla


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tesla har hatt litt høy turnover i åresvis. Det er nok ikke noe tvil om at Tesla er en intens arbeidsplass, der det stilles store krav både til både kvaliteten og mengden på arbidet. Jeg har skjønt det slik at det er ikke veldig mye fritid å få.

 

Da er det samtidig litt naturlig at folk som har jobbet noen år i Tesla velger å finne seg en litt mer avslappende jobb etter hvert, med bedre balanse i forhold til jobb/fritid. Det virker også som erfaringen fra Tesla verdsettes av potensielle arbeidsgivere, og de fleste som forlater selskapet beveger seg til en høyere stilling i et annet selskap. Og man kan anta de får bedre betalt.

Endret av Espen Hugaas Andersen
Lenke til kommentar

Innlegget ditt er noen dager gammelt og det er mulig det bare er jeg som gjør feil, men jeg finner bare 30.

 

Liten oppdatering her så er det 268 biler av tidligere inventory som ikke er registrert pr i dag. 

 

262stk LR AWD, 5stk LR RWD og 1stk Performance. 

 

Vil tro disse dukker opp igjen på siden deres iløpet av noen dager. 

 

Edit: samtidig er antall biler på nettsiden nede i 7stk. 

Endret av Marzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tesla har hatt litt høy turnover i åresvis. Det er nok ikke noe tvil om at Tesla er en intens arbeidsplass, der det stilles store krav både til både kvaliteten og mengden på arbidet. Jeg har skjønt det slik at det er ikke veldig mye fritid å få.

 

Da er det samtidig litt naturlig at folk som har jobbet noen år i Tesla velger å finne seg en litt mer avslappende jobb etter hvert, med bedre balanse i forhold til jobb/fritid. Det virker også som erfaringen fra Tesla verdsettes av potensielle arbeidsgivere, og de fleste som forlater selskapet beveger seg til en høyere stilling i et annet selskap. Og man kan anta de får bedre betalt.

 

Jeg tror grunnen er at de færreste ønsker å jobbe for et selskap i full oppløsning med en mentalt ustabil og inkompetent CEO.

Endret av uname -l
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nok ikke noe tvil om at Tesla er en intens arbeidsplass, der det stilles store krav både til både kvaliteten og mengden på arbidet.

Mengden er det vel ikke tvil om, men kvaliteten kan definitivt diskuteres. Biler leveres ut med tildels store mangler og langtids holdbarhet er diskutabel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan også ha havnet andre steder i Europa. Det er ikke sikkert de var kommet til Norge.

 

Tesla har riktig nok tatt bort lokasjon i beskrivelsen sin, men det er kun 30 biler som mangler lokasjon + 3stk stod i Nederland.

 

Resten er fordelt som følger: 

Bergen-Kokstad 6

Bergen-Minde 9

Drammen 4

Drammen Logistics-HUB 183

Kristiansand-Sørlandsparken 8

Skodje-Alesund 5

Stavanger-Forus 11

Tromso-Alkeveien 2

Trondheim Sor 7

Zeebrugge 3

(blank) 30

 

Må også rette meg selv, det er 7 stk inventory pr i dag, men det er 3 stk med 18" felger og 5 stk med 19", som altså totalt er 8 stk.

Ikke alltid visningen hos Tesla er helt korrekt. 

Endret av Marzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...