Gå til innhold

Listhaug: - Vi ser en gettofisering av Oslo. (Nye tall fra SSB viser at etniske nordmenn flytter i hopetall fra bydeler med mange innvandrere)


Anbefalte innlegg

De fleste jeg kjenner som har flytta fra f.eks groruddalen, flytta pga det var veldig få etnisk norske på skolen, eller som skulle begynne på skolen. Før de får unger, så er det helt topp. Selv i barnehagealder er det topp å bo i groruddalen. I skolealder, så flytter folk med god grunn.

 

Jeg flytta fra Oslo, fordi jeg ville ikkje ha ungene i nærheten av Osloskolen. Angrer ikkje ett sekund :)

 

Hvordan det blir i Oslo, kunne ikkje brydd meg mindre :D

 

I følge "ekspertene" her i tråden var det ikke derfor du flyttet. Prøv igjen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er Sverige ødelagt/tapt nå, synes du? Voldsepisoder har vi hatt til alle tider. 

 

Sverige er nok en tapt sak ja. Det er nok ingenting de kan gjøre for å komme tilbake til hva de engang var og igjen bli en eksempelnasjon i Europa. Tror de vil slite med å få ned kriminalnivået sitt i lang tid fremover, og den eneste måten de kan få den ned er å stoppe med hva enn de gjør galt nå. 

 

Usikker på hvordan de kan økte brutto nasjonalprodukt per innbygger slik de holder på og fremdeles ha en motivert arbeiderklasse. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er Sverige ødelagt/tapt nå, synes du? Voldsepisoder har vi hatt til alle tider. 

Sverige har enorme problemer som følge av en ikke-bærekraftig innvandring. Ikke bare har kriminaliteten gått i været, men det er en økonomisk belastning som rett og slett ikke er bærekraftig. 

 

Sverige er tapt ja. 

 

Heldigvis er det ikke like ille her til lands. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I følge "ekspertene" her i tråden var det ikke derfor du flyttet. Prøv igjen. :)

Hehe :)

 

Fakta er at folk flytter til der "likesinnede" bor, men ikkje alle innrømmer det :p

 

Er en grunn for at det er hele familietrær i borettslag med mange leiligheter på samme plass. Grunnen er jo at folk vil bo der det er flest "like" seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg trodde svensker flest var stolte av landet sitt og synes det er et herlig sted å bo. Hvorfor er de ikke selv klar over at landet er tapt?

 

De fleste Indere er stole av landet sitt, nå vet jeg ikke hvor mange av de som syns det er flott å bo der, men jeg vet mange av de syns ting som er normalt for dem, som vi syns er problematisk i vesten er helt uproblematisk. 

 

Jeg kjenner flere Svensker som ikke trives med retningen Sverige tar. Mange av de flytter hit, ikke bare midlertidig for å tjene penger, men permanent. Dette gjelder både ufaglærte og utdanna mennesker. 

 

Hvorfor tror du Sverigedemokraterna har så radikal vekst og sitter som Sveriges 3 største pari med over dobbelt så mange stemmer som fjerdeplassen? Er det fordi alle er fornøyd og det definitivt ikke er en forverring i Sverige? Ble alle disse menneskene som plutselig stemte på SD som tilsynelatende kommer fra Socialdemokraterna og Moderaterna, bare megarasister over natta? De har aldri hatt et problem med det før, men nå har de lest seg opp og funnet ut at hvite egentlig er masterrasen og derfor stemte på SD?

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

De fleste Indere er stole av landet sitt, nå vet jeg ikke hvor mange av de som syns det er flott å bo der, men jeg vet mange av de syns ting som er normalt for dem, som vi syns er problematisk i vesten er helt uproblematisk.

 

Jeg kjenner flere Svensker som ikke trives med retningen Sverige tar. Mange av de flytter hit, ikke bare midlertidig for å tjene penger, men permanent. Dette gjelder både ufaglærte og utdanna mennesker.

 

Hvorfor tror du Sverigedemokraterna har så radikal vekst og sitter som Sveriges 3 største pari med over dobbelt så mange stemmer som fjerdeplassen? Er det fordi alle er fornøyd og det definitivt ikke er en forverring i Sverige? Ble alle disse menneskene som plutselig stemte på SD som tilsynelatende kommer fra Socialdemokraterna og Moderaterna, bare megarasister over natta? De har aldri hatt et problem med det før, men nå har de lest seg opp og funnet ut at hvite egentlig er masterrasen og derfor stemte på SD?

 

 

Hvis landet var «tapt» ville det bli mange flyktninger som må flytte til andre land.
Lenke til kommentar

Er vel mer til at noen som syntes det er viktig og lage en big deal ut av noen utagerende ungdom som ikke passer inn i vår sosial konstruksjon. Vokste opp nær et røft miljø, ikke Oslo men byen som har mest kriminalitet per capita i Norge.

 

Her har ungdom brent ned biler, banker politifolk som en hobby, dreper folk og kaster lik i elven, ran etc.

 

Stort sett nordmenn som gjør detta. Men skal du ha noe fra svarte markedet, ja da er nok muligheten for at man har med noen ikke etnisk norske og gjøre. De er vel som regel kriminelle for og overleve. Men demmes skade potensiale er lite, kontra sinna nordmann som dreper sin svigermor og kaster hun i elven etc. Så har man jo alltids disse nordmenne som er på hytta og krangler, så ender man opp med og økse hverandre. Helt vanlig dag i Norge, og ellers i verden.

Endret av DirekteDemokrati
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Som konsekvens av at strøket blir dominert av én sosioøkonomisk klasse fordi det er der de kan bo.

Tja, jeg vet om strøk i Trondheim der prisene var noenlunde lik andre plasser - helt fram til det kom mye utenlandske. Da sank prisene, for få norske ville dit pga det. Altså vanlig markedskrefter slo inn. Dermed eskalerte det og idag er det veldig få norske barn i barnehage/skole der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er vel mer til at noen som syntes det er viktig og lage en big deal ut av noen utagerende ungdom som ikke passer inn i vår sosial konstruksjon. Vokste opp nær et røft miljø, ikke Oslo men byen som har mest kriminalitet per capita i Norge.

 

Her har ungdom brent ned biler, banker politifolk som en hobby, dreper folk og kaster lik i elven, ran etc.

 

Stort sett nordmenn som gjør detta. Men skal du ha noe fra svarte markedet, ja da er nok muligheten for at man har med noen ikke etnisk norske og gjøre. De er vel som regel kriminelle for og overleve. Men demmes skade potensiale er lite, kontra sinna nordmann som dreper sin svigermor og kaster hun i elven etc. Så har man jo alltids disse nordmenne som er på hytta og krangler, så ender man opp med og økse hverandre. Helt vanlig dag i Norge, og ellers i verden.

Her var det mye rør...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...