Gå til innhold

Kamptråd - Everton vs Manchester United


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

solskjær kommer til å få sparken før jul

Først og fremst trenger Utd nye eiere. Dersom de ønsker å konkurrere på øverste nivå igjen; Er det noen som IKKE bør få sparken? Utd bør vel å bytte ut ca 20 spillere, og det er knapt noen rekrutter som holder nivået de sier de aspirerer til.

 

Fergie's fotball var utdatert lenge før Fergie sluttet, og Utd er nivåmessig et godt stykke under topp 6.

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det i det kjedsommelige og gjort meg svært upopulær pga det, men Mourinho var ikke grunnen til at laget ikke presterte, det var/er spillerne som ikke er bedre. Rett og slett. United er ikke et godt fotball-lag, spillermaterialet er ikke bedre enn det vi ser i dag. Om noen tok vekk navnet "Manchester United" og byttet det ut med  "Southampton + Pogba" så hadde ingen stussa på det, for det er det egentlig nivået til United i dag

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det i det kjedsommelige og gjort meg svært upopulær pga det, men Mourinho var ikke grunnen til at laget ikke presterte, det var/er spillerne som ikke er bedre. Rett og slett. United er ikke et godt fotball-lag, spillermaterialet er ikke bedre enn det vi ser i dag. Om noen tok vekk navnet "Manchester United" og byttet det ut med  "Southampton + Pogba" så hadde ingen stussa på det, for det er det egentlig nivået til United i dag

Mourinho var ikke bare grunnen, men selv når laget/han presterte så var det jævlig å se på. Ole prøver i alle fall på noe som er bedre, selv om det går rett ned for øyeblikket også. 

 

Hvis man tar for gitt at spillerne presterer vil jeg heller ha Ole-fotball enn Mou-fotball

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...