bshagen Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 Ingen overraskelser der i grunn. Model Y blir en svært potent konkurrent i crossover-klassen, dette burde bli en "norgesbil", og jeg tipper vi kommer til å se mange slike med skiboks på taket 1
3FKY9EYR Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 Spørs hvilken "impact" den vil få på Tesla 3/X salget. En langt mer praktisk bil enn Tesla 3 og med en del Tesla X egenskaper uten Tesla X pris. 1
Evil-Duck Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 (endret) Kan bli en potensiell arvtager for leafen jeg har i dag denne, ser ut til å bli en meget flott bil! Endret 15. mars 2019 av Evil-Duck 3
Sturle S Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 Spørs hvilken "impact" den vil få på Tesla 3/X salget. En langt mer praktisk bil enn Tesla 3 og med en del Tesla X egenskaper uten Tesla X pris.Model X er større, men det er klårt at denne er eit godt alternativ for dei som ynskjer seg noko større enn Model 3. Elles ser det ut til at salet av Model 3 går svært godt. Han har allereie sett ny norsk rekord i nyregistreringar for ein modell på ein månad, og det før halve månaden har gått! 2
Salvesen. Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 Model X er større, men det er klårt at denne er eit godt alternativ for dei som ynskjer seg noko større enn Model 3. Elles ser det ut til at salet av Model 3 går svært godt. Han har allereie sett ny norsk rekord i nyregistreringar for ein modell på ein månad, og det før halve månaden har gått! Tja helt der er vell ikke model 3 enda. Mangler en 500 biler for å slå leaf sin rekord. Men det er nok svært sannsynlig at de slår den. 1
bshagen Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 Stemmer. Den har slått Model S, som er rekord i Norge for Tesla, men har igjen Leaf. Men den ligger an til å slå denne rekorden også
Populært innlegg Simen1 Skrevet 15. mars 2019 Populært innlegg Skrevet 15. mars 2019 Elon Musk presenterte Model Y foran Tesla-menigheten Ærlig talt TU, det er forskjell på å skrive folkelig og på å fyre opp med en sånn karakteristikk. 10
Sturle S Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 Tja helt der er vell ikke model 3 enda. Mangler en 500 biler for å slå leaf sin rekord. Men det er nok svært sannsynlig at de slår den. Ah, eg har ikkje lagt merke til rekorden til Leaf frå mars i fjor. 2172 bilar. Med noverande tempo er den rekorden slått om mindre enn ei veke.
toffo Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 Spørs hvilken "impact" den vil få på Tesla 3/X salget. En langt mer praktisk bil enn Tesla 3 og med en del Tesla X egenskaper uten Tesla X pris. Jeg vil jo tro at det tekniske er svært mye likt teknisk med Model 3, slik at Tesla egentlig bryr seg katten om hvilken av de to du kjøper. :-) 2
keramikklampe Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 Ærlig talt TU, det er forskjell på å skrive folkelig og på å fyre opp med en sånn karakteristikk.Triggered? Det er mulig å lese setningen uten å være negativt innstilt. Med slike priser kan denne bli et interessant alternativ til Jaguar I-Pace. 4
bshagen Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 Simen1 her har jo helt rett, dette burde jo TU holde seg for gode for 6
Salvesen. Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 Ah, eg har ikkje lagt merke til rekorden til Leaf frå mars i fjor. 2172 bilar. Med noverande tempo er den rekorden slått om mindre enn ei veke. Ja den blir nok knust så til de grader!
nebrewfoz Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 Teslamistene blir atter en gang krenket av blasfemiske skriverier. #jesuischarlie 2
bshagen Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 Teslamistene blir atter en gang krenket av blasfemiske skriverier. #jesuischarlie Poenget er vel heller det at denne siden inkl dens forum er i ferd med å bli verre enn ITavisen. Og det er jammen godt gjort 1
Roger Hansen Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 700.000,- Med tanke på hvor mange nye el-biler som er på vei i den nærmeste tiden med bra kjørelengder og overkommelige priser så er det snart kun merket Tesla har igjen å selge. Spørs hvor interessant Tesla vil være når de møter mer og mer konkurranse fra andre merker, og det vil ikke stagnere med tiden. Er ikke imot Tesla, men heller ikke helfrelst på kun merket eller Musk. Blir spennende å se hvordan de vil klare seg i ett stadig voksende og tøffere el-bil marked.
Salvesen. Skrevet 15. mars 2019 Skrevet 15. mars 2019 700.000,- Med tanke på hvor mange nye el-biler som er på vei i den nærmeste tiden med bra kjørelengder og overkommelige priser så er det snart kun merket Tesla har igjen å selge. Spørs hvor interessant Tesla vil være når de møter mer og mer konkurranse fra andre merker, og det vil ikke stagnere med tiden. Er ikke imot Tesla, men heller ikke helfrelst på kun merket eller Musk. Blir spennende å se hvordan de vil klare seg i ett stadig voksende og tøffere el-bil marked. Hva snakker du om, 650 maks for en ekstrem versjon. Bilen får en fra 350 ca for den billigste når den selges. 2
Roger Hansen Skrevet 19. mars 2019 Skrevet 19. mars 2019 700.000,- Med tanke på hvor mange nye el-biler som er på vei i den nærmeste tiden med bra kjørelengder og overkommelige priser så er det snart kun merket Tesla har igjen å selge. Spørs hvor interessant Tesla vil være når de møter mer og mer konkurranse fra andre merker, og det vil ikke stagnere med tiden. Er ikke imot Tesla, men heller ikke helfrelst på kun merket eller Musk. Blir spennende å se hvordan de vil klare seg i ett stadig voksende og tøffere el-bil marked. Hva snakker du om, 650 maks for en ekstrem versjon. Bilen får en fra 350 ca for den billigste når den selges. 350 000? Artikkelen sier da, to ganger til og med, at rimeligste varianten er 400 000+. "Klarer du å beherske deg, skal bilen koste deg 432.000 kroner, inkludert levering og klargjøring." "den rimeligste versjonen av Model Y havne på rundt 400.000 norske kroner" Da snakker vi 400 000 for 370km, svart, uten ekstrautstyr eller vinterdekk.
Salvesen. Skrevet 19. mars 2019 Skrevet 19. mars 2019 350 000? Artikkelen sier da, to ganger til og med, at rimeligste varianten er 400 000+. "Klarer du å beherske deg, skal bilen koste deg 432.000 kroner, inkludert levering og klargjøring." "den rimeligste versjonen av Model Y havne på rundt 400.000 norske kroner" Da snakker vi 400 000 for 370km, svart, uten ekstrautstyr eller vinterdekk. Prisen på den billigste er ikke oppgitt enda. Men billigste model 3 er 35000 dollar. Model Y skal koste ca 10% mer enn model 3. Altså ca 38500 dollar. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå